Registrieren | Suche | Anmelden |
Apéro "ungeladene" Gäste | ||
1 2 3 4 5 | ||
Lula am 07.01.2013
Re: Apéro "ungeladene" Gäste Hoi Lina, interessanti Ussag. Wieso meinsch chöme Lüüt wo Dir gseit heit, Dir wettit se nit drbi ha?! I würdi eifach gugge, dass Dir öbertem, wo die Lüüt im Idealfall kennt, bestimmetwo se de diskret aber direkt umi vor Türe stellt, oder se am Festplatz verwieset. | ||
| ||
LadyWolverine am 13.02.2013
Re: Apéro "ungeladene" Gäste Mir hei de Apéro aneme andere Ort als die kirchliche Trauig, so isch d Gefahr gering, dass no Überraschigsgäst nochane mit ans Apéro chömme. ;) | ||
toluwu nicht registriert am 13.02.2013Re: Apéro "ungeladene" Gäste Ui, das find ich aber sehr frech von Deiner SchwieMu! Ich hätte ihr wohl grad gesagt, dass sie die Einladungen Euch überlassen soll... | ||
MsJenaya am 27.03.2013
Re: Apéro "ungeladene" Gäste Ich finde schade, dass sich deine Schwiegermutter da so einmischt. Das geht meiner Meinung nach gar nicht. Aber mit der Familie ist es immer schwierig. | ||
Michi86 nicht registriert am 28.04.2013Re: Apéro "ungeladene" Gäste Ungeladene Gäste ist bei uns auch schon zum Thema geworden: Wir heiraten in einem Jahr und bei uns im Standesamt ist es nicht möglich einen Apero zu machen... Daher wechseln wir gleich nach der Trauung zur Festlokalität wo zuerst ein Apero und anschliessend das Essen stattfinden wird... Das heisst wir haben keine "nur"Apero-Gäste. | ||
nisliker am 12.06.2013
Re: Apéro "ungeladene" Gäste mir hend es ändlichs problem... mir sind vom züri underland und hüratet i de lenzerheid. mir hend also au kei "nur aperogäst". jetzt han ich durch di blume erfahre dases si chönd das min jugichor woni sit langem drin singe als überraschig chönti ufe cho!!!!!!!! die fahred 2 stund für id lernzerheid! das chönd 4 persone bis aber 30 persone si!! ich bi enzetzt! i eusere apero location hets gar kei platz für meh lüd! weiss echt nöd was mache.... chasch ja au nöd all wieder hei schicke wens extra 2 stund gfahre sind... weiss echt nöd was mache... ich ha kei ahnig wie viel dass denn würkli chömed | ||
elea am 12.06.2013
Re: Apéro "ungeladene" Gäste hey nisliker! gohts guet? | ||
nisliker am 12.06.2013
Re: Apéro "ungeladene" Gäste hoi elea :) | ||
Larinya am 12.06.2013
Re: Apéro "ungeladene" Gäste also wenn ich das richtig verstehe, wollen sie euch überraschen? im grunde wisst ihr nichts davon? dann lass sie doch kommen. ich war auch lange im schüler/jugendchor und auch wir haben oft an aperos gesungen. auch wenn kein platz da war, man stellt sich irgendwie auf, das klappt immer... wenn sie nicht offiziell eingeladen sind und wie gesagt, als überraschung kommen, lass sie doch kommen... macht euch doch nicht immer so ein stress... die werden schon nicht zum essen bleiben, wenn sie nicht eingeladen sind, an den kosten ändert sich nichts... überraschungen sind doch immer was tolles, geniesst es einfach | ||
elea am 12.06.2013
Re: Apéro "ungeladene" Gäste ja mer gohts au tiptop, merci! :) | ||
1 2 3 4 5 |