Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   August Bräute 2014
August Bräute 2014
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 27 .. 32
LaMariee  am 03.02.2014

Re: August Bräute 2014

Hallöchen Zäme

@Moneypenny: u de hesch dFoto vo euem Shooting übercho?

@Snicki: schön heit dir euii Ringe gfunge das hei mir de no vor üs... de heit dir euch schnäu chöne einigä?

@Schnittli: dann hast du ja einiges zu tun... was macht ihr den für Einladungskarten?
an unsere Wunschliste sollte ich auch noch ein wenig weiter machen...

MEIN Kleid:
Auso i ha dene wo äs Foto wei ä PN gmacht.. weni öper ha vergässe, de mäudet näch doch

Snicki  am 03.02.2014

WoooooW LaMariee, uuuuh schön gsehsch du us!!! Würklich, gratuliere zu däm tolle Chleid!
Ja, ich bi sälber ganz erstunt gsi, wie schnell das gange isch. Mier sind 45 Minute dete ghöcklet, und hend üs scho entschiede gha s'einzige wo ich jetzt nonig weiss, ich mit den Brillante, wie ich die sell platziere. Aber das het sie gseit, sig am beschte zum entscheide, wenn de Roh-Ring fertig isch, denn gseht mer dä mol vor sich Chas chum abwarte

Ich bin hüt ide Massage gsi. Ich gohne jo regelmässig, so 1x im Monet. Und hüt isches toootal verhocket gsi, wie no nie. Am Rücke uf de linke Siite. Sie het das aber chönne löse, und het nochher gfrogt, öb mer öpis in Sache Liebi ufem Härze lieht. Ich, öpis isch guet, es ganzes Hochzit lieht mer ufem Härze im Moment Sie het denn gseit, das merkt mer sofort bi chli erstuhnt gsi, anschiened löst so "Liebes-Stress" au Verspannige us. Es sig halt so, dass sache wo mitem Herz z'tue hend (Liebi, Fründe, Familie etc.) meh Verspannige uf de linke Siite uslösig, wärend die rächt siite (eher zueständig für männl. Problem wie Chef, Lehrer, Männer ) zueständig isch.
Ich glaube eigentlich ned a so Züg, aber hüt het sie's voll breicht

Also goht mer die ganz Organisation wohl meh as Gmüet, als was ich zuegibe und gmeint han.

LaMariee  am 03.02.2014

Merci viu mau Snicki ha mega fröiid

ou botz ja de heitdrs wük mega schnäu gha hoffe das geit de bi üs ou so.. mir hei ei Ring wo üs beidne gfaut u schüsch no kene bis iz.. guet einä längt ja

isch ja interessant mit dere Massage.. hani ou nid gwüsst gha...
hesch de Sache wodr no chli schwär ufem Mage (oder Rüggä) lige im momänt? oder eifach so chli augemein diä ganzi Organisation?

Snicki  am 03.02.2014

LaMariee: Mier hend no nie en Ring zäme usgsuecht, vo däm her simmer ganz "neutral" det hi. Es het mi no erstunt, wie schnell mi Schatz gwüsst het, was er wet, und was ned. Si erscht Favorit het mer überhaupt ned gfalle, aber wo denn de ander zeigt worde isch, hemmers beidi gwüsst

Eigentlich nüt speziells. Evtl sinds d'Ring gsi, das hemmer jetzt. S'Chleid isch au no chli ufem Mage (Rucke) aber das isch jo au gli noche. S'einzige wo ich jetzt würklich würklich no wet mache isch, is Resti go womer z'Nacht händ. Mier sind scho ganz viel mol dete gsi, aber nie im Saal, sondern nur im Resti. Mier hend also das buechet, ohni das mer de Saal überhaupt gseh hend Aber isch für üs immer klar gsi, das mer det hi wänd.
Mier gohts jetzt eifach no um d'Tisch, sind die rund, eckig oder wie chammers stelle etc. Wenn ich das wüssti, chönt ich mier laaaaangsam afoh Gedanke mache wäge Deko. Vorhär hets ja eh kei Wärt. Das isch im Moment würklich s'einzige, wo no wenig ufem Mage lieht. Aber sooo schlimm isches jetzt au ned

Moneypenny

nicht registriert

am 03.02.2014

@LaMariee: Ig warte geng no uf d Fotos...aber är het ja gseit, dases öppe ä Wuche geit und itz sis ersch 8 Täg...chöme sicher scho gli...
Ou, würdsch mir o äs Foto vo dim Kleid per PN schicke? Bi mega gwunderig Würd dir natürlech o eis vo mim Kleid per PN schicke, faus no Interesse hesch...has nur nid wöue im Forum veröffentlech wäg dä Gwundernase i mim Umfeld

Sue87  am 04.02.2014

Taeboyana
Ja klar weme STD gmacht het chamers eh gmüetlicher neh mitde Iladige;O) dis Kleid isch ou uuuuu schön findi….bi mir isches so dasi mini Oberarme nid so gern ha und Neckholder würdi das gad betone…aber bi ja gspannt vilicht hani de glich plötzlich es Neckholder – bi offe;O);O)

Snicki
Mir gfallt ou s erschte ganz klar am Beschte! Bi de gspannt wasd für eis hesch;O)ou schön heiter nech gad so schneu chönne einige megde Ringe! Öpis meh abhacke;O)

LaMariee
Du hesch würkli ganz es schön Kleid gfunde!! Strahlsch mega und gsesch wunderschön us!!

Schittli
Hesch es föteli vode Einladungskarte wott am bastle bisch?

Moneypenny
Ou döfti dis Chleid o uno gseh??;O)

Momentan mini Kleider-Favoriten im Ahang;O)

Zuletzt bearbeitet am 04.02.14 08:34

linally  am 04.02.2014

Hallo zäme

Han mi jetzt au scho lang nöme gmolde... es lauft eifach grad e soooo vell:

lil.lian
Jaaaaaaaaaaaaaaa!! Han mis Chleid gfonde!!! Ben mega mega mega happy
Du hesch scho rächt gha.. de Wicky esch werkli super gsi. Han "leider" en anderi Beroterin gha, aber die esch au super gsi! Han grad alles kauft.... Kleid, Unterrock, Unterwösch, Schueh, Armband ond Strompfband!!! Ben mega happy
Es esch no es speziells Chleid, aber han alles so becho, wien ech han welle.

Wäg de Iladigskarte, mer verschecket die erst em März ond gebet de Lüüt zyt bes ändi Mai. Mer hend em Oktober äbe scho "Save-the-date"-Kärtli (oder be üs hends Save-OUR-date gheisse) verschickt. Ond do min Verlobti Engländer esch, chömet velli vo Engalnd as Hochzyt. Die meiste vo üsne englische Gäst hend scho Hotel ond Flog buechet. Daher wösset mer scho zemli vell wo chömet....was mech/üs natürli mega freut.

Mer send am weekend no a de Hochzytsmess en Lozärn gsi. Ben e bezeli enttüscht gsi... die en Zöri esch om einiges besser gsi. Mer hend a de Mess vorallem wege Reng gluegt, aber ned werkli das gfonde was mer wend. Was eigentlich loschtig esch, do mer ganz schlechti Reng möchtet. Ech han vo mim Förnd en schmale Verlobigsreng becho met Diamante, darom möcht ech als Hochzytsreng au en schmale schlechte goldige Reng. Das hend mer gfonde ond au zomene guete Priis (ca. CHF 900.-). Min Frönd möcht de glichi Reng wen ech eifach chli breiter... ca. 0.5cm. Ond es esch onglaublich, mer hend keine gfondw o onter CHF 2000.- choschtet. Das fend ech för so en ganz schlechte Reng eifach zvell. Ech ben mer jetzt werkli am öberlege, de Reng en Dütschland go zchaufe oder be üsere nögst Reis noch England, do sie det werkli om einiges gönstiger send.

Ganz liebi Grüessli an alli

LaMariee  am 04.02.2014

Guete Morge Zäme

@Snicki: mir hei äbe scho mau agluegt ringe.. aber hei üs no nid so chöne einige aber chunt de scho guet eine heimr ja wo üs beidne gfaut
Villech sis haut eifach viu chlini Sache wo im momänt gad am loufe si.. u nid eis grosses.. viu Sächeli wome muess dra dänke.. wenn götdr de dr Saal ga luege?

@Sue: mir gfaut zwöitletzte Chleid am beste fröii di uf zprobiere, isch mega toll

@linally: ou schön wägem Chleid darfme es biudli luege?
dünkt mi iz ou mega tüür für eifach sone schlichtä Ring hoffe dir finget no öpis günstigers wo euch gfaut..

me: merci viiiuviu mau euch aune für diä liebe Kommentär zu mim Chleid

lil.lian  am 04.02.2014

Snicki
Schad gids kes Föteli. Aber es dönt würkli super mit de Ring :) Und das iher eu so schnäll entscheide händ, isch ja super.
Das isch würkli no spannend mit de linke und de rechte Siite. Ich bin au mal regelmässig i de Massage gsi und den gids au ei Stell wo eigendli immer verspannd isch, wenn vorallem de ganz Tag hocksch. Sie seit den no vill bi de Lüt und sie schaffed im Büro? Und d'Lüt sind den au immer ganz erstuunt .

Linally
Ah so kuuhl!! Gratuliere! Häsch ja grad zuegschlage . Häsch es Föteli vo dim Chleid?
Ja CHF 2'000.- findi aso au ztür, für das es würkli nur en schlichte Ring isch :-/
Muesch mal bi de Traumringlounge in Wädenswil luege.. Dete häts au no en Konfigurator und dete chasch chli bastle .

Snicki  am 04.02.2014

linally: Bevor no is Dütsche gohsch, het der no en Tipp. Tönt Luzärnerisch bi dier Mier sind am Samschtig in Buttisholz gsi. Wär das öpe ide nöchi? Ich chönt der dete üsi Goldschmiedin würklich wärmschtens empfehle!! Mier zahlid jetzt knapp CHF 3000.- für Palladiumring. Sind aber 8.5 und 9 mm Breit, inkl. 5 Brillante. Also wärs vermueltich au im Priis, meinsch ned? Cha der en PN schicke bi Interesse.

Mier hend au no welle a d'Mess. Aber wenn ich das so lese, bini froh simmer doch ned gange
FÖTELI ZEIGE VUM CHLEID!!!!

LaMariee: Achso, schomol glueget ja dänn ...
Ich han eigentlich hüt schnell welle go de Saal aluege. Mues luege öb ich do im Gschäft schnell chan abdampfe am Nomittag. Es lieht mer eifach irgendwie uf ...

Sue: Ui das sind ja spezielli Chleider!!! Sehr schöni, für mich wärs jedoch too much. Aber zum Glück sind d'Gschmäker verschide!!

1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 27 .. 32

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.