Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 20. August 2011
Bräute 20. August 2011
 1 2 3 4 5 .. 13 .. 20
stephipaddy  am 25.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

Hallo danke danke bin chli nervös. Seinzig wo i weiss dass sich alli am 6 i bi ös dihai treffet mini wiiber und em schatz sini kollege und den apero bi ös dihai und den werdemer natürlich trennt aber wie was wo das erfahret er den wenni wieder nüchtern bin. Also bis bald. **** Gesucht und gefunden und am 20.8.2011 in Liebe verbunden****



SeeStern82  am 27.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

Hallo stephipaddy

Und wie war dein JGA?? Bin mega neugierig

*Für immer* 18.08.2011 und 20.8.2011



stephipaddy  am 28.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

Hallo seestern



<i dues grad is thema polterobig ineschribe. vill spass bim läsä.

SeeStern82:
Hallo stephipaddy

Und wie war dein JGA?? Bin mega neugierig

*Für immer* 18.08.2011 und 20.8.2011

**** Gesucht und gefunden und am 20.8.2011 in Liebe verbunden****

Zuletzt bearbeitet am 28.06.2011



sabrini  am 29.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

I ghör au zu dene Brütlis wo am 20.08. dr gross Tag hän.

Au ich wird immer wie nervöser und vorallem findet me immer no öbis wo me no erledige mues.

Was bi uns no usstehend isch:

-Hochztistorte
-Bluemestruss
-Treffe mitem Pfarrer
-Trausprüch und Kollekte uswähle
- sini schueh ;o)
- mini Frisur (Probefrisur am 15.07. aber no kei Ahnig was i will)
- Namenschildli bastle
- Make up

und en tanzkurs .... will mr jetzt warschinlich doch en Eröffnigstanz mache ;)

was isch bi euch no so ustehend?

I hoff uf guets wetter am 20.08.


> 20.08.2004 - 11.08.2011 - 20.08.2011 < im verflixten 7. jahr wird geheiratet :)



Vikunija  am 29.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

@ Sabrini: Du bisch doch au vo Basel, oder?

Wer häsch du in Ussicht für d Torte? Bi mir het sich es chlises Problem ergeh und wüssed jetzt nid öb mer öbber anderscht münd sueche.
Und häsch na en Tipp fürd Blueme?

Sind am Mäntig in 2 Gschäfter gsi, aber bide einte het die betreffend Person frei ka und bim andere händs s Buech usgleht, was suscht nie de Fall isch..

Falls du Interesse hetsch, het der na en Tipp wegem Make up. Wenn gwünscht, chan sie au d Frisur mache und sie chunt zu eim hai wenn mer will. sie isch echt super, bin begeischtered gsi am Probetag, ah und sauschnell auna. S Make Up tuet sie mit Airbrush druf. Bin nacher ins Fitness ( han wüki recht gschwitzt), dusched ( logisch) go ichaufe, go sünnele und nacher namal go dusche und es het immerna tiptop gehbet.

Lg
Vikunija



dia

nicht registriert

am 29.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

@ Vikunija
Sorry, dass ich mich bei euch drein mische..
Ich komme auch aus Basel und habe unsere Torte bei der Bäckerei Krebs bestellt! Die war der Hammer! Und auch nicht teuer! Wir hatten 2 Herzen nebeneinander (eine als Erdbeertorte und die andere mit Schokobirne) mit Hochzeitsfigürli, Beschriftung für 40 Personen kostete sie 130.- (mit Lieferung)

Ich habe mein Brautstrauss bei "Bluemezauber" in Frenkendorf machen lassen (meine Kollegin arbeitet dort) Sie ist einfach Super!!!!



sabrini  am 29.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

Vikunija:
@ Sabrini: Du bisch doch au vo Basel, oder?

Wer häsch du in Ussicht für d Torte? Bi mir het sich es chlises Problem ergeh und wüssed jetzt nid öb mer öbber anderscht münd sueche.
Und häsch na en Tipp fürd Blueme?

Sind am Mäntig in 2 Gschäfter gsi, aber bide einte het die betreffend Person frei ka und bim andere händs s Buech usgleht, was suscht nie de Fall isch..

Falls du Interesse hetsch, het der na en Tipp wegem Make up. Wenn gwünscht, chan sie au d Frisur mache und sie chunt zu eim hai wenn mer will. sie isch echt super, bin begeischtered gsi am Probetag, ah und sauschnell auna. S Make Up tuet sie mit Airbrush druf. Bin nacher ins Fitness ( han wüki recht gschwitzt), dusched ( logisch) go ichaufe, go sünnele und nacher namal go dusche und es het immerna tiptop gehbet.

Lg
Vikunija

jap au vo Basel
Jo das mitem Make-up wer i no froh drum , das heisst min Coiffeur kunnt zu mir heim (natürlich mit Ufpriis) und macht mir d Frisur dehai aber wegem Make-Up hani mi eifach no welle ummehöre, vorallem au wegem priis.....aber das dönt jo super bi dir... wieviel zahlsch bi ihre wenn si heim chunnt?

Bi uns ischs eso, dass min Fründ eine kennt vo Kondito-Meister isch und mir werde d Torte denn bi ihm mache, hän aber no kei Termin bi ihm, er isch grad in de Ferie.
Aber falls das öbis guet isch kann ich dir denn d adresse duregä.

ich bi wege de Blueme erst in zwei Gschäft gsi und ha denn miese fesstelle das es prisslich überall öber glich isch ( will kei spezielle struss mit spezielle blueme sondern nur apricot/wissi rose)...i suech mr warschinlich min florist nachem weg us...sprich es söll in de Nöchi si damit mi Schatz d Blueme cha abhole:)




> 20.08.2004 - 11.08.2011 - 20.08.2011 < im verflixten 7. jahr wird geheiratet :)



Vikunija  am 29.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

@dia Kein Problem - im Gegenteil
Ja den Krebs habe ich auch schon in Betracht gezogen. Hane da mal angerufen. Die machen einfach nicht so gerne Englische Torten..
Aber werde da sonst mal vorbei gehen. Danke für den Tip.

Frenkendorf ist leider doch etwas weit weg. Wir kommen von Allschwil...
Liefern die auch? Ich meine, mit humanen Lieferpreisen?


@Sabrini, muss weg schick dir morgen ne pn.


Lg Vikunija



dia

nicht registriert

am 29.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

Hihihihi, wohne auch in Allschwil

Ja, sie Liefern auch, kostet glaube ich 20.-
www.bluemezauber4402.ch kannst ja mal reinschauen!



SeeStern82  am 29.06.2011

Re: Bräute 20. August 2011

Hallo Sabrini

Toll noch eine Braut am 20.08.11

Bei uns fehtl noch:

Blumenstrauss
Tischdeko
Namenschilder
Namenschilder für den Tisch
Kleid und Schuhe für Standesamt für mich
Morgen treffen wir uns mit dem Musiker für die Kirche
Make-Up

Ich hoffe das ist alles. Geht ja nicht mehr so lange und mein Verlobter geht ab Freitag drei Wochen in den WK. Zum Glück habe ich meine Schwester(Trauzeugin) die mir in diesen Wochen noch hilft.

Ich bin heute irgendwie nervös. Freue mich wie ein kleines Kind auf diese Hochzeit.

*Für immer* 18.08.2011 und 20.8.2011



 1 2 3 4 5 .. 13 .. 20

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.