Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2012
Bräute 2012
 1 .. 103 .. 203 204 205 206 207 .. 288 .. 368
sinna  am 11.10.2011

Re: Bräute 2012

hmm also viellicht machi mi gad bitz unbeliebt

aber ich find das alles andere als niveaulos. sandere paar chan joo nünt defür und sie hend evtl au scho dhochzit plant und iladige gschickt usw... also wenn ich andere brutpaar wär und ich scho soviel gmacht han wäri au ned dämit iverstande dasi doch trauuig am 11 muen mache. und wenn ihr bis 15 chiile hend den chönd sie ab 15 uhr ihne... do wür ich druff stoh wenn ich um 15 uhr trauuigs-ort wett ;O ich bin sowieso erstunt das ihr chile solang chönd reservierä....

das isch bi eus au so gsi das gad noch euseri trauuig eh anders brutpaar cho wär und sie hett mir aglüte. mir isch das jedoch sblöd gsi und hend üs für eh anderi trauuig entschiede... well garantie git dir niemot das ihr allei a dem tag sind...

wiä din apero abieter das er no eh wieters hend .. wiä macht er das den?? apero bi eu und punkt 16 uhr verreist er? wär mir au sblöd wennd doch stimmtig guet isch und ufsmols service lüt eifoch abrummt...

isch den das en apero ort oder offä`??? ned das den no andere brutpaar au döt apero plant

Zuletzt bearbeitet am 11.10.2011



soraya1  am 11.10.2011

Re: Bräute 2012

@sinna: De Aperoort musch zahle. Also hend die au e andere Aperoort buecht, da mer üse bis 17.00 Uhr mit abrume reserviert hend.
T Chile isch üs Vertraglich vo 11.00-15.00Uhr zuegsproche. Somit chönte die vo 10.00-11.00Uhr oder ab 15.00 Uhr wider ine. Da mir ebe viel Lüt hend wo ufbaue münd, bruche mer die Zit au würkli. Es isch also nid eifach teubele, sondern t Bänd elei brucht über 1h zum Ufbaue, s Foto u Videoteam macht e Liechtinstallation u Deko mu au ufbaut werde.
All das mu nachher wider abbaut werde.
Den hend ihr e freii Trauig gmacht wen er nüm ir Chile hend welle?
Mh, also Apero duret bi üs eifach bis 16.00 Uhr u de weis i nüm ganz uswendig, aber glaub mer he no für die zrugblibne no chli länger buecht gha. Es isch nid so dass die de Verreise. Aber mir sie den weg u uf em Weg zum Föteli mache mit Familie u Trauzüge u wer no blibe wott döf da u wer sich zrugzie wot cha das natürlich au, bis es denn mit em Abigprogramm für die gladne witer geit.

September 01, 2012 we will walking down the aisle



sinna  am 11.10.2011

Re: Bräute 2012

hmm aber andere brutpaar wett trauuig doch um 15 uhr mache oder???? ich verstoh eifoch ned, dass organisitin sich ned dri mist aber mich würs störe das ich wegemene vorrige brutpaar diä ganz hochzit umplane muen nume well eini züg ned im griff hett.. aber das isch jo ned mis problem aber ebe ich verstoh dich ned wieso das du dich übers andere brutpaar ufregsch diä chönd nünd defür .... oder wärsch du bereit wennd ih sinerä situation wärsch alles umplane ned oder??? weisch wanni mein? ich finds eifoch schad das mo sich so stur stellt...

Zuletzt bearbeitet am 11.10.2011



soraya1  am 11.10.2011

Re: Bräute 2012

Nei, ebe nid. Sie we am liebste üsi Zit oder würe sich demit "zfride ge" we mir e halb Stund vorverschiebed u sie gad nach üs ine chö. Also mir 12.30 Uhr u sie 13.30 Uhr. Da find i geit gar nid. De warte iri Gäst ja scho vor de Chiletür we mer use chömed u es isch wie Masseabfertigung.


September 01, 2012 we will walking down the aisle



sinna  am 11.10.2011

Re: Bräute 2012

ahh oki denn hani das alles falsch verstande... git ebe chilene wo im stundetakt trauuige statt findet und oft kei eigeni deko dörfsch abringe das es zitlich ned langt...

was masch den nocher mit dä ganz bluemedeko??? ;)



cakepop  am 11.10.2011

Re: Bräute 2012

Hey soraya das ist ja wirklich total ärgerlich, hoffe nur das regelt sich alles...aber wie auch meine "vorschreiberinnen" schon gesagt haben: ihr habt einen vertrag und auf den würde ich beharren!
Wir hatten auch noch eine andere kirche in der engeren auswahl, allerdings hiess es da gleich, dass sie den Termin zwar bestätigen können aber jederzeit wieder zurücknehmen können, sollten kirchgemeindemitglieder an dem Termin interessiert sein.... Kam daher nicht in frage, plane doch nicht, verschicke einladungen und dann sagen sie kurz vorher ab?! Hallo?!

Und wenn das andere paar auch schon einladungen verschickt hat, dann sind sie es ja wohl selbst schuld ohne festen termin in der kirche!



sinna  am 11.10.2011

Re: Bräute 2012

frog isch nume was für en vertrag andere brutpaar hett .... weisch wenn sie bestätigung uf 14.30 uhr hend denn müends en kompromiss finde well git au lüt wo ned dä glich bluemegschmack hend



soraya1  am 12.10.2011

Re: Bräute 2012

@sinna: Was erzählst du da für Sachen? Davon war nie die Rede. Sie haben nur einen mündlichen Vertrag für den Pfarrer und wir haben den Vertrag schriftlich mit der Kirche.

@cakepop: Merci viel mal. Sehr verständlich wiso ihr euch gegen diese Kirche entschlossen habt. Da währt ihr ja jeden Tag nur am bibbern gewesen, dass nicht ein ortsansässiges Brautpaar sich bei der Kirche meldet.
Ob sie die Einladungen schon verschickt haben weiss ich nicht. Aber da hast du schon recht, sie sind da selbst schuld, falls sie schon welche herausgeschickt haben sollten.

Ich bin mal gespannt wie es weitergehen wird. Mein Schatz kennt aus der Schulzeit noch jemanden der Prister geworden ist. Wir haben ihn noch nach empfehlungen gefragt. Kirchenmässig kann uns ja eigentlich nicht viel passieren. Trotzdem haben mich die Drohungen ein wenig nervös gemacht.

September 01, 2012 we will walking down the aisle



Stella83

nicht registriert

am 12.10.2011

Re: Bräute 2012

Hey soraya

Da ihr de vertrag für de zitrum händ chan eu echt nix passiere. Vertrag isch vertrag. Und das andere Brutpaar isch selbst schuld wenns scho was gmacht händ.

Ich chan di versto das unsicher worde bisch. Die isch echt e holi Nuss.

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



chloe  am 12.10.2011

Re: Bräute 2012

Ich würd mich bei der Kirche/Organisation melden und mich nicht mehr mit dem andern Brautpaar "herumschlagen". Also wenn die bereits Einladungen verschickt haben, sind sie echt selbst schuld! Zuerst werden doch Sachen wie Kirche, Pfarrer, Apéro-Ort und Location für den Abend reserviert/gebucht und erst dann wird es öffentlich gemacht.



 1 .. 103 .. 203 204 205 206 207 .. 288 .. 368

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.