Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2012
Bräute 2012
 1 .. 173 .. 343 344 345 346 347 .. 358 .. 368
saerli  am 11.04.2012

Re: Bräute 2012

Ojeh Chatzezüngli... Das duet mer leid. Das esch wörkli en unschöni Situation für alli Beteiligte.
Aber er händ ja no viel Zit, villicht münd er euch halt schweren Herzens neu orientiere oder er maches wie mer und warte ab was Zit bringt, vellecht beruhigt sech ja seint oder ander wider.

Mer händ ja en ähnlichi Situation gha met euse Trauzüge.... aber bis im September esch de Umgang vo dene zäme hoffentlich weder guet und wenn ned, denn esch bi eus klar wer wegfallt und die Person wird den au Ersetzt, es get gnueg Lüt wo das gern würde mache

Aber freu dich öber euche Standesamttermin, das send doch schöni News


°°°22. September 2012°°°



Chatzezuengli  am 11.04.2012

Re: Bräute 2012

Ja da freu ich mich drauf

Hoffentlich geht es mir nicht wie bei Sony (Theater mit Termin). Wir haben ja das selbe Standesamt. Das könnt ich echt nicht vertragen

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



saerli  am 11.04.2012

Re: Bräute 2012

Was war bei Sony? Und überhaupt, ich hab schon lange nichts mehr von ihr gelesen, ist sie noch da? Sooony??!!!!!!

°°°22. September 2012°°°



saerli  am 11.04.2012

Re: Bräute 2012

saerli:
Was war bei Sony? Und überhaupt, ich hab schon lange nichts mehr von ihr gelesen, ist sie noch da? Sooony??!!!!!!

°°°22. September 2012°°°


Hab sie gefunden, sie ist noch da, inkl. violettem Bolero

°°°22. September 2012°°°



jusi  am 11.04.2012

Re: Bräute 2012

oh je chatzezüngli, das tönt nit schön...
hoff, dass sich zumindescht ä teil wider beruähigt und dir ä lösig finget, wo für öich passt!



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



Joy  am 11.04.2012

Re: Bräute 2012

Ou Chatzezüngli, das klingt bitter. Hoffe dass sich eine Lösung findet, aber ihr habt ja noch etwas Zeit. Bei uns sinds jetzt nur noch 50 Tage! Es geht Schlag auf Schlag und ich muss jetzt dann unbedingt Bilder von unseren Gastgeschenken, Namensansteckern und Blumen posten.

02.06.2012 - dem Paradies ganz nah...



anchesenamun12  am 11.04.2012

Re: Bräute 2012

Ui Chatzezüngli...da tuet mir meeega leid....da törf jo nöd wohr si, warum chas nöd eifach mol riebigslos ablaufe . Kopf hoch, es chunt sicher guet. Mengmol denk i, es het alles sin Grund. Wer weiss...vilicht tuet sich e anders Türli uf!

Dicke Knuddel Anchesenamun


Verliebt 18.3.2000 * Verlobt 18.3.2010 * Verheiratet 24.2. & 26.5.2012*



Chatzezuengli  am 12.04.2012

Re: Bräute 2012

Danke euch auene für e Troscht. Mau luege wi sech die Sach no entwicklet.

Derfür hani itz no SUPER NEWS!!!!!
I ha der Termin für Zivile buechet u äs klappes aues äso winis ha wöue
Jeeee, wenigschtens öppis

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



layonie  am 12.04.2012

Re: Bräute 2012

Hallo!

Chatzezüngli das freut mich für dich, dass dä Termin klapped hät und für alles Anderi wirds au ä Lösig gäh!

Bi eus gahts no 14 Tag bis zum zivile Hochzig und no 22 bis zum Kirchliche! Bin aber nanig so nervös. Morn gangi namal wegem Brutchleid, mis gaht definitiv nüme so, evt. tue ichs uslah oder ich chaufe namal es neus Chleid! Hihihi.... 3 Wuche vorem Hochziit es Chleid go chaufe und vor 6 Mönät hämers fascht nöd chöne erwarte zum go shoppe... So chunts mängisch anderst.
Suscht simer eigentlich parat. Hüt hämer s`letschte TZ und Tätschi treffe und nächst Wuche hämer Endbesprechig mit Fotografin und Restaurant.
Ich bin so froh, händ jetzt au e schlechtwetter Location. Mir chönd bi eus is Schloss go fötele (isch eigetnlich privat), aber mir händ für 1h d`Erlaubnis

Meld mi den morn wieder und verzelle obi es Chleid gfunde han

Wünsche eu ganz en schöne Tag!

Ach ja, hüt hani scho s'ersch mal uf Wetterprognose gspienzlet... staht aber nanig viel



Piratenbraut_77  am 13.04.2012

Re: Bräute 2012

huhu liebe Bräute

ich melde mich nach meiner Auszeit in Hamburg und anschl. fieser Erkältung auch wieder zurück. Bei euch ist ja viel gelaufen...komme kaum dazu alles im Forum nachzulesen Viele von euch sind schon in den letzten Vorbereitungen...hui, da werde ich auch ganz hibbelig mit euch!

Bei uns ist über Ostern in Sachen Hochzeit nicht viel gelaufen. Ich habe mein Kleid letzte Woche erneut anprobiert und ich bin ja soooo erleichtert: es gefällt mir immer noch SEHR gut und als ich es anhatte war auch das tolle Gefühl wieder da Mir ist ein Stein vom Herzen gefallen! Habe dazu noch einen bodenlangen Schleier und einen Haarreif ausgesucht. Das Outfit wird also immer kompletter. Beim Kleid müssen einige kleine Dinge geändert werden und im Juni kann ich es dann wieder anziehen.

Tja, ansonsten müssen wir uns dann jetzt mal an die Detailplanung machen, aber ich habe gerade gar nicht so viel Lust auf Planungen...

LG Piratenbraut

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***



 1 .. 173 .. 343 344 345 346 347 .. 358 .. 368

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.