Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2014 | ||
1 .. 61 .. 119 120 121 122 123 .. 560 .. 997 | ||
Lilly4 am 26.02.2013
Re: Bräute 2014 Guete Morge | ||
| ||
laprincipessa am 26.02.2013
Re: Bräute 2014 @sue: hey cool häsch chönne abkläre wäg de schmetterling! was heisst grundpauschale? isch det no kei schmätterling debi? :p und wieso muess de typ dänn debi si? die schmätterlinge flüget jo sowiso devo ned? chamer die ned au bstelle nöimets oder so also go hole oder so? kei ahnig ob das tüür isch oder ned??! würd ebe scho au seeehr gärn schmätterlinge ha =)) also bin froh um witeri infos ;) danke fürs duume drücke! :) bin scho ganz nervös hihi :) | ||
Lilly4 am 26.02.2013
Re: Bräute 2014 @laprincipessa: ja genau, die sind für Bluememeitli gmeint | ||
nisliker am 26.02.2013
Re: Bräute 2014 die andere 2 nimm ich | ||
nisliker am 26.02.2013
Re: Bräute 2014 idee für Pfaueneinladung | ||
Re: Bräute 2014 ah scho weg hehe aber sind würkli schöni! =) was wär dänn de pris gsi? :) döfi froge wo dassd si kauft häsch lilly? | ||
malinchen am 26.02.2013
Re: Bräute 2014 @laprincipessa: Wägä dr Location chunnts chli druf a was dir wöit. Mir hei dr Tipp becho, das mir nid söllä amäldä, wöu sie sich süsch verstellä und sich extra müeh gäbä und när eventuell es falsches Bild vermittled überchunnsch, z.B. vom Service... Und denn am Hochzytstag gäbä sie sich nümme halb so müeh will de ja de nümme chasch änderä. Aber wenn dir scho konkret wettet d Rüm aluegä und ä Offertä oder so becho, de würdi mi amäldä, oder zmingscht abklärä ob de die verantwortlichi Person denn überhoupt det isch. Mir hei üs bi denä Locations wo mir scho kennä und wüssä dases guet isch gad agmäldet u gseit um was dases geit. Bi dä angerä si mir eifach so mal ga es Kaffi näh oder öpis Ässä u hei üs när ersch entschiedä, obs überhoupt öppis wär und denn halt nomal e Termin abgmacht... | ||
FringillaVigo am 26.02.2013
Re: Bräute 2014 @Lula: Aha! Jo, mache de Fotis, wes öpis zum Fötele gibt. Aber ebe jetzt isch d Chischte no läär bis uf paar Fädere und es dunkelblaus Satinband | ||
Re: Bräute 2014 @malinchen & fringilla: jo ihr händ rächt s'wär jo wohl au chli z'stressig dänki dänn pünktlich a die öbe 7 termine z'cho.. glaube müends au eifach mol go aluege und dänn jenachdem konkret en termin abmache wobi ich ebe scho gärn gli scho en offerte gha hetti bin chli hin und her grisse.. :/ hoffe sehr öisi taumlocation isch drunter!! | ||
kleinefeder am 26.02.2013
Re: Bräute 2014 Also ich denke auch, dass man sich zuerst einen groben Eindruck verschaffen sollte, bevor man rausrückt, um was es eigentlich geht. Wenn ihr dann an den 7 Orten wart, könnt ihr ja noch am gleichen Tag oder am Tag danach anrufen und bei euren Favoriten Termine abmachen oder jenachdem, wenn ihr es so macht, wie fringilla, dass ihr wenn es euch gefällt nach dem Kaffee fragt, ob ihr den Saal sehen könnt und ob sie euch direkt eine Offerte machen könnten. Weiss halt nicht ob das geht, aber es muss ja dann nicht sein, dass es dann noch lange dauert, bis Du die bekommst... | ||
1 .. 61 .. 119 120 121 122 123 .. 560 .. 997 |