Bräute 2014 |
|
1 .. 67 .. 132 133 134 135 136 .. 567 .. 997
|
kleinefeder am 11.03.2013
Re: Bräute 2014
Oh meine Frauen... Ich bin gerade meeeeega aufgeregt. Heute Nachmittag wollte ich eigentlich meinem Schatz ein hübsches Kärtchen basteln und weil ich noch ein wenig Ideen sammle für unser weiss-silber-blau, wollte ich das Kärtchen in diesen Farben gestalten. Und was kam raus? Meine Traumhochzeitsanzeige Ich bin total verliebt und finde sie einfach wundervoll und speziell. Jetzt weiss ich bloss nicht, wie ich das meinem GG beichten soll Ich glaube fast, er wird nicht so begeistert sein, das jetzt schon mit mir abzumachen. Dabei würde es mir gut tun, wenn ich die nächsten Monate einige Hundert dieser Exemplare basteln könnte... Naja ich werde es mal ganz schonend versuchen und sonst vielleicht auf morgen verschieben. Aber Euch kann ich es ja ohne schlechtes Gewissen zeigen Beim Bildchen muss unten rechts noch ein Herzchen in silber oder permutt hin, hab aber in zwar schon riiiiiiiiisigen Bastelfundus (meiner Mutter...) nichts passendes gefunden. Macht ja aber auch nichts. Sorry hab es irgendwie nicht geschafft, die Bilder kleiner zu machen... Freu mich schon, was ihr dazu meint... Bin einfach froh, dass es Euch gibt...
Zuletzt bearbeitet am 11.03.13 19:46
|
|
FringillaVigo am 11.03.2013
Woah, das ist ja der Hammer! Mega schön geworden, schaut aber nach unglaublich viel Arbeit aus Hast du das "Ja" selber ausgeschnitten? Also, da wird dein Schatz sicher nichts dagegen sagen können, so hübsch wie die Karte geworden ist
|
kleinefeder am 11.03.2013
:D So viel Arbeit ist es nicht und weisst Du, ich hab 705 Tage Zeit Das Ja ist selbst ausgeschnitten, deswegen noch nicht ganz so perfekt, aber das ist ja auch erst ein erster Versuch... Zum Schluss wird es perfekt, wenn mein Schatzi einverstanden ist...
|
malinchen am 11.03.2013
WOW, die Iladigä si würklech meeeeeeega schön!!! Isch die Struktur ir Mitti mit Embossing gmacht oder hesch das scho so kouft? Gseht HAMMER us! Da wird di GG sicher us aunä Wulchä gheiä, aber nid wöus z früeh isch...
|
Lula am 12.03.2013
Wow, Kleinefeder, das gseht ja super us!!! U zwar dr Istecker wie dKartene!
|
Sue87 am 12.03.2013
Mir gfallts ou SEHR guet... Ou vode farbe her!!
Hie no es Foto vode alte Glasvase woni gstriche ha-muess De no e zwöite astrich mache..
|
FringillaVigo am 12.03.2013
Das gseht super us, sue! Mit was füre Farb hesches gmacht? Hesch se usse gstriche?
|
laprincipessa am 12.03.2013
danke allne fürs draglaube! hoffe also au dasses gli mol klappt.. bin gester no mit hilf vom google maps chli go luege und han jetzt mini liste no chli ergänzt:
St. Charles Hall, Meggen
Seehotel Sternen, Horw Seehus, Hergiswil Seehotel Pilatus, Hergiswil Seerestaurant Belvedere, Hergiswil Aiola al Porto, Stansstad Hotel Winkelried am See, Stansstad Hotel Rigiblick am See, Buochs
Kollerhuus Rosengarten, Schenkon Festhalle Seepark Sempach Golf Sempach oder Golf Oberkirch Hof Landschi, Küsnacht am Rigi Herzberg Uffiken Romantik Seehotel Sonne, Küsnacht am Rigi Garten der Stille, Römerswil
jetzt hoffi eifach dasses iiirgendwo klappet!
@malinchen: leider zeigts d'homepage ned a wod gschickt häsch? ev. ohni www? ;)
@kleinefeder: wow gseht mega schön us dis bastlete härzli aber au s'chärtli! echt wunderschön ganz toll!! =) die gfallet dim GG sicher!!!! <3 und also ich finde das JA scho zimli perfekt imfall echt ganz schön!!
@sue: gsehnd schön us die vasene! :))) woow ihr sind alli scho so kreativ hey mega cool :)
|
malinchen am 12.03.2013
haha, ja die HP heisst nid werbeverdacht. Sorry, has gar nid gseh gha... Gib süsch bi google "*** WERBEVERDACHT***" i, de isches gad z oberschtä.
@sue: wow, die vasene gseh ja würklech cool us! Hesch da spezielli Farb brucht?
|
FringillaVigo am 12.03.2013
chas si, as du "eventl0kale" meinsch? eifach z Null isch es o...
|
|
1 .. 67 .. 132 133 134 135 136 .. 567 .. 997
|