Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2014 | ||
1 .. 77 .. 152 153 154 155 156 .. 577 .. 997 | ||
nisliker am 19.04.2013
Re: Bräute 2014 haha ich seg au ich möcht kein klassische polterabig... aber das chan mer ja nöd bestimme.. ich denk mini trauzügin und mini fründinne werdet scho was i die richtig organisire... | ||
| ||
malinchen am 19.04.2013
Re: Bräute 2014 @Lula: Jaa, mir hei vo Afang a gseit, dass mir kei klassische Polterabe wöi machä. Fingä das beidi nid so cool und wöu mir scho sit dr Jugend befründet si chönntä mir üsi Kollegä ou gar nid so "ufteilä". U es isch sowieso immer am luschtigschte we die ganzi Gruppä zämä öpis unternimmt, drum machä mirs so. Aber du chasch sicher ou mit dirä TZ öpis cools machä!!! | ||
Lula am 19.04.2013
Re: Bräute 2014 @nisliker: Mini TZ weiss, dass i das schlichtweg nit würdi mitmache, zumau gits Lüüt woni fasch müessti ilade, aber eifach nit wott drbi ha! | ||
malinchen am 19.04.2013
Re: Bräute 2014 @Polterabe: Das isch halt ou chli jedem das seine... Deu finde so sachä toll und fröiä sich när ou druf und de isch das ja super we me öppis organisiert! Aber numä wöus "Tradition" isch öpis so z machä chunnt mir nid id Tütä. | ||
kleinefeder am 19.04.2013
Re: Bräute 2014 Hihi... ich glaube bei uns wird es mal gar keinen Polterabend oder sowas geben. Mein Schatz und ich sind beide in Deutschland zur Schule gegangen und so eine klassische Klique hatten wir beide nicht. Unsere besten Freunde leben in Deutschland und es sind auch nicht viele. Klar, wir haben beide auch hier gute Bekannte und Leute, mit denen wir gut auskommen, aber ich zumindest bin ein absoluter Familienmensch und zu Hause mit meinen Eltern, meinen beiden Schwestern und meinem Bruder habe ich am allermeisten Spass und da ich noch zu Hause wohne, das sogar praktisch rund um die Uhr. Bei GG ist es eher deswegen, weil er eigentlich von Natur aus ein Einzelgänger ist. Dazu kommt, dass wir dann in unserer Freizeit gerne beieinader sind, weil wir ja nicht zusammen wohnen und so bleibt auch gar nicht mehr allzuviel Zeit, um mit Freundinnen auszugehen... | ||
malinchen am 19.04.2013
Re: Bräute 2014 @kleinefeder: jöööö, so süess! Gäll ä gueti Beziehig zudä Gschwüschterti isch Gold wärt... Mi Brüetsch isch zwar viel Jünger als ich, aber irgendwie hani z Gfüehl mis Läbä het ersch richtig agfangä wo er isch da gsi. Drum wär ä klassische Polterabä für mi eh nie i Frag cho, de hät är ja nid chönnä drbi si. | ||
kleinefeder am 19.04.2013
Re: Bräute 2014 Jo... mir sind no alli im Näschtli :D Zuletzt bearbeitet am 19.04.13 15:34 | ||
thomel nicht registriert am 19.04.2013Re: Bräute 2014 Ich möchte auch kein klassischer Polterabend und da ich das meiner Schwester welche meine TZ ist, gesagt habe werde ich auch kein klassischer haben. Ich möchte lieber einen schönen Ausflug machen, Essen gehen oder so eine Brautparty à la USA. Was ich sicher nicht will saufen und peinliche Spiele. | ||
lilmonkeyme am 19.04.2013
Re: Bräute 2014 @ polterabig: ich wett au ken suufabig mit so "männer-aamachä-spiili" ich gfänds cool en sleepover zha oder kuule uusflug und en feine z'Nacht oder so. Leider wird de Polterabig vode TZ und enere Kollegin planet und den gits glaub chli "payback". Ha mini BFF als Jukebox ide Stadt umelaufe lah (nöd Züri) und sie het so müsse "Geldverdiene" aber sie singt au halb-professionel und isch in verschiedene Bands gsi. | ||
FringillaVigo am 20.04.2013
Re: Bräute 2014 Ig ha mir immer vorgstellt, i Europapark oder so zgo zum poltere E coole Tag mit Wellness und pipapo wär natürlich oh öpis oder e Foxtrail. Schön fingi oh Städtereise oder süschtigi Wucheänd-Trips, aber das chunnt de rächt tüür und ig würd etzt nid erwarte, as mini Fraue das wette. Zuletzt bearbeitet am 20.04.13 11:03 | ||
1 .. 77 .. 152 153 154 155 156 .. 577 .. 997 |