Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2014 | ||
1 .. 257 .. 511 512 513 514 515 .. 756 .. 997 | ||
LaMariee am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 @Sue: ja isch iz üses Logo mir heis de ufdä Iladigskarte u ufdr Homepage.. U mau luege womrs de schüsch no druf tüä mir hei zMotto "Reise", drum passt das super | ||
| ||
Sue87 am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 Pfingstrose | ||
malinchen am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 @Fanny: De no offiziell härzlech willkomme!!! Für das söu ds Forum ja ou da si, ou wenn du süsch nid so fliissig chasch mitschribä! Mir hei uf dr Homepage ä separati Site gmacht mit Infos zum Fest, det hets när verschiedeni Untersite und eini isch Dresscode... I dänke es isch so oder so guet wemä ä Hiiwiis macht, wöu vieli frage mi scho jetz was sie de äch söue alege u mache sich mega Gedanke... Mir heis so chli im witzige Sinn gschribe u hei nid so es "vordichtets" Sprüchli gnoh. Ha bidä Froue gschribe, dass üses HZ ä gueti Glägäheit bieti zum eis vo ihrne schönste Chleider im Schrank usfüehrä u ha ou no gschribe dass es zur Chille ufä rächt steil isch (wägä dä Schueh ) u bi de Männer hani när gschribe sie söue doch de Froue e Gfalle mache und sich ou entsprächend useputze. Mir stellä üs halt nid explizit ä Azug vor da mir eher sone Garte-party-Hochzyt hei. Aber finde das chasch scho gad direkt schribe... | ||
Pfingstrose am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 Sue: Mir hend gester nomal euses Budget aglueged und eigentlich gsehts ächt guet us. Mir sparred eus ja die 1000 CHF für de DJ will mer sin Cousin werdet fröge. Und das mit em Schmuck stimmt. Ich wird nemlich garnüt a Schmuck chaufe. Wird eifach mini Perleohrering woni vo minere Urgrossmuetter vererbt übercho han alegee (something old) und den mini Ring also de Verlobigsring und den de Ehering. Meh bruchi nöd. Ich gahn hüt glaub nachem Schaffe verbie und kläre die ganzi Sach nomal. Säge ich möchti eifach nöd am Schluss entosche sie über s Chleid nur will d Rächnig irgendwenn explodiert. Also ich möchte uf kein Fall en Expressänderig zahle. Das sägi klipp und klar. Den luegi wie sie sich verhalted und suscht würdi no anen andere Ort gah. Au wenni kei Lust han… | ||
Fanny87 am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 @malinchen: Danke vielmol :-)! jo etz denki werdi denn vilicht scho chli meh chöne mitschriibe, wills bi üs etz au fäng zimli konkret worde isch. | ||
LaMariee am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 @Sue: dir dörft de gärn ga luege we si de fertig isch.. im momänt isches no chli ä "Bousteu" ;-) | ||
malinchen am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 @fanny: mir hei äbä no kei Domain reserviert, drum chani d Homepage no nid umezeige... Aber i due dirs gärn zeige sobald mirs online hei! Cha dir süsch hüt Abe e Printscreen schicke vo dere Site we dir das öpis bringt? | ||
Snicki am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 Sue: nei dänke ned das die stoffigi hend, am Apero. Find ich jetzt au ned uuuumbedingt notwendig. Für am Obig natürlich scho, aber bin Apero, tüends au normali papiirigi. | ||
Fanny87 am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 @malinchen: da wär natürli genial wenn du mir würsch en printscreen schicke :D :D :D! danke etz scho vielmol!! | ||
Pfingstrose am 22.11.2013
Re: Bräute 2014 Malinchen: Mega cools Hotel und passt ja total zu eu mit em Wii… Din GG wird sich sicher au ‎sehr freue. Und de Zmorge findi allgemein immer öpis vom beste. Wen de nöd guet isch findis ‎immer mega doof. Haha! ‎ | ||
1 .. 257 .. 511 512 513 514 515 .. 756 .. 997 |