Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2014 | ||
1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 535 .. 997 | ||
novia_mayo am 29.01.2013
Re: Bräute 2014 ... bi minere frag handlet sichs um en katholischi chile | ||
| ||
squishy-fishy nicht registriert am 29.01.2013Re: Bräute 2014 Guätä Obig mitenand | ||
lilmonkeyme am 29.01.2013
Re: Bräute 2014 @squishy: miin GG wet unbedingt Chind debii ha. Er meint diä gäbet stimmig. Aber es gaht so oder so nö ohni Chind. Am GG sini jüngst Schwöster isch jez 4i und de jüngsti Cousin 10ni. Und den hämmer de Ring Träger 2.5 Jahr alt. Aso bi ois wird's Chind debii ha. Mir nämet Malbüecher, spiilzüüg und so mit. | ||
malinchen am 29.01.2013
Re: Bräute 2014 squishy: Hihi, fingi ä cooli idee d Ching nid izladä. Das hani mir no gar nid überleit! =D Auso i fingä immer, arä Hochzyt söll ds Brutpaar chönnä entscheidä wän iladä u wän nid (ou wenn's um ungliebta Unglä/Tantä oder wän o immer geit...)! Wenn dir keni Chind wöit, isch das völlig ok. Wenn viel Chind drbi si muesmä när fasch äs Beschäftigungsprogramm für die organisierä das sie när nid duurend närvä wöus nä längwilig isch, das isch zudäm no ä witerä Choschtäpunkt. I üsem Umfäld het no praktisch niemer Chind, es si numä 2 ume vo mirä Schwägerin in spe. Wahrschinlech wärdä die drbi si, aber 2 geit ja no so... D Idee ä Hochzyt ohni Chind ds fiirä gfallt mir sehr, mues de das vllt no mau mit mim GG besprächä. | ||
novia_mayo am 29.01.2013
Re: Bräute 2014 ja ich muess glaub würkli nomal de pfarrer frage damits denn sicher so isch wie mier eus das vorstelled | ||
laprincipessa am 30.01.2013
Re: Bräute 2014 chind: das muess natürli jede sälber wüsse aber ich fröimi eigentli druf dass bi öis relativ vil chind werdet debi si :) mis gottemeitli und no anderi wo dänn so um die 2,3 sind werdet bluememeiteli und en ringträger hämer au scho in ussicht de wär dänn 1.5 ;)) (göttibueb vo mim schatz) :) hamer au überleit en clown oder so z'organisiere oder öber usem bekanntechreis z'froge.. aber s muess jede wüsse wäge chind kenne au lüt wo kei chind iglade händ a de hochzyt finde au a dem tag söl s'hochzytspaar so sache entscheide gründ defür und degäge gits jo gnueg :) | ||
Lula am 30.01.2013
Re: Bräute 2014 Hallo zämä | ||
laprincipessa am 30.01.2013
Re: Bräute 2014 Hey ihr liebe! | ||
nisliker am 30.01.2013
Re: Bräute 2014 @laprincipessa da eusi locations immer i de berge gsie sind und mit 2-3 stund fahrtweg verbunde gsie sind hemmer immer vorher offerte agforderet. die sind sich das aber irgend wie gwönt gsie. ha eifach immer wele wüsse was es 4-gangmenü mit hauptgang rindfilet chost und was für wi sie abütet. und wens ok gsie sich simmer go luege.... | ||
Lula am 30.01.2013
Re: Bräute 2014 @laprincipessa: Mir hei deheime e Bankettdokumentation gha, wo mir ar MariNatal letscht Jahr brcho hei. Si de ufs Internet ga gugge, u hei üs derte ou mau no einisch aus gnau agguget, u de eifach aglüte, u gfragt, ob si a üsem Datum no Kapazitäte hei, u e Termin abgmacht, zum ga gugge, u gad mit öberem chönne rede. | ||
1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 535 .. 997 |