Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2014 | ||
1 .. 394 .. 785 786 787 788 789 .. 893 .. 997 | ||
Taeboyana am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 @Kameras: Bi gad froh redet dir Kenner so positiv vo Systemkameras... mir hei d Nikon 1 und si sehr zfriede. Sie isch ou extrem handlech. Mir hei die uf Oustralie mitgnoh und GG het auso mit dere scho Hammer Föteli härebracht wo sogar d Andrea globt het Es gäb dert no es 2. Objektiv drzue und üses einte TZ-Päärli het äbe die glichi und vielech chöi mir de eifach vo ihne das Objektiv uslehne. U süsch leischte mirs üs de glich o no, isch ja de scho lang nid so tüür wie eis fürne Spiegureflex. | ||
| ||
weddingbee85 am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 @taeboyana: alles wo du seisch isch absolut richtig. nur, und jetz chunnts aber...ich han en rächte knall was chleider abelangt...han weiss ich wie vill bücher dihei und chönnt mittlerwile mit minere handtäschesammlig (was de wert abelangt) ziemli genau drü mönet ufhöre schaffe...chasch dir öpe vorstelle wie ich das mein? | ||
malinchen am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 @weddingbee: oh i finde das het Taeboyana jetz mega schön gseit... I weis nid obi no mal ds gliche Chleid würd alegä hüt wie denn. U i ha o scho dänkt woni die Fotos ha agluegt: "omg i bi denn sones Mütschli gsi! " Aber i lueges glich gärn a u i ha imfall sogar jedä Morge es Lache ufm Gsicht weni mitem Velo bim Standesamt näbä düre fahre - u das isch ds Bern im Normalfall ke schöne Ablick - i dänke es wird mir mit de Föteli genau glich gah... Geits dir de oft so we du Föteli vo dir vo früener aluegsch dass när nid zfriede bisch? Villecht dänksch das ja bim klassische Chleid när ou? | ||
_janedoe am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 So weiter im Takt, haha :D | ||
Taeboyana am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 @weddingbee: mir isch Chleidig ou extrem wichtig und was ig a Chleider im Schrank ha (und glich immer no neui choufe), isch o nid unbedingt so normau aber i dänke me darf sech glich nid zfescht i öpis inesteigere und dr Fokus nume uf ds Chleid lege. I wett würklech a däm Tag eifach chönne es Strahle uf mim Gsicht ha und finde, das isch mindestens so wichtig. | ||
_janedoe am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 ah und wasi no ha welle sägä, Pfingstrose, du bisch soo luschtig, ha müesse lache ab dinere Ussag, mer söll ned uf d Fore lose :D Ich hoffe du hesch nur Fotifore und kei Hochziitsfore gmeint | ||
malinchen am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 @jane: hihi, ja so wei du das schribsch würdi defintiv zure Systemkamera griiffe... Gang di am bestä mal ga lah berate. De chasch nämlech ou gad schnäll chli usprobiere und luege wie de tschlag chunnsch... Und genau wie du seisch chasch när wedä di fürne Kamera hesch entschiede no es Objektiv drzue choufe. Da hesch sicher när meh drvo ou für im Alltag, bringts ja ou nid jetz ä Kamera choufe fürd Flittis wode när nie meh chasch bruche... | ||
_janedoe am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 DANKE malinchen!!! Vill Glück bi de Florischtin, chunnt sicher guet! | ||
weddingbee85 am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 @all: ihr händ all sooooo rächt. nei ich chauf keis meh, versproche und taeboyana hät würkli s richtige gseit, s gaht ums glücklich sii. und d mode änderet halt. mein, mini tante hät im 90gi ghürate mit riiiiiese puffärmel, händsche und sooooooo vill glitzer und stickereie das mer vom morge eweg hät müesse e sonnebrülle alegge wills so bländet hät (übertriebig ahoi) | ||
Pfingstrose am 11.04.2014
Re: Bräute 2014 Jandoe: Haha!!!! Soooo doof natürlich hani Fotifore gmeint!!! Kkk... | ||
1 .. 394 .. 785 786 787 788 789 .. 893 .. 997 |