Bräute 2014 |
|
1 .. 419 .. 836 837 838 839 840 .. 919 .. 997
|
sasileu am 25.04.2014
Re: Bräute 2014
Morge mitenand
Pfingstrose: Joo das mitem Gloebtrotter stimmt scho echi, ich weisses fürs negstmol und was Prise agaht den simer echi echi speziell, mir hend ihre mengmol gseit mir hends aber für de und de pris gseh und hends den au für de pris becho. Trotzdem. Aber die ziit zum jetzte alles selber zämä stellä heti eifach nid cha und den no s’vergliche etc. Ich weisses immerhin fürs negstmol, sind ebe zu Globetrotter will einige devo gschwärmt hend daser für so Reise u guet seg....
Dini Tischdeko tönt u schön und romantisch wird’s bestimmt mit 80 Kerzlii
Taeboyana: Danke für de Etsy link, wow die gseht jo hammer us!! Din GG muesch unbedingt fötele wener die uspackt
Janedou: Und het chefin kündigung unterschriebä? Das isch jo echt e mega doofi, also nid dini chefin meini aber dini chefin isch glaubs au nid die geboreni chefin...
Sissy: Wegem Schminke, also ich schmink mi zwar selber gern und ha au das eine oder andere dihei aber a mim HZ woti mi gern schminke lah, bim kirchliche machis garantiert den hani scho e prob cha, aber ha den nomol und bim zivile weissis nonig, den chöntis au selber mache wills nid so mega lang muen hebä und wasserfest si.mal guggen
lil-lian: Also dini Iladige sind würkli wunderschön gmacht! Vibriert dis natel scho fliessig ufgrund vo rückmeldige?
WC: Wieso hend ihrs eigentli alli mitem WC? Also ich ha zwar au e rechts kleid aber ha mir do nonig so gedanke gmact, bruch sowieso hilf bim ufs WC gah. Isch deht bide Kollegin woni TZ gsi bin au so gsi, dasere ha müessä helfe,de Reiferock ufehebä und die ganze lage bis sie gsässe isch.... Und de Trick mitem Kübelsack isch jo mol absoulut ehm.....doof...steck doch mis kleid nid inen kübelsack und hebs den ufe, nacher ischs jo voll verknitteret
@ME: Han gester de schmuck becho woni bstellt ha bi Etsy...en Traum, würkli het nid denkt dases sooooo schön isch und mega mega suber verarbeitet, obwohl de Verschluss vom Armband würkli au scho sehr guet und stark isch hets no es Sicherheitsketteli, also sones fiins bändeli. Es gfallt mir mega guet und die Marylin isch au u e fründlichi gsi. Bi richtig happy mit mim 1.Etsykauf und vorallem isches min Hochziitsschmuck
|
|
sasileu am 25.04.2014
lil-lian: ups han was vergässe.... Wegem brunch danach, mir hend nix gseit aber bi eus ischs so das eigentli all hei gönd go schlofe, inkl. GG und ich und da mr jo echi meh als 24h danach scho id Honeymoon flüget weissi nid, viellicht mal luege was spontan chunt, wenn den chönti mir vorstellä eifach mit de TZ und bi dir?
|
Pfingstrose am 25.04.2014
Guete Morge!
Lillian: Sorry, ich han die Frag glässe gha aber den vergesse druf antworte. Also mir werdet doch paar Persone ha wo dete essed. Ich nimme mal ah mer wird sich den über de Weg laufe und wenn nöd isch au guet. Will ich mage kei Ziit abmache für de ersti Tag zum ufstah. Mer gönd den go esse wenn mir ufwached... Und de Rest chan das au so mache.
Tanzkurs: Han gester endlich mal binere Tanzschuel agfröged... Ich han eifach gseit ich wott kein Walzer ich find de Tanz soo doof. Aber mit mim Chleid hani nöd so viel Möglichkeite. Sie het gmeint en Tango gächi au guet wenn mer nöd so viel Beifreiheit het. Ich bin ja gspanne... Jetzt mussi mal über Google Tangolieder uesueche... Ich han kein Plan! Kennt öpert eis?
Me: Danke eu wege eune Buffets... Hm... Dut den das alles s Resti arrangiere? Scho oder? Ich würdi ebe gern no en Wimpel anehenke wo Chäs oder so drufstaht. Wo händ ihr die Text wo ihr erwähnt händ druf? Ufeme Chalkboard? Chönder d Links mal inestelle wo ihr sie bstellt händ?
|
Pricana am 25.04.2014
Hey zäme guete morgeeee! ich han hüt endlich mal wieder frei und vieles staht ufem plan, unter anderem au endlich mal nahzläse und mitzschriebe :D drum ez aber nur churz
@Pfingstrose: ich bin fürd uswahl vo paar lieder uf: http://www.casa-musica-shop.de/songs.aspx?dance=tg
und denn chasch links Tango aklicke und obe na für wiiteri uswahl, ich han z.b. amigs gern lieder us de film :) s Problem bi Google etc. isch, dass de takt amigs evt. doch nöd stmmt, hend mir müesse feststelle für euses walzer lied :D
so ez mueni zerscht go dusche und ufrume und denn mach ich mich mal as läse vodä letschte 100 siite
Zuletzt bearbeitet am 25.04.14 08:45
|
Pricana!!! Hooooi! Würklich lang nüt meh vo dir glässe... Gnüss din Tag! Und lies ja nöd 100 Siite nah, dass isch ja verruckt! Hihi! Danke wege de Lieder das isch ja super so!!! Mussi am Abig mal umestöbere.
|
malinchen am 25.04.2014
@lillian: Ja mir mache ä gmeinsame Polterabä. Da mir scho sit 16ni dr glich Fründeskreis hei hätte mir nid gwüsst wie d Lüt "ufteile"... Und so die ganz klassische Polteräbe mit Spieli wome mues mache etc. finde mir beidi nid so toll. Drum mache mir jetz eifach ä grossi Party für alli zämä, isch eh meistens am luschtigste wenn die ganzi Clique zämä unterwägs isch.
Wägem brunche hei mirs so gmacht, dass mir eifach so die engschtä Fründä gfragt hei, ob sie no mit üs irgendwo chömä cho campe nachem Fest. Aber heis nid offiziell uf dr Homepage oder so... Aber wägem Ufstah mache mirs ähnlech wie d Pfingsti, mir mache sicher kei Zyt ab. Aber bim Campe cha me ja eh nid ewig lang schlafe... Und de trifft me sich de eifach am Zmorgetisch.
@Pfingsti: Ja i hoffe mal dass das ds Resti macht... Hei d Besprächig äbä no nid gha. Aber mir wärde so oder so ei TZ chli früener los schicke das sie no schnäll alles cha go kontrolliere bevor de mir mit de Gäst iträffe (BRAUTZILLA-Alarm haha). I mache d Wimpelchetti sälber... Ha no rächt viel so Stoffräste woni drfür wott verwände, oder villecht nimi ou Jute, bi no chli unsicher.
Mega cool wägem Tanzkurs! Tango würd sicher ou mega cool usgseh... Aber i kennä mi da ou überhoupt nid us leider.
|
Taeboyana am 25.04.2014
@lil.lian: Mir hei das bi üs uf dr HP druf dass mir när dert zmörgele und üs würde freue, we sech d Lüt wei aschliesse. Es übernachte bis üs äbe sicher 15-20 Persone. Und e Zit abmache müesse mir, wüu paar Lüt im Hotel vom Nachbardorf übernachte und üses Hotel äxtra e Shuttle organisiert. Aber me mues ja eh irgendwie am 10/11i oder so uschecke, drum chame sech ja guet irichte.
@Pfingsti: Ah cool wägem Tanz. Mir mache sehr wahrschinlech e Rhumba. O usem Grund dassi Walzer doof finde und das Lied wo mir wei haut eifach e Rhumba isch . Ha o e Tanzlehrerin kontaktiert aber no ke Antwort wägme Datum. Mir wärde eifach 2 Privatstunde näh für üses Lied u sie macht de e Choreo mit üs.
@malinchen: Muesch mau ga, die hei ächt superschöni Sache. I ha paar einzelni Strings vo dert und die si superbequem und würklech qualitativ guet. Und itz ou nid abartig tüür. Und vor auem bini vor Bedienig absolut positiv überrascht gsi. Normalerwis wenn ig i sone Lade ga und säge i bruche es B, säge sie "ja mir gäbe nech de no es A mit". Danke viumau . Gester isch gad umgekehrt gsi, ig ha es B wöue u de seit sie, sie gäb mer no es C mit, d BHs sige drum eher chli usgmässe bi ihne .
@sasi: Mache dr gärn es Föteli weni dra dänke. Hach i liebe Überraschige . Muesch di eifach no bis am 17. Mai mind. geduude Oh schön wägem Schmuck! Chaschmer dr Shopname agäh? Wetti evtl. no schöni Ohrstecker für am Zivile (wes no längt... ). Wägem WC dänki, dass das immer irgendwie machbar isch. Mis Chleid isch ja o nid soooo pompös. Aber wägem verchrügle wemes i Reifrock stopft, hani ou scho überleit. I gloub me mues scho guet überlege, wär eim de chunnt cho häufe, wüu gad jedi wott me ja de ou nid drbi ha . Aber i has bi mire TZ wo sie het ghürate so i Erinnerig, dass ig nur einisch mit bi. Vor Ufregig und auem wird me äuä eh nid 20 Mau ufs WC ga a däm Tag...
|
lil.lian am 25.04.2014
Danke für eui Inputs.. :) Joah bi eus müsst mer glaub au gnueg früeh wieder uschecke, vo dem här wird glaub eh jede beziite unterwägs bin.. Bin mer abr glich no chli unschlüssig öb mer was sölled abmache odr nöd .
Sasi Dönt super wegem Schmuck :) Joah stimmt, bi eu wierds eh chli knapp mit de Ziit.. Mier sind ja am Vierwaldstättersee ime Hotel und ich glaubi es werded scho no es paar übernachte.. Hihi bis jez macht s'Natel kein Mugs, d'Pöstler sind nöd so schnell mit verteile, hihi :)
Pricana Uiii 100 Siite, wotsch der das würkli atue ?
Malinchen Hihi ufteile nach Fraue und Manne? :) Han scho was im Chopf gha, dass es mal gseit häsch, bin mer abr nüm sicher gsi.. Dönt lässig findi, nachere riiiesige Party und mit dene Spieli, etc. chani eh nüt afange. Händer den scho en Polterabig gmacht vor em zivile?
|
Taeboyana: Das isch doch mega cool! Den chönt ihr ungstört üäbe. Mir sind no unschlüssig... Werded evt. au zwei mal Privatunterricht neh. Wie viel chosted das bi eu?
WC: Ihr sind würklich lustig... Ich säge mir wenns den use muss chunds scho use. Haha! Die ganz Vorbereitig zerbricht mir de Chopf um einiges meh als das... Aber Taeboyana... Ich trinke wie e Chueh ich gahn sicher 15 mal am Tag ufs WC... Han minere Schwöster scho gseit, a dem Tag dörfi eifach nüt trinke. Haha!!! Es wird also nur pseudomässig agstosse!
|
malinchen am 25.04.2014
@Taeboyana: haha, ä psychologisch sehr gschickti Verchöiferin! I mah das o nid ha wenn sie eim dri schnure bi dr Grössi - egal um was fürnes Chleidigsstück dases geit. Das merkt me de scho säuber wenns z gross oder z chlii isch. De gani det würklech ou mal verbi... Ha scho paar mal is Schoufänster gügslet bim düre loufe aber ha de gad nie öpis brucht und mirs chönne verkneife (zum Glück chani das immerhin bir Unterwösch... ).
@lillian: Männer und Fraue isch äbä ou nid gange wöu GG ä besti Fründin het woner umbedingt hät wöue drbi ha und ig nid ohni mi Brüetsch hät wöuä poltere... Mir hei vorem Zivile ä "Mini-Polterabä" gmacht u si adr Aare ga brätle. Aber das isch rächt spontan gsi und eher eifach ä Abä mit Fründe. Jetz hei mir ja de no es Chleider-Motto und so, wird sicher luschtig.
@Tanzkurs: Mir si ono unschlüssig ob mir wei 2 Stunde näh oder nid. GG findets nid nötig, ig scho... Mal luege obi ihn no cha überzüge, findes aube scho chli peindlich wemä numä so chli umeschaukled wie anerä Schüelerdisco... De laht mes besser la si.
|
|
1 .. 419 .. 836 837 838 839 840 .. 919 .. 997
|