Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 447 .. 891 892 893 894 895 .. 946 .. 997
_janedoe  am 07.05.2014

Re: Bräute 2014

Ah wasi eu ja no gar ned verzellt ha. Geschter hani gschnell minere Schwöschter aglüte zum sie frage, obmer am Sunntig öppis mit eusem Mami möched, wegem Muettertag. Als Antwrt chunnt, dass d TZ mich wett überrasche nachem Polteri de no go wellnesse am Sunntig.... Mich heds echt sprachlos gmacht, dass sie das verrate hed. Es tued mer irgendwie leid für d TZ

littlefoot  am 07.05.2014

Ring: neiii ich hane nid wele chaufe, wil er mir z tür isch
Und GG würd sich denn sone billige ussuechä dezue.

Jane: jö di GG aso ich würds au selber mache. Die dinger sind nid sooo schwer zum glettä und wenn es dampf ise häsch... Oder gisch allne 10 zum glettä, mami, sis, TZ usw...?
Jute spitze bänder: weiss noni, ha ja nid so vill meter. Susch tuni de eifach dehei chli dekoriere drmit

Taeboyana:De buschauffeur hani nur gfragt bim istige woni ambeste usstigä. Hane nid kennt aber isch e flottä gsi. Isch au nur no ei anderi person dringsesse

Lula: ich ha e festi planig: machä keni me haha hend grad gester nomal drüber gredt mit GG. Zwei länged üs, isch eifacher. Wobi mir glaub beid gern no meh hetted
Aber wett nid nomal afange mit allem, s töchterli wird au scho 3 im herbst.

_janedoe  am 07.05.2014

Lula
Wenn sie no lang brucht würdi de öppe mit ihre über chli Rabatt rede :D

littlefoot
Mis Mami hed es Laurastar, frage denn sie, obmer dete chönd glette. Mier hend zwar au eis mit Dampf aber ich glaube es git en Grund wieso mini Mum so begeisteret isch vo disem, haha :D Verteile chanis ebe glaub nid, mini Schwö gletted nid, mini TZ au nid.... :D

Chume immerno nöd drus, wird das ez din Ehering?

littlefoot  am 07.05.2014

Jane: ou nei soo doof. Warum macht sie das?

Lula  am 07.05.2014

@jane: Ou nei! So blöd; het si sech de eifach verquatscht, oder isch si süsch nit gad so guet drufe?
I hoffe, Du chasch di glich chli fröiie, wüu Vorfröiid isch ja bekanntlich di schönsti Freud!

@littlefoot: Aber Din GG het ihn Dir kouft? Oder hani da was falsch gläse?
Du bisch dr Hammer! Hesch mir gad min Nami grettet mit Dim Satz vor feschte Planig
Viellech gits ja de doch ne ne "Kinderüberraschig"?

_janedoe  am 07.05.2014

Wahrschinli hed sie sich eifach verplapperet. Sie isch sooo direkt und naja, sie heds sicher ned bös gmeint, aber mängisch dunkts mi eifach au unüberleit. Mier wäred spontan 10 anderi Sache i Sinn cho woni hett chönne uftische. Hanere denn aber nüt welle sägä, dases nöd so cool gsi isch, sie hetts nur als böse Vorwurf ufgnoh..
Has eifach ez de TZ gseit, dasis weiss, will ich ned wirkli chan schauspielere :D

Zuletzt bearbeitet am 07.05.14 15:12

Lula  am 07.05.2014

@jane: Aso i verstah Dis Mami voll u ganz, mir si die eifach ztüür!
Bi ihrem Priis wäri no 100 druckti Fotis drbi gsi, aber da i Angst ha, dass si für die no mau e Ewigkeit brucht, lah ni die säuber lah drucke, viellech chöi mir ja derte was mache. Aber e Langwarterabatt isch aso e durchus sehr interesannti Idee.

_janedoe  am 07.05.2014

Lula
Oh was? Ez verzichteder eifach uf die Bilder? Die chönnt sie ja de eifach nahliefere? Verstah aber voll, dass ned no länger wettsch warte

Lula  am 07.05.2014

I hätti dänkt mir nähme de die für Dankeskärtli voredruf oder für die wo mir de Gäscht mitschicke, u die für voredruf hani scho lah drucke, u die für dGäscht wetti eifach nit nomau so lang warte!
Isch sicher schad, aber mir fäuht derte haut eifach ou gad chli zvertroue

_janedoe  am 07.05.2014

Hmm ja das chani verstah. Immer das Züüg wennmer abhängig isch vo andere Persone

1 .. 447 .. 891 892 893 894 895 .. 946 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.