Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2014 | ||
1 .. 485 .. 967 968 969 970 971 .. 984 .. 997 | ||
malinchen am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 @schagge: ah ok... I dänke das isch scho ok mit däm Termin. Bi mir het sie gester ou no 2 chlini Sache müesse verbessere und das isch ä Sach vo 15 Minute gsi. I dänke sie säge eifach, dass me gnue zyt irächnet und nid meint me chönn eifach schnäu ine ga ds Chleid abhole. Bi im Ganze scho fasch ei Stung det gsi. | ||
| ||
Fanny87 am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 @schagge: han gad au chöne profitiere vo dinere frog..gang jo morn s kleid go abstecke und wird denn au no müese en Termin abmache zums abhole bzw. s letscht mol vorem hochziit drii schlüfe :-) Zuletzt bearbeitet am 17.06.14 11:13 | ||
littlefoot am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 malinchen : haha genau ich weiss alllles :) nei ha mi nur dra erinneret gha wil ich wett au scho lang wieder mal id ikea. aber ich gang nid wil ich kei geld ha (für d ikea ) | ||
Fanny87 am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 @ittlefoot: jo gell ich finds au herzig. und diä ballön gits i allne farbe, würs au no schön finde in Türkis, blau usw. mol luege. | ||
Fanny87 am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 und genau hüt wo ich mol ziit hetti zum mitschribä isch do ine tote hooooooose ;-) | ||
Fara am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 @Fanny: Jaaa, Föteli! | ||
Broncos am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 So das hender jetzt devo, daser am umemötzle sind es laufi nüt, min eeeeewigs laange Bricht chunt | ||
Broncos am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 So mini Liebe, da folgt min Bricht, so wien ich mich kenne wird de eelends lang, aber ich chan mich eifach ned churz fasse, sorry. | ||
Broncos am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 Uf die 1 isch den de Fotograf wieder zu üs cho und mir hend agfange mis Chleid alegge. Isch am afang chlines Züg gsi, mis Mami und mini Sis sind sooo nervös gsi und hend angst gha, dass sie öppis falsch mached. Woni drin gsi bin und mer nur no het müesse Schnüere sind mis Mami und min Daddy sich go alegge und mini Sis het agfange schnüere. Mis Mami isch aber so nervös gsi, das sie grad wieder abecho isch, go luege öb mini Sis schön schnüert und erst öppe ide Hälfti vode Schnüerig doch ihres Chleid go allege. Es het den alles klapped und ich han mich suuper wohl gfühlt im Chleid. Min Daddy het schnell mis Mami id Chile gfahre und isch den nomal zrugg cho. Bim uselaufe, hani mi den im Gang s erst mal selber im Spiegel gsi. Ich han z erst chum chönne glaube, das ich das bin. Han e richtigi Brut im Spiegel gseh. Mir sind den vomene Kolleg zude Chile gfahre worde wo de Pfarrer und üsi Bluemekids verusse gwartet hend. Mir hend üs den parat gmacht und los isches gange. Wow, de Moment wo d Türe ufgange isch all Lüt ufgstande sind und ich min GG zum erste mal gseh han isch eifach unbeschrieblich gsi. Er het gstrahled wiene Maiechäfer und ich han s erst mal füechti Auge gha. Min Daddy het mer de vore dra de Schleier hindere gschlage und mich mim GG übergä. Es isch eifach überwältigend gsi, ich bin soo froh, hemer üs erst ide Chile s erst mal gseh. De Pfarrer het den e super red ghalte, z erst het er all willkomme gheisse zum Abflug (also voll uf üsi Iladige igange) und den heter parallele zum Sport zoge (wil mer üs ja so kenne glernt hend und das e grosse Teil vo üsem Lebe isch). Nachher het d Band das beste gspielt und ich han eifach nur min GG und d Lüt agstraheld (mir hend doch geg d Lüt glueged und es isch super gsi, so chunt mer eifach so viel meh mitüber). Min GG het biz füechti Auge gha bim Lied. Den isch au scho s Ja wort cho, det simer beid sehr ruhig gsi. De erst Kuss isch den echt speziell gsi, will ich ja min GG sit em Fritig Abig nüm küsst han und au ned zur Begrüessig. Es het so richtig kribeled im Buch, eifach wunderschön gsi. D Lüt hend applaudiert und d Band het nachher grad Applaus gspielt während mir d Ehedokument unterschriebe hend. Den hend beidi Trauzüge öpis zu üs gseit, da hets mi scho s nächst mal wieder fast umghaue. Min chli sis (erscht 21) het da e red aneghaue, mir hets fast d Sprach verschlage und au de TZ vo mim GG het sooooo schön gredt. De absoluti Hammer isch den aber nachher cho. Min Daddy het uf de Gitarre gspielt und zäme mit üsem Kolleg I won't give up vom Jason Mraz gsunge. Es isch glaub keis einzigs Aug troche blibe ide Chile. Und au bi mir sind träne gflosse. (Es hend üs au nachher sooo viel Lüt uf das Lied agsproche, allgemein uf d Musig, d Band isch also absolut jede Rappe wert gsi, ich wür dene sogar s dopplete oder no meh zahle, es isch echt u schön gsi, vor allem au wil de Sänger üs kennt hed, er het mit sooo viel herzbluet gsunge und das isch voll übere cho). De Pfarer het den nomal öppis gseit, mini Cousine und Cousi hend Fürbitte vorglese und den isch s au scho verbi gsi. Mir sind den als ersts us de Chile gloffe und grad zude Aperolocation. Wow, sie hend alles so schön ufgstellt gha. Mir hend üs den anegstellt und d Lüt sind üs go gratuliere. D TZ/TM hend super glueged, dass d Schlange nie z lang worde sind und das d Lüt au scho apero gnah hend und en Teil erst spöter isch cho gratuliere. Es sind soo viel Lüt cho und es hend all soo Freud gha. Nach de Gratulatione hemer üs au no unter d Lüt gmischt. S Bluememeitli isch so herzig gsi, sie isch bi allne andere u schüch gsi, aber die ganz zit bi mir ghanged. Ich han sie glaub d Hälfti vom Apero uf em Arm gha. De TM het de Zitplan voll im Griff gha und Punkt halbi 5i het er d Lüt afange zämesueche für d Gruppeföteli. Mir sind den perfekt am 5i fertig gsi. Mir hend üs vode meiste Aperogäst chönne verabschiede, es paar sind halt undere gange. Aber es isch glaub ned so schlimm gsi für die. Den isch d Überraschig für die gladnige Gäst cho (wo mir ja vorher au ned gwüsst hend). Sie hend chönne wähle, entweder e Chloster- oder e Schanzefüehrig. D Lüt hend uu Freud dra gha und sind vo beidem sehr begeisteret gsi. | ||
Broncos am 17.06.2014
Re: Bräute 2014 I dere Zit hend mir Paarföteli gmacht. Ich seg üch, üse Fotograf isch de absoluti Hammer gsi. Er het üs z erscht eifach 5 Minute für üs gä. Mir sind den nomal id Kapelle ineghocket und hend eifach nomal alles uf üs wirke la. Den isch de Fotograf mit sinere Frau (mim GG sinere Cousine) cho und mir hend uu fridlich Föteli gmacht. Mir sind beid soo entspannt gsi und es isch so schön gsi, es paar moment für üs z ha (de Fotograf hemer Phasewis gar ned wahr gna). Mir sind den sogar no biz z früeh fertig gsi und hend no schnell uf üses Hotelzimmer chönne. Min GG het mer den grad no ghulfe uf s WC z gah, isch also ned sone grossi Hexerei gsi, obwohl mis Chleid ja würklich voluminös gsi isch. Üse TM het üs den in Saal gholt und womer ine cho sind. Isch es dunkel gsi und all Gäst sind mit Wundercherzli Spalier gstande. En wiitere Hüenerhut moment. Mir sind den abgsesse und min Schwiegervater het u e schöni Red ghalte und den au mis Mami. Ihri Wort sind sooo schön gsi, sie hed ja immer Müeh gha, dass ich de Name vo mim GG agnah han und das ich mich vo mim Vater id Chile füehre lah han. (Sie isch sehr emanzipiert, aber wenn ich so wie sie ufgwachse wär, wäri glaub au so wie sie), sie hed den erchlärt, dass sie nachdem mir letschti nomal drüber gredt hend, mini Beweggründ verstah chan und das ganze jetzt sehr guet gfindet. Das het mer echt viel bedüted. Und scho isch d Vorspis cho, während de Vorspis sind uf de Linwand Chinderföteli vo mir und vo mim GG cho, isch glaub en super Gspröchsstoff gsi. Nachher het mini Fründin woni scho sit Baby kenne s Du oder Ich Spiel gmacht, isch echt lustig gsi und mir hend uu viel überistimmige gha. Den het mim GG sini Familie alles so chlini Sportspiele vorbereitet gha, womer hend müesse bewise, wie guet mir zäme chönd spiele und d Lüt hend den bi jedem Spiel abgstumme wie guet mir gsi sind. Isch echt au uu lustig gsi. Zwüsched dure bini immer wieder bi allne chli verbi gange go chli rede. Und den isch au scho de Hauptgang cho. Es isch soo fein gsi, vor allem vode Sauce hend all gschwärmt. Nach em Hauptgang hed mini Familie es IQ (min Vorname-Quiz) App vorgstellt. Läck das isch so lustig gsi. Sie hend erchlärt, dass das es App sigi, wo sie entwickled hegged und womer Bit-Coins chöng verdiene (Schafböck, e Spezialität vo Einsiedle), wemer e Frag richtig beantwortet het. Und nachher cha mer sind Score uf FB veröffentliche. D Lüt sind dezue animiert worde die entsprechende Lut z mache, wenn e Frag richtig oder falsch beantwortet worde isch. Den het min GG amigs Frage über mich müesse beantworte, er het 3 Antwortmöglichkeite gha. Und jedes mal, wenn er richtig beantwortet het, hets en Schafbock ine grossi Vase gä. Wo die den voll gi isch, isch de score uf FB „veröffentlicht“ worde. Das isch so gange, dass sie plötzlich e Fahne mit eme Föteli vo üs zwei gha hend und mir die den hend müesse hebe und d Schafböck det dri gleert worde sind. Den hemer müese im Saal umelaufe und jede Gast het sich en Schafbock chönne nä. Isch echt cool gsi und het grad passed, will s ja churz vor em Dessert gsi isch. | ||
1 .. 485 .. 967 968 969 970 971 .. 984 .. 997 |