Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2014 | ||
1 .. 50 .. 97 98 99 100 101 .. 549 .. 997 | ||
malinchen am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 @lula: ah ja, wener nur ä haub stund hät gha ischs würklech voll drnäbä! U dases schneit heter ja sicher scho am morgä gseh, de hät er wennschon scho denn chönnä absägä. U wägä professionell oder nur näbäbrueflech fingi, dass das i däm zämähang gar ke rouä spielt... Er het 2 mau dr termin nid chönnä wahrnäh, das würd mi genau so närvä wenn das einä isch wo "nur" DJ isch, wie bimnä anderä. Vllt bimnä professionellä no meh, dä hät ja de süsch äuä nid viel z düe gha so amnä normale wärchtag... ;-) | ||
| ||
Cristina89 am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 also de fotograf hemmer scho de esch de ganz tag debi und chostet 2'500-- esch da düür? met bearbeite und so... de esch ade kolegin erem hochset xi und de esch glaub super | ||
Cristina89 am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 jo also i wör emmer märte öbis goht secher emmer;) die hend au emmer sgfüehl lüt wo hürote siged bereit alles z'zahle.. | ||
nisliker am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 @cristina89 ich ha es ivory chleid. isch keis wis aber es eierschale. fallt nur uf wenn mer wis denäbet hebet.... im moment sind kleider alli nöd unbedingt wis. isch nüme so trend. mir stahts au nöd so. aber ivory isch super | ||
Lula am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 Hoi zämä, | ||
Cristina89 am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 haha super danke.. ja demfall hani ja glöck gah das wiss nöme so in esch haha;) | ||
malinchen am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 Chleid: I möcht ou Ivory... Ganz wiis steit mir ou nid und i finde es glänzt när mängisch so komisch. Aber das isch ou öpis wo bi mir no chli zyt het. Gangä früechschtens im August ga Chleider aprobierä... | ||
morelia am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 @chleid: hani mir no nid so viu gedankä gmacht weli farb, aber imu imänä wiistoon, nid zviu ids beige. | ||
Cristina89 am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 Morelia: Du wersch secher ganz e tolli Brut, au met Grössi 46 und Pickel. Di Zuekünftig möcht und liebt dech jo so wed besch und ned andersch. Es muss ned jede perfekti Maas ha um schön uszxe. I bemer secher Du wersch a dim grosse Tag au met paar Kilo meh wunderschön si und strahle. Sguete ame Hochsetschleid esch jo au dasmer sötig met Korsage etc. und wllende Stoff cha ha und chli d'Problemzone verdecke cha;) i glaube ned, das öber metbechunt, wemer extra deför 2,3 kg abgno het! i wott aber au no abneh aber sgoht jo zum Glöck no es Zytli und bes denne hoffemer alli, dasmer chli liechter send;) | ||
malinchen am 13.02.2013
Re: Bräute 2014 @Morelia: Jaa, i ha ono mis Abnäh-Projekt am loufe... Isch doch ä gueti Motivation sones Hochzyt, hihi! Aber i dänkä ou, dass du wunderschön wirsch si a dim Hochzyt, egal wie viu no abä bringsch!!! Was viu nid wüssä: unter dä meischtä Abächleider wie se d Stars trägä muesmä so wunderschöni Shapewear (wie das: http://www.alleswerbung.info/images/stor...Taillenslip.jpg) trägä... Das wüssä viu nid und treit numä drzue bi, dasmä sich irgendwelchi Illusionä über nä perfekti Figur macht. Es git o serig wo keni Hösli dranne si, u numä überä Buuch göh, das macht eifach aus chli kompakter u es git när keni "Schwümmringä". Und mit Brutchleider chasch sowieso u guet kaschierä u das hervorhäbä was dir gfallt... | ||
1 .. 50 .. 97 98 99 100 101 .. 549 .. 997 |