Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2015
Bräute 2015
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 262 .. 509
Kala  am 07.01.2014

Re: Bräute 2015

Hallo Zusammen

@Thomel: Wir haben einen DJ (ein ehemaliger Arbeitskolleg von meinem GG) gebeten bei uns aufzulegen. Eine Band wäre schon ziemlich cool aber das würde wohl das Budget sprengen und da wir den DJ quasi Geschenkt kriegen bin ich froh hier nicht noch einen haufen Geld auszugeben. Unsere Location ist auch voll ausgestattet bezüglich Lautsprecher etc...
Es gibt doch so ne Webseite wo du Dein Budget und Deine Wünsche eingeben kannst und dann bewerben sich Bands bei Dir. Wenn Du eine gute Band findest würde ich auf jedenfall zuschlagen. Auch wenn ich denke, dass ein DJ evtl. günstiger wäre und eine grössere Auswahl an Musik zur Verfügung hat. Kommt halt darauf an was Du für Erwartungen und Wünsche an das Fest hast.

@me: Endlich GG für eine Einladungskarte begeistern können! Er wollte unbedingt etwas spezielles was nicht nach einer normalen Karte aussah. Und ich wollte etwas was ich selber gestallten kann. Und nach langer Suche habe ich endlich das richtige. Es wird eine art Girlande zum Aufhängen mit Fotos von uns. auf der einen Seite sind Fotos auf der anderen stehen die Angaben. Verpackt wird das ganze in kleine Boxen und die leute haben so einen Strang dran sobald sie die Box öffnen. Sobald ich ein Prototyp habe werde ich es Euch zeigen :-)

LG Kala



Mena86  am 07.01.2014

Re: Bräute 2015

Huhuuu zämme!

LULA: danke vielmol für die super siitene... für so sache dörfend gern alli wieder *ineschliiche*

THOMEL: Wege de musig hemmer üs no gar kei grossi gedanke gmacht, will mr jo d'location gar no nid hend... aber wenn platz hesch und as guets agebot findsch, wärs jo scho de hammer!

KALA: Ohh cool, das tönt jo würkli intressant und speziell... chan mrs aber gad nid würklich vorstelle...

LG mena



lindorpraline85  am 09.01.2014

Re: Bräute 2015

Hallo zäme

Ich misch mich au mal under üch:-) Mir möchted au gern 2015 hürote (am liebste im Juni). Das hämmer mal so zwüschedure besproche. Nur isch es leider no so, dass i ersch heimlich Ideeä sammle, wills no kein offizielle Atrag git Mine schatz loht sich do no chli ziit

Zäme sind mer siit 2 Johr, händ aber scho rasch gmerkt, dass mer eifach zäme ghöred. Die letschte zwei Johr hämmer au schwierigi Ziite (Familiesache) erlebt, was üs aber nur no meh zämebrocht hät. So isch denn au immer wieder s'Hürote es Thema gsi, wo langsam aber sicher konkreter wird.

Würkli plant bzw. organisiert hämmer aber no nüt. D'Chile chamer bi üs für 2015 ersch abem 01.03. reserviere, Standesamt sogar ersch spöter. Da mir aber grundsätzlich eher es unkomplizierts Läbe füehred, simmer jetzt au i de Wahl vo Termine, Restaurants etc. nit extrem heikel und chöntet üs vermuetli mit verschiedene Lösige afründe. I bin denn mal gspannt, was es schlussendlich wird.

I de zwüscheziit sammle ich eifach mal en hufe Idee, han mer für das scho mal en Ordner agleit und wenn mer denn würkli chönd afange organisiere, chani de denn zur Hand näh.

Klar isch bis jetzt eigentli nur, dass mer gern im Früehlig / früehsummer wänd hürote, dass mer üs näbem Standesamt au kirchlich werdet traue loh (wenn möglich au nöd meh als e wuche usenand) und das min Brüeder mit de Trompete mind. 1 Lied i de Chille wird spiele (das wünschi mer scho, siit er vor 15 johr demit agfange hät) De ganz rescht isch no komplett offe.



thomel

nicht registriert

am 09.01.2014

Re: Bräute 2015

Uhu Lindorpraline

Habe erst jetzt gesehen, dass du geschrieben hast. interessanter Nickname.
Herzlich Willkommen.

Von wo seit ihr denn, dass ihr die Kirche erst so spät organisieren könnt? Normalerweise kann man das doch schon Jahre vorher...
Nur bei uns ging das auch erst anfangs Jahr...

Schönen Abend.

ELG Thomel



lindorpraline85  am 10.01.2014

Re: Bräute 2015

Hallo Thomel
Wir wohnen in Rapperswil-Jona. Hab erst vor wenigen Wochen mal beim Pfarramt nachgefragt, geht wirklich nicht früher.

Der Name hat mir mein schatz gegeben, als ich mal im Urlaub in Griechenland mit einem roten Tuch vor ihm stand. Er meinte, ich sehe aus und sei genauso süss wie ein lindorpraline



Mena86  am 10.01.2014

Re: Bräute 2015

Herzlich willkomme lindorpraline

So isches, die schwierige und schwerere ziite schweissend eifach wahnsinnig... denn drucki d'duume, dass gli alles definitiv isch und ier so richtig chönd loslegge!
Mier hend üses erste date ds rappi am see gha...
wege de chile müemer üs so gar kei gedanke mache, do mier e freii trauiig werdet ha...

Lg an alli... mena

Zuletzt bearbeitet am 10.01.14 15:50



Evass  am 10.01.2014

Re: Bräute 2015

Hallo Kala
Genau solche Einladungen suche ich, ich habe die auf Pinterest mal gesehen und mich sofort verliebt. gibt es die irgendwo zum bestellen? oder bastelst Du selber?
LG Evass



Kala  am 10.01.2014

Re: Bräute 2015

Hallo Zäme!

Hed grad es paar neui Gsichter gäh! Herzlich Willkomme!

@Lindorpraline: Ich drucke der de Dumme, dass er bald fröged... es isch so en schöne Momänt... Mis herz isch überbordet vor freud und ich ha 10 mol JA quickt . Aber d'Vorfreud isch au schön... und die chli nervosität wenn Du weisch er werd fröge... aber du weisch ned wänn!

@Evass: Gratuliere zur Verlobig! Hesch Lust chli z'verzelle wies gsi isch? Also ich ha sie auf uf Pinterest gseh. Ha letschti s'Bild weder gfunde für die wos interessiert: http://voyagesofthecreativevariety.blogs...james-cara.html

Ich werd sie selber bastle.... ich weiss nur nonig genau woher ich en Motivlocher mit 10cm durchmässer her bechume (das isch d'grössi wo mer wänd)... aber mal luege :)

LG, Kala



Mena86  am 10.01.2014

Re: Bräute 2015

Hoi kala

woow, das isch denn cool!! hani no nie gseh... jetz heissts uf stanzer-suechi... aber wirsch sicher eine finde!

Lg und en schöne obig...



Lula  am 10.01.2014

Re: Bräute 2015

*reinschleich*

@Kala: I würdi mau ir Papeterie ga frage. Hei so e grosse Puzzlestanzer chönne bstelle.
Dini Iladig gseht aber sehr guet us!

*rausschleich*



 1 .. 10 11 12 13 14 .. 262 .. 509

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.