Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2016 | ||
1 .. 9 10 11 12 13 .. 114 .. 214 | ||
Sakanas am 08.01.2015
Re: Bräute 2016 Denn findsch es nid schlimm mit de 30min Fahrziit? Hend ihr en Transport für dGäscht denke oder selleds selber fahre? | ||
| ||
lostheaven am 08.01.2015
Re: Bräute 2016 Üsi Obiglokalität isch öpe 20 Minute entfernt. I find e Fahrziit vo ca. 30 - 40 Minute total in Ornig. Git doch au für Gäst mol en Moment zum Dureschnuufe. Mir wärdet es Fahrzüg für di gladene Gäst organisiere. Die werdet ame zentrale Ort am Nomittag abgholt und zum Ort vo de freie Trauuig brocht und am Obig denn vo döt i üsi Obiglokation. D'Obiglokation liet denn bi üs sehr zentral, damit die wo hei wänd problemlos mit de ÖV chönd hei und die wo wiiter weg sind, allefalls halt im Hotel übernachtet. | ||
Sakanas am 08.01.2015
Re: Bräute 2016 Also i bin au so wiit, dass i glaub 30-40 min halt in Chauf würd nä... Mir lueged jetzt de mol weg Transport, da isch halt doch no e "tüüri" Aglegeheit und chostet doch es paar Fränkli. | ||
Rabbit85 am 08.01.2015
Re: Bräute 2016 Aperogäste: Die lueget selber wies zu de Kile chömet, ich denk au das mer für sie is ned nötig no fahtzüüg organiesere den die söllet chöne hai wens wend. | ||
Baguette nicht registriert am 08.01.2015Re: Bräute 2016 Ich würd mr do jetzt nid allzu viel Gedangge mache wägem Transport vo de Gäst. Die sin doch glücklich, wenn sie könne drby sy und dä Dag mit euch könne fyre! Unseri Gäst fahre au ca. 50Min zur Location und mi Zuekünftige het au scho gfunde, dass mr doch wägeme Car oder so sölle luege. Sini italiänischi Gastfründschaft halt Aber mir spare uns das und die Fahrt isch jo kei Zuemuetig. Es könne denne au alli hei goh, wenn sie wän oder ebbe dört schlofe. | ||
lostheaven am 08.01.2015
Re: Bräute 2016 Bi üs is ebe so das de Ort wo di frei Trauuig stattfindet seeeehr abgläge isch, du muesch aso mitm Auto dört hi cho, ke Chance mit de ÖV und ebe üsi Obiglocation liet aber wieder so zentral, dass ebe di meiste nöd müsstet mitm Auto cho sondern bequem chöntet de ÖV benütze. Es het aber kei Parkplätz i de nöchi wome es Auto würkli guet chan stohl loh über e längeri Ziit, wells halt zmizt i de Stadt isch. Drum hend mir üs denn defür entschiede, dass mir für di gladene Gäst en Transport organisieret. | ||
Baguette nicht registriert am 08.01.2015Re: Bräute 2016 lostheaven Ahaso, jo denne lohnt sichs halt scho öbis z organisiere! | ||
Sakanas am 08.01.2015
Re: Bräute 2016 Jo also mir lueged emol no, öb mir afoch de Transport vu de Obiglokalität zu de Chile und umgekehrt für d'Gäschte (die gladne) sölled organisiere. Aber sust spared mir üs das nämlich au und gönned üs en schöne alte Oldtimer und fertig *smile* | ||
Baguette nicht registriert am 08.01.2015Re: Bräute 2016 Oh oh...Ich ha hüt bim Standesamt aglütte zum mich mol informiere, do mir jo nur standesamtlich wärde hürote. Mini Schwöster het vor zwei Joor dört ghürote und die Beamtin het das soo toll gmacht ka! Sie het im Paar e Gedicht gwidmet und vo ihrer Gschicht bitz verzellt etc. | ||
Sakanas am 09.01.2015
Re: Bräute 2016 @Baguette, oh das glaubi... nei so en Mischt... | ||
1 .. 9 10 11 12 13 .. 114 .. 214 |