Bräute 2016 |
|
1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 186 .. 214
|
lostheaven am 30.04.2015
Re: Bräute 2016
Also ich ha no gern wenn öpis stoht.. Susch überleisch echt we söllsch gohbund was echt derwartige vom bruutpaar sind.. Und wenn ca stoht was guet wär findi da amig tip top. Ha drum extra id klammere au no cocktail gschribe.. Wenn nu kleid stoht weisch jo wider nöd recht öb churz au oke isch
|
|
cream_tangerine am 30.04.2015
Sommerlich elegant find ich eh gueti Lösig, Sakanas!
|
Summer_2016 nicht registriert am 01.05.2015
Dresscode mir händ gschriibe 'smart casual: wir bitten um dem feierlichen Anlass angepasste Garderobe'. Und dän eifach ma ergänzt das wiis de Bruut vorbehalte isch und d'Manne bitte all i lange Hose söllet cho aber das es kei Krawatte brucht. Ich hoffe, das au niemert i Jeans iftaucht, ich hets gern na anegschriibe aber min GG findt das seg zviel verlangt vo sine Apero-Kollege. Weiss au nöd, für mich isches au selbstverständlich dassmer nöd i Jeans anes Hochziit gaht, usert es staht usdrücklich, das es erlaubt isch.
Chind am Hochziit wie handhabet ihr das? Dörfet chind jeden alters cho oder nir älteri oder gar kei? Mir händ alli däbi (Alter 2-8) aber werdet vermuetlich en seperate Tisch mache und nae Nanny engagiere, damit d'eltere au mal bitz rueh händ am abig. Weiss nur nanig weg de Zeremonie. Ich wet de moment eifach chöne gnüsse ohni 'störige', tönt mega bös ich weiss
|
Sakanas am 01.05.2015
Dresscode Smart Casual, wer aber glaub Jeans erlaubt. Ha gmeint casual = Jeans erlaubt Aber ebe das empfindet noher wieder jede anderscht. I find e Jeans chan au elegant si miteme top-hemd und Sakko.
Kidies Bi eus sind all debi! I lieb dKind und i find sie ghöret dezue. Die chlinschte sind denn jöhrig bis eppe 8ti! Aber am Obig hemmer nume 4 Chind und zwei devo bruched no kai Platz, wells ene erst Jöhrig sind und die andere sitzed de bide Eltere. Mini Cousine, het extra gschriibe gha, dass am Obig ohni Chind gfiiret wird. Hani mega speziell gfunde... Am apero hemmer sicher 20 Kidies debii so herziiig - es paar als Bluemeneitli, und sust chents ja Füürstei werfe :-))
|
Summer_2016 nicht registriert am 01.05.2015
Oh ja stimmt, das muessi na apasse. Aber ebe das stimmt scho, Jeans guet kombiniert würd eigentlich au gah, aber wän eine mit Jeans und t-shirt uftaucht findis scho sehr unpassend.
|
cream_tangerine am 01.05.2015
Kiddies Sind bi ois au selbstverständlich debi, ich LIEBE Chind Bi ois werded die jüngste zwei ca 8 Mönet sie, da oisi zweiti Nichte oder Neffe und em GG sim beste Kolleg sis Endi Jahr chömed, jeee! Susch werdeds zimli durmischt die im Alter bis ca 12/13. Mier mached glaubs kein Chindertisch, aber chunt nah chli uf Location drufah. Für am Abig wird ich eifach paar Spieli und Spiel Sache und Mal Sache organisiere, het bis jetzt in oisere Familie immer so klappet
|
lostheaven am 01.05.2015
Mir liebed Chind au und si sind herzlich a de Trauuig und am Apéro iiglade und am nöchste Morge zum Brunch. Aber mir werdets vermuetli am Obig denn nöd debi ha.. Es sind bi de gladene Gäscht nu 2 -3 Chind und die sind denn alli erst 2-3jöhrig und drum hemmer denn dänkt es wär villicht gschider am Obig ohni. Da mir sowiso am Obig sehr zental i de Stadt fiired und all rund ume wohned wärs au ke Problem die Chind döt denn abzholä loh vo de Grosseltere oder so. Mir wend eifach chli verhindere das sich die denn früeh verabschiedet well die Kiddies hei mönd go pfuusä. Aber entschidä hemmer nonid defintiv.. Mol luege
|
Sakanas am 04.05.2015
Hi Ladies hender e guets Weekendi gha? Was chöne fürs Hochziit organisiere oder abkläre?
|
Sabsy_87 am 04.05.2015
Hoi zämmä
Bi au wieder mol ume :) han grad chli sträng gha, sind in Frankfurt gsie bi de Familie vo mim GG und denn hani letscht wuche no gchündet im Gschäft.. han endlich e neui Stell gfunde..
Chinder: Mir händ nüt gege d'Chind an de Hochzyt, aber leider hets bi Eus nonig so viel ume. Am Apero eher.. nochane am Fest wäres nur 4 Chind und i glaub, mini TZ het de Tag gnueg "Stress" und möcht Ihri Chind wahrschinli nid debi ha, emel zobig nid, sie möchte au bis am Schluss chönne bliebe.
Dresscode: Mir wärde au öbis in dere Art wien ihr aneschriebe, langi Hose, festlich gekleidet oder so.. mir isch no gseit worde, dass me d'Iladigscharte scho in de Farbe vo de Hochzyt söll mache, will es git viel, so sich denn nach dere Farb richte, wo du uf de Charte hesch..
Whats app: Bini au debi, schick Dir no mini Nr. per PN, Sakanas
|
Sakanas am 04.05.2015
Chind: Also mir hend alli debi. Am Obig sölled d'Eltere entscheide und eus denn afoch sege öb mitchömed oder nöd. I denk aber mis Gottichind und ere Schwö chömed sicher, sind dänn scho ächli älter.
Dresscode Jo mir werded das sicherlich hischriebe wie mirs gern hend oder uf de Homepage vermerke.
Iladigscharte Wird bi eus i de Farbe vum Hochziit sii :-) koralle, Apricot / bruun
Sabsy_87 Ha di ufgno
|
|
1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 186 .. 214
|