Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 27. August 2011
Bräute 27. August 2011
 1 2 3 4 5 .. 34 .. 62
trobadora  am 10.03.2011

Bräute 27. August 2011

Liebe Mit-Bräute

Im Thema Bräute Sommer 2011 haben wir gedacht, wir tun uns zusammen, damit wir uns noch etwas austauschen können. Von wegen wie weit mit der Planung und anderes!

Ich freue mich auf regen Austausch!

Zitieren:
Also bei uns läuft leider nicht alles nach Vorstellung Aber ich finde es super schön, dass alles so langsam Formen annimmt.

Standesamt, Apero-/Abendlocation, Fotografin und DJ sind organisiert, mein Kleid habe ich Samstag bestellt. Die Einladungskarten für die geladenen Gäste sind draussen. Probeessen ist am Sonntag.
Wegen Ringen habe ich schon angefragt, Bräutigam denkt langsam über Anzug nach. Blumen/Deko werden auch bald in Angriff genommen bzw haben auch schon Ideen. Hab ich jetzt was wichtiges vergessen?



cosa87  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

so denn mach ich doch grad en Itrag..
also wie schomol erwähnt ha ich es gfühel ich chume nid vowärts...

im Moment gsehts eso us..

Wa mir scho hend:
* Kirche
* Pfarrer
* Ehevorbereitigskurs
* Zivil
* Fotograf
* Catering
* Saal
* Wunschbuech
* Minimoon (Krüzfahrt 1 Wuche)
* Mis Kleid (aber nur es Kleid)
* mini Schuhe
* DJ für de Obig
* Probeesse gester :)


Wa no Fehlt oder nonid fertig isch:
* Allg. Deko für de Saal
* Getränkeliferant
* Hochzietskerze
* Ring
* Reiferock fürs Kleid
* Ringkisse
* Sänger/in für Kriche
* Lieder für Kirche
* Sänger für's Fest (isch no in abklärig)
* Iladige
* Blumen
* Ballön



No zum bastle:
* Gastgschenk (M+M's no bstelle)
* Namestäffeli
* Tischkärtli
* ev. Kircheheft



so da isch da, wo mir so schnell schnell in sinn cho isch...


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Ou, dä Ehevorbereitigskurs vom Standesamt oder wele? Mir därfet dä erscht 3 Mönet vorher mache und Dokument mönd jo denn aktuell si. Mir mönd mit dem also nochli warte...

Ich hans Chleid grad mitem Unterrock bstellt, dafür fehlet mir no dSchueh. Warte scho sehnlichst druf, dass endlich die Summerschueh id Läde chömet!
Obwohl, villicht machi im April än verlängerts Wuchenend in Spanie, ich ha immer äs Gfüähl döt gits meh Uswahl bzw au andersch

Ou jo, Probeesse hend mir am Suntig. Bi scho ganz gspannt! Ich hoffe mir möget denn no abelaufe

Und Termin weg dä Ring hemmer uf dä 25. März abgmacht...

Wie ich vorher scho gseit ha, ev. tuets echt guet, wenn mol paar Täg chöntisch abschalte!? Mir hets dötzumol gholfe und jetzt laufts wieder, vorallem sieht ich gseh "äs wird"

Hoffe, dass sich au no anderi Brütlis zu üs gsellet



cosa87  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Nei nei de vo de Kirche us.. de ander machet mir erst afangs Juli irgendwenn..

jo mue echt chli luege...

:)

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



Vikunija  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Schlich mich jetzt da eifach i, obwohl mir am 26. Aug. hürated



Was mir scho händ:

- Traulokal/Festlokal
- Pfarrer inkl. erstem Gespräch)
- Kleid inkl. Schuhen und Schmuck ( freie Trauung)
- Fotograf
- DJ
- Ringe
- Catering
- Iladige verschickt
- Zivildatum vorreserviert ( Das chömer erscht 3 Mönet virher fixe)
- Deko bestummen
- Trauversprechen (nur ich,konnte nicht warten)
- Lieder ausgewählt für Trauung ( bi eim simmer na unsicher, s Italienische, händ en Tip?)


Was noch fehlt:

- Torte
- Anzug Bräutigam
- Kleid zivil
- Gastgeschenke/Namensschilder fertigstellen
- Notfallchörbli
- Blumen
- Ringkissen
- Unterwäsche
- öbbis alts...
- Liederheftli ( Mir werded alli Songtext übersetze, will mir die passend usgsuecht händ und möchtes dases au alli s verstönd.)

Hoffe han alles....


@all: Händer scho Vorstellige wie oi Ring sölled usgseh und s Material?

Liebs Grüessli


Vikunija



cosa87  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Also mir wüssed das mir 2 farbig wend.. Gelb- und Wiisgold.... meh aber nonid..

wa hesch ihr für Ring usgsuecht?

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



Vikunija  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Mir händ au 2-farbigi. Biz meh gelb- als wiisgold, obwohl mirs eigentli anderscht welle händ,und s au machbar gsi wäri. Aber wo mir es Modell so gseh händ, hämmer gwüsst, mir wänds au so. Mir träged eigentli kai gelbgolsschmuck, aber mir finded für Ehering passts und me dörf ja au gse, dases Ehering sind.
D RIng sind beidi glich, mine het eifach na es Diamäntli.



cosa87  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

mir gsehnds genau glich

hoff dasmer da nöchst wuche chli meh chönd agoh.... bi nemli froh wemer üsi ring hend...

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Ja gerne Vikunija, ich nehme es nicht so genau und die Anderen bestimmt auch nicht

Üsi Ring werdet 3farbig sie, wenns machbar isch. Lönd üs zerscht än Offerte mache, aber denkt hemmer a Gelbgold, Platin und Carbon Ich hetti gern än rote Stei drin, also Rubin oder Granat

Wa hesch denn für äs italienisches Lied, wo ihr eu nid sicher sind? Mir gfallt yo "I belong to you" vom Eros Ramazotti mit dä Anastacia sehr, aber da het nid au no englisch dinne. Än anders Lied wo mir gfallt - vorallem dä Refrain- isch "Il volo" vom Zucchero, aber ich weiss nid ob da so passend isch



Vikunija  am 10.03.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@trobadora

Oh das tönt aber au sehr speziell, oi Ringvorstellig. Da bini ja spannt!

Leider mag min Schatz d Anastasia garnöd. Ich lieb das Lied!!! Aber ebe, das hani müsse vergesse.
Am Zucchero sis Lied isch zwar sehr schön aber es passt halt Textlich nöd würklich.
Da mir ja alli Text übersetzed musses halt scho richtig passe, suscht isches den chli komisch.



Mir händ jetzt vom Eros: Piu bella cosa. Wie finded ihr das?


@cosa: ja mir sind au uh froh gsi womer d RIng ka händ. Letscht Wuche sinds cho und mir händs chöne probiere. So toll!!!! Jetzt hämmer na d Vorlag vo di Handschriftlich Gravur ge, das sött den so inere Wuche au fertig si, bin uh gspannt wies worde isch! Ha scho letscht Samschtig musse d Trändli verhebe



 1 2 3 4 5 .. 34 .. 62

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.