Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 27. August 2011
Bräute 27. August 2011
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 38 .. 62
cosa87  am 04.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@trobadora
jo da wer uhh lieb... danke..


jo da het öbbis.. ha jo gwüsst dasmes nie i allne recht chan mache... aber da... hejo...

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



cosa87  am 05.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Mir hend sit gester obig am 21.30 wieder e Band
mir hend zwor kei ahnig wies sind.. aber mit votrauet e andere Forums-Brut voll und ganz
Mönd zwor no alles genau aluege aber telefonisch ischer reserviert

jetzt bruchemor nur no öbber für id kirche...


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



Vikunija  am 05.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Juhuii Cosa, das freut mich mega für dich/eu

Und mal wieder: Gott sei Dank gits das Forum, gäl?!

Chan der gad nahfühle wie das gsi isch wo ihr plötzli so im leere stande sind!
und wer weiss, viellicht hets müsse so cho und eui neui Band isch de oberhammer und eifach nu perfekt!!!

LG



cosa87  am 05.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Danke

jo seg nüt... Forum sei DANK

jo da het min Vater au gmeint... er isch mega herzig gsi.. het richtig mit mir mitgliette aber den au mit mir gfreut gester obig..

ohhh bin ich froh.. chas irgendwie nonid so ganz glaube....

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 05.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Da freut mich aber sehr für eu! Schön dass es wieter goht

Mir hend jetzt dä Floristin definitiv zuegseit, doh also au wieder öpis weniger



cosa87  am 05.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

danke
es isch richtig schö wen öbbis erledigt isch...

ha endlich wieder chli Freud all allem

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



Vikunija  am 06.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hey ihr liebe!

Wie isch das bi eu, sind ihr all scho bide Florischtin gsi?
Bi dir trobadora hani glese ihr händ au scho bestätiged...

Ich bin na niened gsi, han irgendwie s Gfühl die lacht mich us wenni jetzt scho chum.
Muss aber säge, dass ich nöd viel wird vo ihre bruche.
De Brutstruss, es Trauzügine-Bluemearmband, en Chranz fürs Gottimaitli und na d Astecker für de Brütigam, Trauzüg und d Vätere, ah und denn na ca. 40 einzelni, grosschopfigi Rose, wo mir fürd Deko bruched.

Mir werded also nöd so es grosses Paket ha. Jetzt weissi garnöd so recht wenni mal söll go luege.
Am Brutstrüss aluege und sammle bini natürli scho laaang

Liebs Grüessli

Vikunija



Vermentina

nicht registriert

am 06.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo selber Du Liebe

Wir waren am Samstag bei der Floristin und haben so weit mal alles besprochen und eigentlich auch das meiste definitiv abgemacht. Sie war ganz lieb und hat uns gar nicht ausgelacht

Ich finde halt jeweils einfach, dass erledigt erledigt ist. Hat sogar Spass gemacht, das Ganze! Hast Du Dir denn schon eine Wunschfloristin ausgesucht?



Vikunija  am 06.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hmm, das ist auch sone Sache. Wohne ja erst 4 Jahre hier. In der Umgebung in der ich aufgewachsen bin, kenne ich einige wirklich tolle Floristen aber hier nicht wirklich. Oder sagen wir halt so Durchschnitt.
d.H habe schon so 2,3 Blumenläden die mir gefallen aber die sind eher weiter weg ( gut 30 min Fahrt ein Weg, ist an meinem Arbeitsplatz) und das ist dann doch etwas umständlich am Hochzeitstag. In miener Nähe kenne ich nichts, habe mir aber im Internet verschiedene Pages angeschaut und habe mal eins ausgesucht, das mich noch anspricht, werde dort mal schaun.


Aber dann warst du auch schon. Hmm, dann kann ich wohl doch au mal gehen...

Gwunder,gwunder! Wie sieht den nun deine Blumendeko aus( voraussichtlich) und vorallem der Brautstrauss?

Liebe Grüsse



Vermentina

nicht registriert

am 06.04.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Ich habe das genau so gemacht - habe die Floristin im Dorf in der Nähe unserer Location ausgesucht, und zwar per Homepage / Telefonbuch. Bzw hat mir zuerst mein Mami den Tipp gegeben, sie kannte den Laden aber auch nur von aussen, die HP sprach mich an und so habe ich dann einen Termin abgemacht und siehe da - es passte einfach mit diesem Laden und dieser Dame!

Wir haben uns für viel buntes entschieden - orange und gelbe Blumen sollen es hauptsächlich sein. Der Strauss wird bunt und fröhlich sein, Hauptblume die Gerbera, die TZ des GG bekommt als Hauptblume eine Sonnenblume. Deko wird vieles auch mit Sonnenblumen, Gerbera und farbigen Bändern sein.
Mein Strauss für's Zivile wird voraussichtlich nur aus weissen Gerbera bestehen.

Wir heiraten auf einer Burg im Freien, daher brauchen wir gar nicht viel Deko

Muss jetzt gleich weg, bin aber morgen gerne wieder für Deko-Austausch zu haben!

Liebe Grüsse

Zuletzt bearbeitet am 06.04.2011



 1 .. 10 11 12 13 14 .. 38 .. 62

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.