Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 27. August 2011
Bräute 27. August 2011
 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 43 .. 62
trobadora  am 18.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo cosa

Also ich wäre da wohl etwas perfektionistisch und würde auch dort was anhängen...

Ich habe die Fotos Eurer Gastgeschenke gesehen im anderen Thread. Macht Ihr keinen Anhänger wo irgendwie draufsteht cosa & xxx und das Datum? Das könnte man doch ev. in Puzzle-Form machen?
Oder glaubst Du wirklich es wäre zu überladen?



elchalten  am 18.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

schleich mich kurz ein:

cosa87: ganz ehrlich, wenn's zuviel ist, dann lass sie eifach weg das wird ganz bestimmt niemandem auffallen! hoechstens einer anderen braut

wir haben uebrigens absichtlich bei uns praktisch nirgend elchalten & xxx und das datum oder so geschrieben. ich steh da nichts o drauf. die leute wissen ja wie wir heissen, und welcher tag ist, wissen sie auch :-)

.oO°Oo...3.6.2011 ...oO°Oo.

this day I will marry my best friend, the one I laugh with, live for, dream with, love.



cosa87  am 18.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Guete obig

Doch im Mäscheli sind 5 Mandle dinne und es "Kärtli" (Name&Datum)

Meld mich für die nöchste 2 Täg ab. Mue in spitol...
Machets guet.. Bis glie...

Lg cosa




am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 23.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Ciao cosa

Ich hoffe Dir gohts sowiet guet!?

Grüässli a alli, ich han momentan suscht nüt neus...



trobadora  am 27.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Liebe Mitbräute

Heute haben mein Freund und ich Jahrestag. Das heisst es ist der 27. und es fehlen noch 3 Monate!



Vikunija  am 27.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Juhuuu, säg nüt!!!

Hey wünsch euch en gaaanz en schöne Jahrestag, wie schön fallt er gad ufem Friitig! So chönders so richtig gnüsse!



@all. Wie laufts bi eu so?

Ich han ja jetzt entli öber gfunde für oisi Torte und bin soo happy. Händer viellicht scho imne andere thread glese

Wenns ois längt gömmer morn mal inen Florischt weg de Blueme go luege, das wird jetzt langsam doch Ziit.

Und jetzt mümmer mal langsam au wieder s theam Hochziitstanz uf de Tisch hole. Mir händ das lang uf d Siite gschobe.
Händ eigentli immer gsait mached mal öbbis luschtigs. Aber jetz kenned das fäng wüki all,( mir kenned zwar niemert aber dur youtube und so halt) hmmm drum simmer eher wieder devo weg cho. Eifach so umeschunkle, das wet ich eigentli eher nöd. denn lieber nüt. ( Will niemertem znöch trette, eifach für mich isch das so)
Hmm, wird wohl ufen Tanzkurs uselaufe. Schowieder Geld id Händ ne. grummel....

Was mached ihr?


@cosa, wie gahts dir? Hoffe wieder besser?!


Liebi Grüessli



starbucks  am 27.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

ich ghör zwar noni zu dene vo däm jahr aber ich weiss scho gnau was mir mache werded

mer hend eus jezz mal ufe september en tanzkurs ahgmeldet für rockn roll eifach mal d grund schritt chi lerne..

mini idee isch so chi es theater.. so e darbüüütig... im stil vo ere stange wo im saal staht ich mach ebe poledance und so as würd ich jezz en poledance mache den rüeft min GG "spinsch eigentlich" und den tanzemer chi walzer den säg ich: "das isch aber langwilig" und den wird rockn roll tanzt.. das fänd ich mega lustig =)



Vikunija  am 27.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@starbucks: Das tönt aber würkli luschtig und ebe doch mal was anders als eifach das womer jetzt so im Youtube gseht. Findi cooli Idee!

Wow du machsch Pooldance, das brucht aber mega muckis und e sau Körperspannig! Hut ab!
Mach ja au viel Sport, aber das chenti glaub nöd...



starbucks  am 27.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011

ja es isch scho ahsträngender als mer denkt ich has au underschetzt aber es macht sooo spass =)

und mini familie findet ebe wenns mal mitem geld nöd langet chani ja chi go tanze drum fändi das no lustig ade hochzit.. min gg het gmeint er laufi den mitem huet ume weni ade stange wot tanze haha



Vikunija  am 27.05.2011

Re: Bräute 27. August 2011



 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 43 .. 62

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.