Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 27. August 2011
Bräute 27. August 2011
 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 49 .. 62
Vermentina

nicht registriert

am 21.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Supi, vielen Dank Cosa!



PrinzessinN

nicht registriert

am 21.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@cosa87: Kannst du mir bitte auch den Kontakt zustellen? Die Kerze ist sehr schön !

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Vermentina

nicht registriert

am 21.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Gell PrinzessinN, die ist der Hammer!!!



cosa87  am 21.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@prinzessinn
has dir gschickt..

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



cosa87  am 22.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo Zämmä

Gester simmer ufem Standesamt und bim Pfarrer gsi..

Im Moment simmer 10 gsperrt aber nocher chömmer hürote
mir hends jetzt so gmacht das ich min Name bhalte und sin am 2. Name nimm da het sie üs au vorgschlage will ich doppelbürgerin bin...

aber die Froge....

und vorallem die Köste... hejo.. chunt jo nümme druf ah...

und die froge bim Pfarrer..

hejo...

ich ha im moment mega de HZ-Stress... weiss gar nüm wa mache... mue no soviel mache... AAAHHHH

glg Cosa

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 22.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Und wenn hend ihr eigentlich äs standesamtliche? Sowiet ich mich erinnere mag, hender am 27. August jo äs krichliche?

Und wa hends bim Standesamt für froge gstellt? Ich ha jo nid würkli ä Ahnig, was doh alles wüsse wönd

Min Schatz weiss jetzt nonid, waner als Name wot Am Afang isches klar gsi für ihn. Noch dä Abklärig bim Standesamt het er sich halt mit sim Name "abgfunde". Jetzt därf er jo glich, da woner am Afang het wele, aber er weiss nüm obers wot

Hochzyts-Stress??
Ich bi grad inere gegeteilige Phase. Ich weiss gar nid wani im Moment chönt/sött mache
Wa hesch denn so alles vor? (nid dass ichs mega easy nimm und denn alles vergiss )



cosa87  am 22.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

jo so allg. frogene halt. verwandt/adoptiert/ scho verhürotet und und und... :)

ah ok.. wenn gönd ihr den go bespreche?

jo mir tönd am 24. ufem standesamt hürote...

jo will ich halt am 9. Juli id ferie gang bis am 17. und den am 20. wieder in Spitol mue und den für 3 Wuche krank bi und den sötti am 11. August no uf spanie as hochziet... jo und den isch üses glie do.. drum wotti alles jetzt so guet wie möglich feritig ha...

mir hend möse e Info schriebe useloh will mir jetzt de ganz tagesablauf dönt voschiebe
also resp. da mueni no useloh.. has erst mol gschriebe... den no voschicke

alles irgendwie fertig bastle (namestäfeli aschriebe, tischkärtli ahschriebe.........)

de tanz no lerne

Kleid abstecke

Film go mache.. üsen fotograf/Filmer wett üs vorher scho chli filme

jo halt no so einiges...

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 22.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Mir hend äs Gspröch am 15. Juli. Üsi Standesbeamtin isch i dä Ferie und sisch nid früähner gange...

Oh Ferie Wür jo au gern Aber stimmt, doh würi au lieber jetzt so viel wie möglich ha...
Sie hürotet am 11. August? Has genaue Datum ebe nid gwüsst, nur dasses im Summer in Spanie hürotet...

So Tagesablauf-Züg hemmer ebe dä Trauzüge abgeh aber stimmt, än Afahrtsplan hemmer au no wele fertig erstelle...

Aber suscht fallt bi üs äs meischte weg Bin ich aber froh, dass ich die momentan Ruhe därf gnüsse

Tischordnig bzw dÜbersicht mömmer no mache, aber da machemer denn wohl erscht im August... Denn isches au definitiver, nid dass no dä eint oder ander abspringt oder dezue chunt

Und hüt warti chli wie uf Nadle, will dä vom Gschäft no wot alüte weg dä Krawatte



cosa87  am 22.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

da goht jo au nümme lang... :)
jo mir hend zerst kei ferie wele mache... aber den hani gfunde DOCH ich bruchs.. :)
und drum gömmer e wuche uf Elba... halt nu e Wuche.. aber jo..

am 13. August aber mir gönd scho paar täg vorher.. :)

jo da isch doch au schönn ;) eifach mol ''nüt'' mache ;)


ohhh die Tischordnig.. da git sicher au einigi diskussione..

demfall wünsch ich dir/eu viel glück

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



cosa87  am 23.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Ha grad mega es tüf... chönt irgendwie nu Brüele... :(

ich weiss nümm ob mir es kleid gfallt... de zwiefel hani scho chli länger ha aber immer denkt das da scho passt.. immerhin hets mir jo ''mol'' gfalle.... aber es wird immer extremer...
ich weiss jetzt au nid... ahhhhhhhhh ich lueg immerwieder foti ah und ich finds mega langwielig...
au mann...

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 49 .. 62

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.