Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 27. August 2011
Bräute 27. August 2011
 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 50 .. 62
Tiffany-Girl  am 23.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@cosa: Dann geh doch am besten einfach mal vorbei, dann klärt sich alles! Kommt gut, sooo viele Bräute aus dem Forum drücken Dir die Daumen !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011



cosa87  am 23.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@ trobadora
jo denn hemmers vom gliche... ha ebe gester au ghört das schniederin überhaupt nid guet isch... ohh ich hoff jetzt eifach mol...




jo ich gang morm mol uf die 4 vobie... suscht loht mir da eh kei ruhe...



am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 23.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Chan Dir leider (no)nid sägä, wies bi minere Schwiegermuetter usecho isch. Ich hoff jetzt denfall mol guet

Jo, ich denk, dasses äs beschte isch, wenn mol vorbi gohsch...
Ich druck Dir würkli dDume, dasses Dir guet chunt.
(Obwohl ich anderersiets ehrlich muess sägä, dass ich nid so recht glaube, dass dChefin mit sich wür rede loh, wenns Dir gfallt. Bi mir isch sie ziemlich idringlich gsi und het alles versuecht, dass ichs sofort nimm und azahl. Ich has mir dötzumols aber denn nomol durch dä Chopf goh loh und mich schlussendlich jo dägege entschiede)



cosa87  am 23.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

jo da glaubi au... also wenns mir würkli nid wür gfall mössti e neus kaufe... aber ich hoff jetzt mol es beste...
jo ich has au grad mösse zahle... has nid dörfe reserviere loh... oder so...
hejo...


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 23.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

So isches leider... Aber ich hoffe echt, dass es Dir no gfallt. Bi mir isches au grad besser gsi, wonis nomol ha dörfe alege...

Genau und dä "Druck" wo sie doh gmacht het, het mir ebe nid gfalle... Obwohl, ich muess jo scho sägä, es het gwirkt. Ich ha nochher no äs ganz Wuchenend überleit gha, ob ich sofort am Mäntig nomol ane söll, gohs chaufe... Und mich gfroget was wär, wenns äs richtige gsi wär und denn wärs weg



trobadora  am 24.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

So, Wochenende naht... Habt ihr was "hochzeitliches" geplant?

Wir werden noch im Laden mit den Krawatten vorbeigehen. Der Typ hat bisher natürlich nicht angerufen Das nennt man Service

Aber am Samstag werden wir unsere Ringe wieder sehen
Wir haben sie ja vor Pfingsten selbst geschmiedet und jetzt wurden sie noch nachbearbeitet... Dann darf ich mir noch den Stein aussuchen
Dann wird der Stein gefasst und die Ringe graviert und sie sind (endlich) fertig *freu*
Ist schon mega lässig, die Entwicklung/Entstehung der Ringe nach und nach zu sehen

Sollten auch noch die nachträglichen Apero-Karten endlich fertig stellen und verteilen. Wir hatten diese Woche aber mega Probleme mit dem Drucker und einen super hohen Verschleiss an Papier
Dann gehe ich auch noch zu meiner Mutter, wo ich das Kleid mit sämtlichen Accessoires anprobieren werde (einige kamen ja erst vor kurzem)

Wir geniessen aber die Zeit auch und gehen in Winti (Albani) und SH (Scaffusia o.ä.) festen



Vermentina

nicht registriert

am 24.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Wir haben nicht soo viel hochzeitliches vor ... Morgen möchten wir Bau & Hobby einen Besuch abstatten um nach Bastelsachen zu suchen (müssen unsere Gastgeschenke noch pimpen).
Am Sonntag werden wir die zweite Tanzstunde haben, bin gespannt, wie viel von der ersten geblieben ist

Aber nächste Woche haben wir einige Tage frei und dann ist mal wieder ein Schub angesagt:

- Ehevorbereitungsgespräch
- Schuhe, Plastron, allenfalls Anzug Ziviles für GG suchen
- Ringe zum Anpassen und Gravieren bringen
- Zeitplan erstellen
- an Playlists Apéro und Nachtessen feilen

... hm, glaube das wär's für's Erste ... was beschäftigt Euch so momentan?



cosa87  am 24.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Mir machet da weekend au nid viel.. noch mim ''emotionale usbruch'' :) gester hani gfunde das ich jetzt alles langsam mue agoh... irgendwie goht alles... :)

drum werdemor hüt wie au morn obig mol wieder chli weg goh... (wenn schomol öbbis in SH lauft... )

ob ich hüt in Brutlade gang, weissi nonid... will e Forum-Brut het mich gester MEGA beruhigt.... also au ihre mit eune liebi Wörte... danke... glaub da hani brucht... Würkli danke danke danke....

Gester obig hani nemli foti nomol aglueget... und gfunde... doch so schlimm isches nid.. und will ich am 5. Juli eh vobie gang zum es Diadem zhole, hani denkt das ich grad bis denn wart... :) mol luege...

also am Sunntig söttemor unbedingt mitem tanz afange... de dirty dancing tanz isch viel schwieriger wie da woni mir vorgstellt ha.. :)

@trobadora
***freu*** törfed ihr de Ring den grad mithei neh... oder mönder den nomol goh...
jo da chani mir vorstelle das es e schös gfühel isch mit selber agfertigte Ring...

demfall wünschi dir hüt nomol viel Glück das da Klappet mit de Krawatte...

wer weiss ev. gseht meh sich jo in SH.... ;)

@ Vermentina
viel Spass bim shoppe...

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 24.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Cosa, das freut mich zu hören!

Und wieviel von Dirty Dancing wollt ihr denn tanzen? Das stell ich mir wirklich schwierig vor Macht ihr denn einen Kurs oder versucht ihr es einfach so?

Ja genau, vielleicht sehen wir uns da Aber ich muss gestehen, ich bin überhaupt nicht gut darin, Leute in der Menge zu erkennen

Nein, die Ringe dürfen wir noch nicht mitnehmen Werde ja erst noch den Stein aussuchen und dieser muss natürlich gefasst werden. Ausserdem fehlt noch die Gravur...

Es nervt einfach, dass der nicht zurückrufen konnte Dieses Wochenende liegt es auf dem Weg, aber falls irgendwas wäre (Krawatte noch nicht da o.ä.), dann müssten wir nochmals extra dorthin fahren...



Vikunija  am 24.06.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo zäme


Mir münd langsam au wieder chli Gas geh. Händ eus jetzt es Ziitli recht zrugglehnt, da mir scho früeh recht wiit gsi snd. Aber haiaiai, jetzt gahts denn doch schnell!
Mir werded au scho am 22.Juli zivil hürate, freu mi scho mega! S Einzig wo mich biz truurig macht isch, das min Schatz den am Samschtig am 23. Juli en Polterabig het, wo ja sowiso scho am Namittag afangt und denn bis am frühe Morge gaht. Da chani en am Sunntig au gad vergesse....
Han eigentli am Trauzüge und au am Brütigam scho früeh gsait, dass ich froh wäri wenns de Polterabig nöd a dem Samschtig nach oisem zivile würded mache... und denn chunt am DI ( erscht Di!!!) das sms....
Das isch ja eis, aber was mich würkli biz truurig macht isch, dass min Schatz glaub nöd 1 sek überlait het zum nöd gah oder halt ebe erscht am Abig oder so. Han scho agnah das er gah wird, isch halt biz dumm gloffe, aber so ganz easy...
Er maint halt das seg ja nur s notwendige, eusi Hochziit isch am 26.Aug das heg ich doch au immer so gseh...
Ja scho, aber trotzdem simmer doch den ab det Maa und Frau! Ab det wird ich im Gschäft all Telefon mit mim neue Nachname abneh und jede Tag vieli Mal so dra erinnered werde ( zu all dene woni eh scho dra dänk)... Aber ebe, ich weiss ja das er eigentli recht het... trotzdem



So gnueg gjommered!


@cosa. Das tuet mer leid z lese, dass du dir plötzli nüm sicher bisch! Ich kenn das Gfühl es biz.
Ich han na es anders Chalid ide enschte Uswahl ka, wär sogar meh als 1000 Euro günschtiger gsi und ganz en andere Stil wie das wiôni jetzt gah han.
Na immer dänki, wenn ich dâ "mis" Chlaid denke au a das und frög mich, öbi echt nöd doch gschiiter das anderi gnah hetti! Au wenn ich Föteli aluege vom Mim Chlaid, dänki amix," irgendwie isches garnöd so speziell......" Han au schomal welle im Brutgschäft nahfröge, öbs mir namal chönt zeige. hans mer denn aber verkniffe. Das wär nöd guet gsi!
Bin den namal i mis Chlaid ine und es het mer wieder würkli super gfalle! Chum dihai hani doch wieder ans anderi dänkt.
Aber ich säg mir jetzt eifach dases scho passt. All wos je a mir gseh händ händ super gfunde und ich ja immer wenni drin gsi bin au! Das passt scho. Ich glaub wie nöcher dases chunnt je perfekter wet mers und den fangt mer a Sache umstudiere wo doch eigentli passt händ.

Du häsch ja scho bald en Termin, denn chasch du ja sicher namal inestiege und denn merksch sofort obs passt oder nöd. Nimm doch gad au din Schmuck mit, de gsehsch di richtig!
Ich dänke wenn na nüt gänderted isch, chentsch viellicht, wenns der wüki nüm so uet sött gfalle ev. scho na wechsle. Eifach wenns günschtiger wäri, bechämtisch wahrschindli kai Geld meh retour über....
TOiToiTOi!

Dirty Dancing, vo dem hani au immer träumt. Im Youtube hets im Fall es Video vomene Paar, wo das au gmacht het. Han denn aber det scho gse, dasses sau schwer schiint si.Und min Schatz isch nöd würkli so de Tänzer und ich chan mir so Schrittabfolge ebe au nöd so guet merke und wenni nervös bi vergissi so Sache sowiso... Find aber Hammer das ihr das mached!!!!

@trobadora: Ja also die einte Dienschleischter chönd ja scho wüki Müehsam si! Aber lüüt doch hüt mal na schnell a wies usgseht!

Mir werded das Wucheend nanig gross öbbis mache. Mir hend leider scho zu viel vor..
Aber nögscht Wuche sötted mer au einiges mache:

-Ehevorbereitigsgspröch
- Brutstruss & Co.
- Zeitplan
- Mappe für Trauzüge zämmestelle
-Besprechig mit Trauzüge
- Tischornig
- Gspröch mit Komiker, feschtlege vode 4 Uftritt
- Besichtigung vo de 2 infrog chömende Fotolocation für d Bruutpaarfotis..


puh ja, das isch einiges, hoffe das schaffed mer alles! :smile


Han na e schlimmi Nochrichte becho:

Eusi Tortebäckerin het ihre Chind verlore. Ich han gwüsst ka, dasses im Spital isch mit Verdacht ufs EHEC Virus, aber sie het mir denn gschriebe, es seg nöd das. Jetzt isch de chlini aber gstorbe und niemert weiss wiso. Die armi Frau! Bin uh gschockt...

Zuletzt bearbeitet am 24.06.2011



 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 50 .. 62

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.