Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 27. August 2011
Bräute 27. August 2011
 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 62
trobadora  am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Jo, ich verstohs

Aber wa isch denn bi Dir los?



livipivi

nicht registriert

am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hey Ihr, Cosa, was ist denn los???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Kate82  am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hey Cosa....also in Sache HZ nid grad so, aber suscht kenni das Gfühl.... villicht hilft's dir jo öpis, wenn's uns versuechsch z'verzelle. Aber gäll, gwüsses isch au nid grad unbedingt zum do ine schriibe



cosa87  am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

jo.. es ding isch.. ich ha scho einiges vozellt und ihr hend mich immer ufbaut... drum wetti nid immer ''störe'' mit so sache...

aber ich weiss eifach nid zu wem ich sött... mini Best kollegin isch in Spanie... und sie wetti nid belästige will sie jo erst grad ghürote het.. und die ander isch mini Tätschmeisterin und sie het mega de stress...

also:

mir selber gohts eigentlich guet.. ich bi au nonid nervös.. aber ich ha halt no mini Schmerze...
und irgendwie vostoht da niemort.. OP isch erst 4 Wuche her...

Gester hend mir es gspröch gha mit de Tätschmeisterin weg mim Polterobig.. (de Samstig) sie het gseit das es am 1 afangt.. den hani gfunde, das ich angst hegi das ich bis nöchst Mittwuch nid fit bi (zivil) will ich jetzt gester und hüt mega schmerze heg... druf het sie gmeint das mir da guet au uf die 4 chönt voschiebe... ok... Thema für mich erledigt...

VON WEGEN!!!!!

hüt morge lütet mir mini Tante ah... und meint, wieso dasmers erst uf den macht und und und...
also kurz zämmägfasst ich mue mich rechtfertige will ich schmerze han.. und das da mini lüt nid vostöhnd macht mich echt fertig...
will au mini muetter tuet so... bis nöchst wuche heg ich sicher kei schmerze meh....
NEI... wer cha mir da garantiere... ich wett mir mini 2 schönste täg nid wegemne Polterobig vosaue loh...

wür am liebste am samstig dihai bliebe... ahhhhhh


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



PrinzessinN

nicht registriert

am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

ouuu nei cosa, das tuet mir uh leid. ich han au mol en op gha und weiss, dass me nöd so wit vorus sege chan, wies eim wird go. drum loh dich nöd verruckt mache vo dene lüt. los uf dich und was für dich richtig isch. es isch niemerem dient, wenn du denn a dine zwei schönste täg nöd zwäg bisch.

was ich schad finde....wieso verstönd das dini lüt nöd? isch jo voll unsensibel und ich wär mega enttüscht. en op (je nachdem, was für en igriff das gsi isch) isch keis zuckerschlecke!!! de körper brucht sini zit, bis er das verarbeitet het...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



trobadora  am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Also ich verstoh die Lüüt echt nid, gohts no?

Ich weiss jo nid wa für ä OP, dass gha hesch, aber so Heiligsphase sind doch normal?
Bi minere Muetter hends gseit, da gössi guet und gern 6 Wuche. Und au jetzt wo sie erscht noch dä Hochzyt dOP het, isches für üs selbstverständlich, dass mir sie nid wend belaste und lueget wa mir chönd mache, damits au sicher goht. Und Du bisch dezue no dBruut!

Also sorry, ich wür mich -wenn ich Dich wär- eifach nid uf Diskussione iloh. Sondern eifach sägä, ihr heget da jetzt so besproche, da seg din Wunsch gsi und fertig. Lüüt gits... *kopfschüttel*

Und cosa, denk doch nid, dass störsch! Für so Sache simmer doch doh



livipivi

nicht registriert

am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Oh Cosa, ja das isch echt echli unsensibel dir gegeüber. Schliesslich merksch du ja am beste obs dir guet gaht oder ned. Schad allerdings findi au wenns dir so de ganz Polteri vermiesäd, well au das isch doch eimalig und sött mer gnüsse chöne. übrigens mir sind au ohne Schmerze erst am 15.00 los und es het förig glanget. Schliesslich bisch du die Wichtigst Person a dem Abig und du sötsch chöne sägä wie du dir das vorstellsch. Ich würd glaub mal tacheles rede und dene sägä, ihr vermiesed mirs grad ganz wenn ihr so wenig uf mich Rücksicht nehmed
Hoffe du chasch es kläre und denn gliech na gnüsse

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Kate82  am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

ich find also au, dass es doch din Obe isch. Und du sicher dörfsch säge, was du gärn hättsch, resp. nid wöttsch und wie lang. Und für das brucht's nid mol Schmärze! Und dass me so öpis nach ere OP nid verstoht isch für mi unverständlich....

Ich hoff, du chasch es denn glich no gniesse
Hey, ich ha mi doch do au scho ufbaue loh...



trobadora  am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Jetzt habe ich ja vergessen zu erwähnen wie es gestern war:

Fing ja morgens schon damit an, dass mir ein Nagel abgebrochen ist Ich nerve mich normalerweise ja nicht ab so Sachen, aber jetzt vor der Hochzeit schon

Dann hat der Onkel abgesagt, weil er kurzfristig die Kinder hüten musste...

am Nami sollten wir die Torte abholen: Ich stand also bereit um abgeholt zu werden, da ruft GG an, dass das Auto nicht anspringt Nervt mich extrem, wir waren schon zweimal damit bei der Garage, weil er immer wieder Probleme hatte mit dem anspringen, nix wurde gefunden bzw einmal wurde was ausgewechselt. Und jetzt steht er ganz still...

Mal sehen, ob wir bezüglich Torte noch einen Termin finden der passt. Zeitlich sind die leider gar nicht flexibel und wir können nicht jeden Tag so früh am Nami gehen...



Franziska

nicht registriert

am 17.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@Cosa, ich weis was schmerzen bedeuten....ich habe eine lange Geschichte hinter mir...glaub mir eines, auch wenn du im moment das Gefühl hast das dich niemand versteht, die "richtigen" leute nehmen Rücksicht und auf die anderen die dich nur wollen wenn du fit bist , auf die kannst du nie zählen wenn es ernst wird.

Sag ganz klar dass DU schmerzen hast und du sagst wie,wann,wie lange. Halte nicht wegen den anderen durch, hab ich am anfang oft versucht, es haut dich um....und genau das will ich, wir Forümmerlis und du schon gar nicht.
Es sind deine Feste, du und dein Schatz sollt sie geniessen, soweit es deine schmerzen zulassen. Und was andere denken muss dir am Arsch.... vorbei gehen...es tönt egoistisch, aber ich musste lernen so zu denken. Ich habe deine geschichte nicht mitverfolgt, weis das du frisch operiert bist, das braucht Zeit, jede operation. Ich hoffe , nein ich wünsche dir viel,viel Kraft. Wie hat Livipivi so schön geschrieben bei ihrem Papi (hoffe es geht aufwärts ), er kann alle guten Gedanken brauchen und genau diese guten Gedanken sind bei dir. Es ganzes liebs Grüessli Franziska

26. Juni 2010, unser schönster tag....



 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 62

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.