Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 27. August 2011
Bräute 27. August 2011
 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62
Cristelle86  am 30.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo zusammen,

ich kann da trobadora nur zustimmen. Der Tag war einfach fantastisch und ich hätte mir nie zu träumen gewagt, dass er perfekt wird - schöner als ich es mir je vorgestellt hatte.

Schreibe nun an meinem Bericht.

Liebe Grüsse
Cristelle




<3 Verliebt: 26.08.2006 / Verheiratet: 26./27.08.2011 <3



cosa87  am 30.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo Zämmä

Ich cha de Samstig immernonid in Wort fasse... es isch eifach MEGA schö gsi..
Gester hemmer scho 56 fotene vom Fotograf übercho... luegs immer wieder ah...

aaaaaahhhh bi immerno am träume....



am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



Cristelle86  am 30.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Das freut mich sehr für dich Cosa! Dann gehts dir so wi mir!

Hab bis jetzt zwar nur 6 Fotos bekommen, diese aber sicher schon 100x angeschaut.

Liebe Grüsse
Cristelle







<3 Verliebt: 26.08.2006 / Verheiratet: 26./27.08.2011 <3



cosa87  am 31.08.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo Zämmä

isch da blöd wenn ich do min Bricht wür ieschriebe? also da chöntet jo mehreri mache... ohni das ich öbbis neus ufmach... wa meinet ihr?




am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



cosa87  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hey wie gohts eu so?? noch 3 Wuche???

glg Cosa


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Also mir ehrlich gesagt bescheiden

Sind Samstag von den Flitterwochen gekommen und erstmal erfroren Es fiel uns schon schwer dort abzufahren, aber jetzt

Und wie ihr wisst, hatte ich ja gar keine wirkliche Vorfreude. Dann kam der grossartige Tag (ja, auch für mich ) und dann war alles vorbei. Niemand spricht mehr darüber (hat uns noch nicht mal jemand von den Gästen gesagt, dass es ein schönes Fest war), noch keine Fotos, weit weg im Urlaub... Irgendwie habe ich teilweise das Gefühl, dass das alles gar nicht wahr war



cosa87  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

aber für eu het de Tag gstumme??
ihr hend no kei Föteli???


und wis sind Flitterwuche gsi??

jo ich ca. für 7 täg e rechti kriesse gha will alles vobie gsi isch...

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Jo, dä Tag isch echt traumhaft gsi

Nei, die Wuche noch dä Hochzyt, simmer scho brueflich unterwegs gsi und denn Ferie, mir hend no gar nonid mit dä Fotografin chönä rede

Ach, Flitterwuche sind traumhaft gsi. Agnehmi 32 Grad (mit Sunne natürlich) und erfrischends Meerwasser, guet gesse und viel unterwegs gsi... Isch echt schwer gfalle wieder is Auto stiege

Und bi Dir? Han scho dFotis gseh, echt wunderschön! Hender scho alli?



Kate82  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

@trobodora: gäll, für die andere isch es scho wieder ume (übrigens au für min GG). Ich ha zum Glück schono mit zwei dreine chöne chli drüber schwätze, aber jetzt... Dr Alltag isch zwar au scho wieder ikehrt, aber für mi isch es no gar nid ume. Einersits hei mir unseri Flitterwuche no vor uns, aber dr Hauptgrund si glaub au die fehlende Föteli. Ich cha chum me warte! Aber i ha geschter abgmacht, dass ich se am Mittwuch cha go hole! *freufreu*

S'freut mi, dass ihr e schöne Tag gha heit und s'heit chönne gniesse! Ich wünsch euch, dass ihr no lang vom "geilschte" Tag chönnet träume und die Gedanke euch immer wieder es Lächle is Gsicht zauberet. Grad wenn ihr wiedermol uf d'Prob gstellt wärdet. Ich wünsch euch alles Glück vo dr Wält und dass ihr euch immer wieder uf's Neui inenand verliebet!



trobadora  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Mit mim GG red ich immer no am liebschte. Er chunt denn immer so schön is schwärme

Ich muess hüt dihei luege, ob ich mit dä Fotografin chan rede. Aber sie het ebe glaub au no irgendwie Ferie im September Hoff ich erreich sie no...
Und die "richtige" Flitterwuche hemmer au no vor üs

Find uh schön, wa am Schluss no gschriebe hesch. Wünscht ich chönts dir i glich schöne Wort zrug geh, aber ich bi nid so guet i dem

(Mol luege wie ich dä hochzytsbricht cha zrechtbastle )



 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.