Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 27. August 2011
Bräute 27. August 2011
 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62
livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Jööö ihr zwei sind beidi herzig- Trobadora- ich freu mich scho uf din Bricht- bis jetzt hesch ja da inne immer gueti Wort gfunde

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



cosa87  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

üsen Fotograf het grad am Mäntig 56 föteli uf Homepage tue..

het den niemort vo de Gäst föteli gmacht wo ihr chöntet aluege???

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Wir haben einer Publikation unserer Bilder auf der Homepage nicht zugestimmt

Oh, livipivi... Jetzt muss ich mich ja erst recht ins Zeug legen



Cristelle86  am 19.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo liebe Mitbräute,

ja, unser Hochzeitsmärchen ist wohl langsam zu Ende. Aber ich finds super schön, jetzt in den Erinnerungen zu schwelgen Und ich werde noch oft auf unsere Hochzeit angesprochen (nur die Nachbarn sind etwas sonderbar seit dem Fest... keine Ahnung warum?!).

Auch ich warte immer noch sehnlichst auf den grossen Resten der Fotos vom Fotografen. Muss dem glaub mal etwas Dampf machen unter dem Hintern.

Liebe Grüsse
eure Cristelle


<3 Verliebt: 26.08.2006 / Verheiratet: 26./27.08.2011 <3



trobadora  am 27.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Allen Mitbräuten alles Gute zum 1-monatigen Hochzeitstag

Mein Kleid ist jetzt wieder frisch und sauber. Hab die Schleppe Sa auf So in Vanish eingelegt und dann wurde es in der Waschmaschine (Schonwäsche) gewaschen. Nix passiert, ausser dass es aussieht wie neu
Nur weiss ich noch nicht, was ich damit anfangen soll



cosa87  am 27.09.2011

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo Trobadora

Danke glichfalls.. :)

irgendwie isch hüt en komische TAG... es git moment woni uf uhr lueg und denk.. jetzt um die Ziet simmer am Apéro gsi und und und...
glichzietig isch ebe au chli en trurige Tag.. hüt vomene Johr isch en guete Kolleg vo de Fam. gstorbe :(


Min Schatz het scho gseit, er tuet hüt für üs koche.. ich söll i dere Ziet e entspannigsbad neh.. :)

freu mi scho..


es Kleid.. mies hängt immerno glich döte... mir werdet nomol e shooting mache.. weiss nu nonid wo...
entweder im Europapark oder in Italie am Meer.. und den wird ich es kleid au id reinigung bringe.. und den verstaue...

eingtlich isches scho mega schad dasme sone kleid nümm chan alegge... (ussert weme wett, dihai.. )


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



cosa87  am 27.02.2012

Re: Bräute 27. August 2011

Hallo Mädels

Wie gohts eu so noch 6 Mönet?
hüt isch sogar es wetter schöner wie im August.. (defür chli chälter)

glg Cosa


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



Vikunija  am 27.02.2012

Re: Bräute 27. August 2011

Hi zäme

Ja s Wetter isch herrlich! Ich schmöcke der Früehlig! Juhuu!
Din Schatz isch ja uh herzig, er het sogar vor dir öbbis ins Facebook gschriebe!
Mine het nöd würkli dradänkt Aber finds nöd sooo schlimm, an Hochzitstag da dänkt er sicher dra!

Uns gahts super, gnüssed euses Eheläbe und mir händ beidi immerna mega Freud, wenn mer ghöred wie de ander Mini Frau oder min Maa sait oder au wenn ich cha säge: Min Maa het gsait... oder was au immer. Isch es soo schöns Gfühl!

Wie gahts eu so?


Liebs Grüessli

Vikunija

Zuletzt bearbeitet am 27.02.12 11:18



trobadora  am 28.02.2012

Re: Bräute 27. August 2011

Wir waren ja noch in den Flitterwochen (genau während der kalten Zeit) und es war echt super. Da wurde ich auch mit Frau X angesprochen, was ich irgendwie noch süss fand (ich hab ja meinen Namen behalten).

Aber ich muss mich noch daran gewöhnen "mein Mann" zu sagen, es rutscht mir immer noch "mein Freund" raus

Gestern gabs für mich Blumen und, obwohl ich ihm am Morgen auf die 6 Monate angesprochen habe, rutscht mir doch tatsächlich raus, ob er wegen der vielen Überstunden seit den Ferien ein schlechtes Gewissen hat



cosa87  am 29.02.2012

Re: Bräute 27. August 2011

so chume au dezue
@vikunija
jo er isch amigs so.. ufzmoll chunt öbbis im FB :)
mini wird jede monet dra erinneret will er chunt vo mir jede 27. e chlises gschenkli über... aber da machi nur bis im August :)

Durch da das ich min Name bhalte ha gohts eigentlich guet mit de umstellig. :) es isch zwor schono komisch wenn er seit Mini Frau, aber wenn ich min Maa seg isches für mich scho fast normal worde. :)

mir sind üs grad am überlegge ob mir da johr üsi Flittis sölled nochhole.. mir wüssed nu nonid wo ahne.. eifach irgendwenn im Oktober/November wos MEGA schö und Warm isch.. am liebste Maledive oder so..
mol luege..

aber ganz ganz peinlich.. mir sind immerno mit de Dankeskärtli dra...

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.