Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Dezember 2012
Bräute Dezember 2012
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 16
Daninici10

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Danke An

Ihr händ Petrol als HZ-Farb? Nöd schlecht. Find da super wenn mer chli was anders macht.
Chasch ohni witeres e schwarzes aziehe. Wenns mit wiss kombiniersch. Ganz schwarz fänd i etz für mi e No-Go fürs Standesamt.



BirthdayBride  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Wow Daninici dis Chleid esch dr Hammer, mega schön.
Leider het min GG öpis gäge schwarz, süsch hätti au eis welle mit chli schwarz denne....aber ebe
74 esch jo au nöm lang
Ech han no mega schöni Stiefel gseh, aber i glaub si hend mer för de Winter eifach e ds höche Absatz - ned dassi de no Unfall mache hööhöhöhö



Daninici10

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Merci

Echt? Normal händ manne gern schwarz.

Nei gar nöd. weisch wie schnell goht da ume

Hmm, also i hoff ja scho das denn troche isch. I ha nämli ziemlich hochi Pumps a denn



An1982  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Daninici, jo Petrol und chli gäl............händ zerscht violette wölle aber mir hets denn nach paar mönet nümme so gfalle. Jetzt isches Petrol

Ich fänds cool wenni chönnt sone Petrol-igi Schleife ha.......aber sunnscht Petrol farbigi Schueh.

Schueh weiss ich nonig was fürtigi.......

Ich bi geschter in zwei Mönet verhürotet, freu mi mega........ha scho so komischi sache träumt letscht Nacht übers Standesamt, es isch nit so gsi wie ich dänkt ha.......denn hani afo hüle und bi im ganze Standesamt ummegrennt und ha dr Chef vo dere Standesbeamtin gsuecht. Die het uns ebbe eifach nur loh unterschribe und denn isch fertig gsi.........es isch alles nur 2min gange und denn bini duregheit hihihihi zum glück jo nur e Traum gsi.....



Daninici10

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@An: wow e schleife in petrol und schueh dezue das wär de hammer wenn da finde würsch. mir gfallt da uh guet zum e wisse chleid, farbigi accesoiries.

ui so träum kenn i. i ha träumt gha i heg mis chleid wölle abhole und die händs nüme gfunde und mir e falsches wölle ge, so ganz e farbigs



BirthdayBride  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Daninici

Ja leider scho, guet wenigschtens bini jetz sowit dases gaaannnzz wenig schwarz dörfti denne ha.

Hoffes au dases ned rägnet well ich muess die Stiefel ha



Daninici10

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Die stiefli sind denn süess ganz schön. i het letschti fast ähnlichi kauft, aber schwarz.



Arashi  am 09.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hend ihr eigentli Bruutjungfere? und wenn ja, wo händ ihr dChleider kauft? Mini Bruutjungfere und ich sind letztens in Züri mega viel Läde abklapperet und hend eifach nüd gschieds und bezahlbars gfunde. 2 sind Studentine und da isch so es Chleid für mind. 500.– scho recht viel :(



zibesa

nicht registriert

am 09.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

hoi zäme ich weiss gar nöd was mich a mire hochzit im dezember erwartet hani gar nüt plant.. isch au nur zivil - aber muesi da was plane?



Daninici10

nicht registriert

am 09.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo Arashi

Also i han Trauzügin und 1 Brutjungfere. Mir händ d chleider bi lihtinthebox.com bstellt. Döt hets ganz schöni und recht priswert. I han ebe au nöd wölle 500.- usge



 1 .. 8 9 10 11 12 .. 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.