Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Dezember 2012
Bräute Dezember 2012
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 16
Arashi  am 09.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ah Lightinthebox han ich au scho es paar mal i dem Forum g'lese. Bin jetzt mal duregange und het no hübschi Chleider und das würkli günstig Mach mir eifach Sorge ob's denn au allne passt etc. Darum wär ich es gern ineme Lade go aprobiere...
Aber ich denke mir bstellet mal eis zum aluege und wenn's allne gfallt, bstellemer no die 3 restliche

Danke für de Tip Daninici



An1982  am 09.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Es chönnt jedi jo e anders Kleid uswähle wo ihrem Style entspricht, aber alli wähle die glichi Farb. Das würd sicher au no cool usgseh.......



Arashi  am 09.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ja han ich ebbe au denkt, aber sie hend dänn gfunde, dass scho alli s'gliche Chleid und die gliich Farb träge söttet, damit mer au gseht, dass sie Bruutjungfere sind und nöd eifach Hochziitsgäst wo per Zuefall die glich Farb träged
Ich han au vorgschlage kah, s'gliche Chleid in verschiedene Farbe aber händ's au nöd welle. Daher sött es ebbe scho genau s'gliche CHleid und die gliich Farb sii.



Daninici10

nicht registriert

am 09.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Also mini beide händ eifach di glich farb. Tz e langs und bj e kurzes. Stoht halt scho nöd jedem alles.



Arashi  am 30.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

So langsam fangt bi mir scho ah Nervosität i setzte. no knapp 5 Wuche
Hend jetzt au endlich en Azug für min Zuekünftige gfunde. Hend eus total i de Azug verliebt vo Wilvorst http://www.heine.ch/is-bin/INTERSHOP.enf...ticleNo=002140X

Tischordnig werd ich nöchst Wuche i Agriff neh will das schient mir schwieriger z'werde als erwartet

Wie lauft's bi eu so?



Daninici10

nicht registriert

am 30.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Sehr schöne Azug. Gfallt mir mega

Ja da mit de Tischordnig isch sone Sach. Bi froh mue i mir do drüber kai Gedanke meh mache, da mir ja nur 5 Gäst händ.

Bi üs sinds no 52 Täg. Etz stoht denn no Brut- und BJ-Strüssli bstelle a



zibesa

nicht registriert

am 30.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

oh mein gott ich mues ja au no en neue coiffeur sueche =)

Zuletzt bearbeitet am 30.10.12 09:25



An1982  am 30.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@Arashi: OMG jetzt hani grad chli e shock becho.......5 Wuche tönt irgendwie viel kürzer als 1.5 Monet :-O......wird au grad chli nervös.....

Tischordnig muessi no mache, mir sind 20 Lüt........Bruttstruss hani scho bstellt, BJ-Struss bstell ich keine für die Zivili.....



Arashi  am 30.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Bruutstruus gömmer grad hüt go luege und guet werd ich dra erinneret: Coiffeur! Das muess ich ja au no mache!

Da ich ja nur standesamtlich hürate sind's 55 Gäst bim zNacht. Und irgendwie isch es schwerer als denkt e Tischordnig z'finde. Gester bin ich mal churz davor gsi eifach es paar Nümmerli in en Zylinder werfe z'lah und jede Gast muess sich dänn a de Tisch setzte, desse Tischnummer er zoge het Aber ja, wär wohl nöd so guet acho ;D

Wenigstens hämmer es Chleid für dBruutjungfere gfunde wo allne gfallt und au gar nöd mal so tüür isch. Ring sind bstellt und mis Chleid sött au bald fertig sii, Gastgschenk werdet i 2 Wuche glieferet und Walzer simmer fliessig am üebe.

So langsam nimmt alles Form ah

Muess mir eifach no genau überlege wo mer dFöteli machet wenn's sehr schlecht Wetter isch.



BirthdayBride  am 07.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ladys was dänked ihr, mis Kleid förs Standesamt esch scho zimlich "bluemig" und denne hani au no e frisur mit ere wiise orchidee
I frage mi grad, obi ächt dr brutstruss seu lasi und drför e schöne clutch seu nä!
was meinet dir?



 1 .. 9 10 11 12 13 .. 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.