Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Dezember 2012
Bräute Dezember 2012
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 16
zibesa

nicht registriert

am 07.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

e täsche nimm ich gar nöd.. min schadz zahlt eh immer :D



An1982  am 07.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo Zämme,

Hmm was heisst denn Bluemig? So grossi oder chlini Blueme druff und isch s ganze Kleid us däm Stoff? Wenn jo denn würd ich glaub dr Bruttstruss wäg loh, sunnscht isches viellicht grad echli zu viel.

Ich ha drfür e MEGA Krise, ha jo e Kleid bstellt bi Light in the Box........und ich finds scheisse, es stoht mr überhaupt nit und ich gseh 10kg fetter us :-(
Hüt Obe gangi sowieso go Brutkleider Probiere, juhuiii zum erschte Mol und denn muessi grad no eins für s Standesamt finde........sunnscht chumi denn no in stress.



Binli_80  am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo,

Was macht ihr den Trauzeugen für Geschenke? Ist es überhaupt üblich, Geschenke zu geben?

Gestern habe ich mit Schrecken festgestellt, dass man während dem Advent eigentlich nicht kirchlich (katholisch) Heiraten sollte... Unser Pfarrer hat uns nichts diesbezüglich gesagt, sollte also trotzdem ok sein, denke ich ...



An1982  am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Juhuiiiiiiiiiiiiiii ich ha mi Hochziitskleid für im Mai gfunde.........es isch s letschte gsi woni probiert ha und bi scho langsam gfruschtet gsi das mr keins so richtig gfalle het.....
Aber für die Zivili im Dezämber hani immerno keins :-((((((((

Also ich gib de Trauzüge und Tätschmeischter scho e gschänkli weiss aber nonig was. De Fraue viellicht e Make-up bag mit tolle schminksache dinne.........für d Männer söll mi Zuekünftige luege.......



Daninici10

nicht registriert

am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@An1982: hey super was häsch für eis usgsuecht?

gueti idee mit dem kosmetiktäschli. cha Frau ja immer bruche

also mini het e chetti gschenkt übercho wo sie am hz denn träge sött. isch die glich wie i träg, aber eifach us silber und ohni diamäntli
bim tz luegt min schatz



Daninici10

nicht registriert

am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@BirthdayBride: häsch e foti vo dim Chleid?

i han e clutch. werd die aber nöd di ganz zit umeträge, isch denn doch chli lästig
en chline struss werd i au ha, so mit rosa rose, rhinestone buttons und evtl. so federli-flügel dine. so han i glich no bitz farb. bi mir isch sus s ganz outfit schwarz wiss



BirthdayBride  am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Voilà mis Chleid

Haha zibesa, jo stimmt aber das chaner au weni e clutch derbi ha

wauuuuu nor no 32täg, *megafreu*

Zuletzt bearbeitet am 08.11.12 09:37



Daninici10

nicht registriert

am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ahh das häsch ja scho mal zeigt. do mue i dir recht ge zu dem chleid wär mir en struss au zviel, das scho sehr speziell isch also meinsch würsch denn e clutch bruche? i de regel tuet mer ja lipgloss und co. bi de tz id täsche. schön usgseh würs sicher no. i han ebe eini wo i au sus no bruch, wie mini schueh und s band in schwarz und ja. . eigentlich chli unpassend für e hz. aber bi üs isch j alles chli anders



An1982  am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ich ha e Kleid vo Pronovias bstellt..........es isch wunderschön............ich dues schnäll poste aber denn grad wieder lösche :-D



Daninici10

nicht registriert

am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Wow da isch denn schö wür mir au gfalle



 1 .. 10 11 12 13 14 .. 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.