Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Dezember 2012
Bräute Dezember 2012
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 16
saerli  am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Sehr schöns Kleid!!!



An1982  am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Also dues jetzt wieder lösche :-D



BirthdayBride  am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

daninici, bruche duenis eh ned, aber so als Accessoir hani dänkt,dasi mi nid ganz "nackt" füehle omd händ.
Gester hani no grad e Rägeschrim kauft, hoffe zwar ganz fescht dases de ned rägnet aber mer weiss nie.
E wiise mit gaaaannzzz vell bling bling steinli



Daninici10

nicht registriert

am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

denn bruchsch eifach was zum hebe. han i ebe au so.

au cool. aber kein rege wär natürlich viel schöner. mir händ en grosse herzförmige schirm



BirthdayBride  am 08.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Genau Daninici, wäge däm machis vermuetlich eso dasi en Clutch poschte!
Oder denne halt min Maa immer a beidne Händ hebe



BirthdayBride  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo ihr Dezember-Brütlis

Ond scho närvös? Dr Dezämber röckt emmer nöcher, be mir gohts nor 18Täg
Hend am Mänti s Ehe-Vorbereitigsgspröch gha ond send jetz offiziel verlob wuhuuuu

LG BiBr



Arashi  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Also ich bin scho mega nervös Bi eus sinds no 15 Täg und ich halte mich ganz fest a dFlitterwuche. Ich denk immer, egal was passiert, am 10. Dez flügemer nach Mauritius und denn isch alles egal. So versuech ich mir es bitz dAngst neh vo allem wo schief gah chönnt

D'Ring hämmer grad gester abgholt und mis Chleid han ich wenigstens jetzt mal vo hine gseh. Ich han ebbe im Summer es hübsches Chleid kauft wo ich minere Tante no geh han zum «ufpeppe» und no rote SToff dri arbeite. Han jetzt letzt Wuche es wenigstens vo hine gseh, will sie mir endlich es Bild gschickt het. Jetzt bin ich mega nervös, will ich nöd weiss wie es vo vorne isch. Sie chunnt erst am 5. Dez, wenn mir öppis dra nöd gfallt, wird's schwer das bis zum 7. abändere. Also nimm ich es, wie's chunnt Mit



An1982  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Oh je, ich ha no gar nit so Ziit gha zum drüber nochedänke. Bi uns gohts au nur no 15mol schloofe.......wenni so drah dänk denn bini scho rächt nervös.

Arashi: Ou cool Mauritius......mi Mami isch vo dörte. In welles Hotel gönd dr? Und dis Kleid wird sicher toll......



toluwu

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

BirthdayBride:
Gester hani no grad e Rägeschrim kauft, hoffe zwar ganz fescht dases de ned rägnet aber mer weiss nie.
E wiise mit gaaaannzzz vell bling bling steinli

Wo hast Du den Regenschirm gekauft?



Arashi  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Wir sind im «La Pirogue» Hettet aber fast Suger Beach gno, allerding han ich die Bungalow vo La Pirogue so herzig gfunde.
Ich hoff's Aber es wird sicher guet sii, vo hine gseht's scho mal super us.
Ach es wird scho alles guet cho, bi allne vo eus



 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.