Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Dezember 2012
Bräute Dezember 2012
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16
An1982  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ou meeega toll.........die meischte Hotels in Mauritius sind eigentlich schön. Ich würd au grad gärn mitcho . Letscht Joor bini 1 Monet lang in Mauritius gsi.....am 7.12. hani dörte am Strand mi Ahtrag becho .

Ou das gseht ächt cool us, vo vorne wirds sicher au toll.



Arashi  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ah so herzig! Isch ja mega romantisch
Sowohl er wie au ich sind no nie in Mauritius gsi. Aber freu mich mega und pünktlich für Wiehnachte simmer zurugg



Daninici10

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@Arashi: da gseht aber ganz guet us vo hine

@Nervosität: chum gar nöd so dezue nervös zsi. mir händ no so viel sus um d ohre.



BirthdayBride  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Arashi, dis Chleid werd secher hammer si, gseht super us vo hende
Mir chöi üsi Ringe am 2.12 go hole, am Samschti hei mer per Zuefall rasch uf HappyDay SF1 zappt gha ond denn heisi doch prompt grad vom Goldschmid broch womer öisi Ringe här hend.
I glaub muess mi de no erkundige öbi mi Ring söll versichere oder nid, öper e Ahnig?

Min GG esch sooooo härzig gsi, vörs Gspröch ufem ZSA esch är sooooooooooooooo närvös gsi ond het gmeint är nimmt de am 10.12 en Flachmaa met.

Toluwu, ja hani kauft - är gseht super us ond esch vorallem för 27.- (fabrikneu) es mega Schnäppli gsi.
Jetz fähle nor no ds Strümpf. I hoffe es get au schöni wo dr Buuch chli flach drücke - da i mis chleid im Ricardo kauft ha isches chli wie Loto spele gsi, wenni auso lang müesst hocke - naja denn wörs hert wärde :-) Zom Glöck esches nor förs Standesamt, de hanis i öpe 4H gschaft

Närvös beni irgendwie ned, vellicht hanis no gar ned so begriffe das i glii ghürote be und denn anders heisse



toluwu

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

BirthdayBride:
Toluwu, ja hani kauft - är gseht super us ond esch vorallem för 27.- (fabrikneu) es mega Schnäppli gsi.

Magst Du mir auch sagen wo du ihn gekauft hast?



Daninici10

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@BirthdayBride: wo händ ihr eui ring denn kauft?

im müsst glaub d ring au versicher lo. v.a. de verlobigsring. sött mi da mal erkundige

strümpf bruch i au no. i will aber gern stay ups. mue aber glaub züri go luege. do in sg hets kum welchi. oder nur ganz dünni und die schliss i amigs scho bevor is aha



bellastella  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

BirthdayBride:

Mir chöi üsi Ringe am 2.12 go hole, am Samschti hei mer per Zuefall rasch uf HappyDay SF1 zappt gha ond denn heisi doch prompt grad vom Goldschmid broch womer öisi Ringe här hend.


Super sach hani au gse, mir händ üsi ring au vo det, und sind suuuuuper happy demit! Ganz viel Freud bim abhole!



BirthdayBride  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ja sicher toluwu bei Ricardo bei mir kommt viel vom Ricardo LOL
Ich habe ihn aber einmal irgendwo auf einer Site gesehen, weiss aber leider nicht mehr wo

Unsere Ringe sind von Mojo Design Winterthur, ach freue mich so wenn ich ihn endlich am Finger habe er ist einfach der BURNER!! Aber sind ja nur noch 18Tage..

Cool Bellastella, ist wirklich ein tolles Atelier. Wir waren nicht gerade einfache Kundschaft, bis wir mal uneren perfekten Ring zusammengestellt hatten sind mid. 4h vergangen die hatten ja Geduld mit uns hihihi
Has du ev. ein Foto von euren Ringen?

Hoffentlich finde ich hier Strümpfe sonst muss ich wohl einmal nach Bern, habe gedacht vielleicht bei Wolford?!



Daninici10

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@BirthdayBride: häsch au es bild vo dim rin? mir händ eher schlichti. min schatz het eifach en 6 mm breite platinring und i en ganz fine mit diamante runde.

Wolford isch sicher guet. vo dene han i scho paar gha. fogal het au ganz schöni



BirthdayBride  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Daninici (öbrigens heissed mir glich ) nei hei absichtlich kes foti vo de Ringe gmacht!
Da mir ebe das Jahr nor Zivil tüe und nöchscht Jahr Kirchlich hei mer üs entschide (damits denna u no e spezielle Momänt isch) dass mer nächscht Jahr de no Abaue. D.h. i chume denn no en witere schmale Ring dra öber mit ganz vell Diamäntli
Üsi si us Rotgold, Carbon und mine het ebe no Diamäntli drine (Cremfarb wo ne Farbverlauf hei - d.h. vo häll nach dunkel) esch mega schwirig ds erkläre
Nöchscht Johr chunt de bi mim GG no e schmale Platinring dra und bi mir ebe Diamäntli (wiisi) wo ire Platinfassig send. Hoffe chunsch chli drus, due de uf all fäll es Foti poste



 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.