Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Dezember 2012
Bräute Dezember 2012
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16
Daninici10

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Tönt aber ganz schön Find i e gueti idee mit de schmale ringli. so händer beidi mol was. mir tüend ebe vorerst nur standesamtlich hürate und do gits halt scho die rechte ring. i ha en ganz schmale gwählt zu mim verlobigsring dezue. i träg denn beidi a eim finger





bellastella  am 22.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

BirthdayBride:

Unsere Ringe sind von Mojo Design Winterthur, ach freue mich so wenn ich ihn endlich am Finger habe er ist einfach der BURNER!! Aber sind ja nur noch 18Tage..

Cool Bellastella, ist wirklich ein tolles Atelier. Wir waren nicht gerade einfache Kundschaft, bis wir mal uneren perfekten Ring zusammengestellt hatten sind mid. 4h vergangen die hatten ja Geduld mit uns hihihi
Has du ev. ein Foto von euren Ringen?


Haha, ja Birthdaybride, bei uns warens auch fast 4 stunden! Und unser Workshop ging über zwei Tage Aber eben wir wollten ja auch die perfekten Ringe! Und es hat sich echt gelohnt!
Meiner ist Rotgold mit Carbon und 10 Diamäntli, weiss bis champagnerfarben, GGs ist aus Damaststahl mit Kolorit.
Aja, und ds Panorama isch das vode Glarneralpe



PS: ich bin natürlich auch giggerig auf eure Ringe, finde das immer soooo spannend!

Zuletzt bearbeitet am 22.11.12 13:23



BirthdayBride  am 23.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Wow bellastella die sind ja der Hammer. Super finde ich auch die Idee mit dem Panorama.
Ich freue mich gerade noch mehr auf unsere Ringe, Rotgold und Carbon passt halt schon zusammen.
Ich werde wenn ich Ihn dann habe sofort ein Foto machen



bellastella  am 26.11.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@BirthdayBride: Merci Ja ich han unbedingt Carbon welle, und ich träge nie gold, drum ischs klar gsi dases wenn, denn rotgold wird. GG het unbedingt Damaststahl welle, so hemmer än kompromiss gfunde wo für beidi gstumme het und üsi ring au zäme passed. D idee fürs panorama hemmer vode homepage, s het drum scho ring gha mit einem.

bin denn uf euri gspannt



Arashi  am 03.12.2012

Re: Bräute Dezember 2012

So mini Liebä! Scho nervös? Am Friitig isch es bi mir sowiit und bin doch scho recht nervös
Aber wird sicher alles guet cho. Viellicht hämmer no Glück mit dem Wetter und Schnee :)

Wie lauft's bi eu? Scho alles vorbereitet oder no im Endspurt?



BirthdayBride  am 03.12.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ech be öberhaupt ned nervös kei Ahnig wieso ned....
Am Wucheändi hemmer no chöne go d Ringe hole, si send wunderschön vorallem mine mit de champagnerfarbene Diamante
Höt ire Wuche isches sowit, freue mi mega - alles esch organisiert es cha nor no losgo.
I hoffe so sehr dases am Mänti wie höt au schneit aber ebe.... me chas ja de ned ändere



BirthdayBride  am 17.12.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo zusammen

Höt esches bereits e Wuche här womer üse schönst Tag hei dörfe erläbe.
Es esch eifach wunderschön gsi mit vell ne Emotione ond Öberraschige.
Dr Petrus hets sehr guet gmeint mit üs und no chli Schnee und Sunne bracht....
Hie no zwöi drü Fotis
Eigentlich het sech ned sooo vell veränderet aber es füehlt sich doch total anders a, es esch es wunderschöns Gfüehl verhürotet ds si

Grüessli

Frau BiBr



Daninici10

nicht registriert

am 17.12.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@BirthdaBride: wow ihr sind ja e mega schöns Paar I gratulier eu ganz herzlich und wünsch eu alles alles Gueti für di gmeinsam Zuekunft

Du häsch super usgseh i dim spezielle Chleid



BirthdayBride  am 17.12.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Danke Daninici

Es wär so süss, die Zivilstandesbeamtin konnte nicht einmal den Satz beenden da hat er schon JA gesagt, wunderbar, ich musste so lachen und unsere Fotografin hat den richtigen Moment erwischt und mein herzhaftes Lachen gecknipst

Das Kleid ist wirklich ein Traum wenn man bedenkt das es 3x nichts gekostet hat
Und mit der Frisur hatte das ganze irgendwie einen Latin-Touch...



Daninici10

nicht registriert

am 17.12.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Jööö das ist ja ganz süss

Ich bin gespannt wies bei uns am Freitag läuft. Bin langsam echt nervös



 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.