Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Dezember 2012
Bräute Dezember 2012
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 16
Daninici10

nicht registriert

am 19.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

isch vorerst nöd plant. evtl. i 2 jahr oder so



Arashi  am 19.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hoi Daninici10 und willkomme bi eus :)

Es freut mich richtig, dass es doch no einigi sind wo im Dezember hüratet. Mich hend irgendwie immer alli so schräg aglueget, wo ich gseit han dass ich im Dezember und nöd im Früehlig/Summer hürate.



Daninici10

nicht registriert

am 19.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo Arashi

Merci. Scho? E Winterhochzit isch doch so was schöns. Und i lieb v.a. d wiehnachtszit. Isch e kurzfristigi Entscheidig gsi no im Dez zhürate. I ha scho befürchted das mir de Termin gar nüme überchömed. Zum Glück hets klapped



An1982  am 19.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ich finds au mega romantisch..........ich bi aber froh chani beides ha Winter und Frühlig...



Daninici10

nicht registriert

am 19.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Da isch natürlich ganz scho

Machsch nur was speziells am zivile oder nur im chline rahme?



An1982  am 19.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Also mir sind an dr Zivile 20 Persone........Unseri Familie, Trauzüge und no zwei Fründe.......denn mache mr bi uns deheime e chline Apéro und gönd denn alli zämme go z'Nachtässe.....
Bi dr Hochziit im Mai simmer denn ca 80 Persone.



Arashi  am 19.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ja ich find ebbe au, dass e Winterhochziit mega schön isch Aber im Endeffekt denk ich, dass zu jeder Jahresziit es, es mega schöns Fest sii cha.



Daninici10

nicht registriert

am 24.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo ihr Liebe

I ha mol wölle froge wa ihr so für Chleider händ und ob ihr e Cape oder Bolero drüber aleged?

I ha e schulterfreis chleid und ha mir überlait das i zum fötele verusse eifach zäh zäme biss und wenn i chalt han en grosse schwarze Kaschmirschal als Stola aleg. I han ebe schwarzi Pumps und e schwarzes Band ums Chleid, also farblich würds passe. Was meined ihr?



Arashi  am 25.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Ich werd entweder es Cape oder e Stola azieh, finde beides schön und passend für de Winter.
Ich würd uf jede Fall e Stola parat halte. Kollegin het im Januar g'hürate und het schnell welle durehebe, aber het weg de Chälti dänn e roti Nase und rötlichi huut bi de Ärm becho, will es so chalt gsi isch. Danach hend's recht viel für Retusche müesse zahle
Daher würd ich scho öppis bereit halte, für de Fall dass Chalt bechunnsch. Schwarzi Stola find ich schön, denn bisch richtig in black/white, sehr elegant und passt super :)

Ich han au es schulterfreis Chleid aber miteme rote Band und rote Pumps und wahrschinli einere rote Stola. So nebedenand würdemer super usgseh

Zuletzt bearbeitet am 25.09.12 08:24



Daninici10

nicht registriert

am 25.09.2012

Re: Bräute Dezember 2012

oje dini arm kollegin

wow mit rot. ja weisch wie, das gäbt super bilder



 1 .. 4 5 6 7 8 .. 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.