Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Dezember 2012
Bräute Dezember 2012
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 16
Arashi  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo Binli und willkommen bei uns :)

Wir machen das Shooting wenn es nicht gerade aus Kübeln regnet trotz der Kälte draussen im Schlosshof. Bei wirklich schlechtem Wetter, machen wir es im Apéro-Raum.
In der Kirche ist es zumTeil einfach heikel, ihr solltet noch vorher abklären ob das überhaupt erlaubt ist. Viele Kirchen erlauben keine Fotos oder nur Fotos während der Trauung.



Daninici10

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Guete morge zäme

Wir heiraten nur zivil im Stadthaus Zürich und werden die Fotos wenns Wetter mitmacht und es nicht grad stürmt und schneit oder aus Kübel giesst in der Stadt machen. Wenns dann doch zu heftig ist, machen wir die Fotos in der Location.



BirthdayBride  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo zäme

Ich ha mi ines Kleid (foti ahang) verliebt ond denne au grad poschtet - ach ech fends super
Jetz bini mer am öberlege, ech wet das gärn förs Zivile alege am 10.12 und denne förs Cherchliche nöchscht Summer es rechtigs "pompöses" Chleid mit länger Schleppe usw.
Was dänked ehr, chani scho oder?

Liebe Gruess



Daninici10

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hey BirthdaBride

Ja uf jede Fall chasch da. Warum denksch das goht nöd? Also i leg ja mis "pompöse" zum zivile a. Mir händ kai kirchlichi hz meh.
Ganz speziell da Chleid

Liebs Grüessli



Arashi  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Bi eus genau gliich, ich leg au mis richtige Chleid bim zivile ah. Also chasch natürli problemlos i dem schöne Chleid uffem Standesamt hürate
Machet hützutags eh immer meh Lüt, das ssie es «richtigs» Hochziitschleid scho bim Standesamt träget und denn eifach s'gliche oder no es pompöseres bi de kirchliche.



BirthdayBride  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hei Daninici

Weiss ned öbs öbertrebe esch zwöi mal es "wiises" hz-Chleid ds trage, wobi das ja ned wörkli fescht wiis esch....es esch dr hammer, chas chum erwarte. Zom glöck gohts nor no 63 Täg, unglaublich.

Hesch es Foto postet vo dim chleid?

LG



BirthdayBride  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Hallo Arashi

Super das beruhigt mech gad e chli, has eifach müesse ha Ha no es anders bschtellt gha, es "normals" obigchleid, naja das blibt halt jetz vermuetlich im Schrank



Daninici10

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

@BirthdayBride: Mer dörf fäng alles alege wo mer will ufs Standesamt. Also i find da Chleid absolut super für die zivil Trauig. Ui nur no. Bi üs 74



Da isch mis. Es het au e recht langi Schleppe dra wo mer do etz nöd gseht

Isch doch en Traum wenn 2 x chasch e Hochzitschleid alege



An1982  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Also ich ha au chli e zu übertribenes Kleid für die Zivili, isch mr aber egal. Ich bi jo schliesslich die wo hürotet und denn sölle die andere dänke was si wänd

Ich has nonig bstellt, weiss au nonig welli Farb ich bstelle söll. Momentan isch Petrol mis nummer 1 well unseri Farb an dr Hochziit Petrol isch, denn würds jo sogar no passe. Aber ich ha mr au scho überlegt s Kleid in schwarz z'näh, und e mega wisse Bruttstruss und e wisse bollero oder Stola drzue......



An1982  am 08.10.2012

Re: Bräute Dezember 2012

Wow Daninici dis Klein isch dr Hammer.............gfallt mr mega guet.....wo hesch das här?

Zuletzt bearbeitet am 08.10.12 14:10



 1 .. 7 8 9 10 11 .. 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.