Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 68 .. 108
arwen_1984  am 04.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

ja mir geits äbe glich mit dr Mängi im 2013er-chat ;-)

I ha vor 2 Wuche mis Brutchleid gfunde u das scho im 2. Lade, ha allerdings ds Chleid ime Heftli gseh, und eifach de nur no nach däm Chleid gsuecht, es isch eis vo Ian Stuart, freue mi mega

U eismau hani ame feschtli üsi einti Pfarrerin gseh, und mit dere no ganz usfüehrlech chönne rede, si isch äbe mit mim Schwiegervater befründet, und das fägt natürlech mega, wenn ne so usfüehrlech cha drüber rede, u si üs so guet kennt.



MaLu  am 04.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ arwen, ja, das isch cool weme dr pfarrer scho kennt. i dänke, es wird de o gred e spur persönlicher..
mir kenne üse o (da mini beide teenies vo ihm konf-unterricht mit ihm hei gha oder no hei, chas de sii, dass ihm vor allem d streiche vo mine jungs im chopf si, aber o das isch ja persönlich )

i ha no nid fertig putzt (me gseht gred guet werum..) ..
bi nid so motiviert.
wünsche euch es suuuuper wuchenänd, gniesset d sunne u chueche und bastelsache



Butterfly88  am 04.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

War heute Nachmittag an einem Hochzeitsapero :-). Die hatten den gleichen Pfarrer wie wir haben werden. Kenne den Pfarrer schon seit ich 7 war ;-) uns war es deshalb auch wichtig das es persönlich ist.

werdet ihr eine Sänger/in haben oder instrumental während der Trauung? Wenn alles klappt werden wir eine Gruppe Duddelsackbläser für die Trauung engagieren. Mein Partner wünscht sich das und ich bin nicht abgeneigt, ist mal etwas anderes?

Übrigens schreibe ich Hochdeutsch, da Walliserdeutsch nicht immer einfach zum verstehen ist :-)



MaLu  am 05.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Butterfly88:

Übrigens schreibe ich Hochdeutsch, da Walliserdeutsch nicht immer einfach zum verstehen ist :-)

haha .. ich sollte damit umgehen können, ich arbeite mit einem Walliser zusammen...

Cool, Dudelsack! Das finde ich mega. Geht unter die Haut. Ich habe mir überlegt, Panflöten-spieler da mein Schatz sehr verbunden mit Südamerika ist. Ansonsten habe ich eine Kollegin, die singen würde. Da sie schon recht bekannt ist, leider nicht ganz billig - trotz Bekanntenbonus

Für den Abend habe ich nun mal das Konsi Bern angefragt, ob sie eine Band oder Musiker kennen, die ein bisschen in unsere Musik-Geschmack-Richtung gehen.

Und zu guter Letzt wird abends ein Kollege von uns, welcher auch am Fest eingeladen ist, ein bisschen Musik auflegen.

Wie macht ihr das mit der Musik am ganzen Tag?



arwen_1984  am 05.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

ah malu, wie war die Resonanz vom Konsi? das habe ich mir nämlich auch überlegt für den Abend...

Bei uns wird sicher mein Ensemble in der Kirche singen, und eine ehemalige Schülerin von mir wahrscheinlich auch...

Am Abend hätte ich eigentlich gerne einen DJ, aber eben, die kosten halt auch ziemlich viel. Ich möchte aber lieber nicht eine Person fragen, die eingeladen ist...

Naja mal schauen...



butterfliege  am 05.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Irgendwie hani s gfühl dass all mega wiit sind usserd ich
S gad ja schono lang abe s fehlt au no soooo viel...
Nöchst mal wäni hürate fangi glaub scho 2 jahr vorher ah
Aber hoffe natürli nöd dasses no es zweits mal gid



Mona83  am 06.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Hallo butterfliege

gaht mer ähnlich, han au gwüssi locations nömä übercho will mer z spat sind (1 jahr vorher).
aber mitlerwilä hämmer ä passendi gfunde.
was häsch dän alles scho?

mir händ: Trauzügä, s resti/hotel, chilä, pfarrer, fotografin meh nöd.
s nächstä wird dän d band idä chilä sie und ev. dä dj am abig, aber da hani än kollegin im chopf woni mal söt frögä. :-)



MaLu  am 06.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ arwen, mi het z konsi bis itz sehr guet dünkt. hei gred sofort g'antwortet und nach üsne vorstellige gfragt. di einti band isch würklech scho nöch a däm wo mir sueche.. meh chani no nid würklech sägä
wägem dj, das hei mir eigentlich o nid wöue, aber da mir o nid würklech z gfüehl hei, so richtig e dj z bruuche, hei mir ihn gfragt. mir stelle üs o nid vor, dass är drü stund am stück hinter em mischpult steit, sondern eher, dass är d playlists zämästellt und de luegt, das immer chly öppis louft.
aber villecht stell i mir das o z eifach vor..?

@ butterfliege.. ne nee, i bi o nid soo wit im fall.. mir hei ja no nid mal üsi locations sicher
also z einzige wo würklech klar isch si d chile und dr pfarrer.. und äbä de dj..
und denn no d gästeliste und z budget..
du gsehsch, ke grund zur panik.. (sägi das ächt dir oder mir..??)

@ mona, bi üs isches z gägäteil. es säge üs alli, ah, mais c'est l'année prochaine..???? je n'ai pas encore une agenda pour 2013..
als würde mir 3 jahr im vorus frage
villecht funktioniert das hie im welsche halt anders

Zuletzt bearbeitet am 06.08.12 12:12



Mona83  am 06.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ malu: das isch ja witzig. :-) aber so häsch wenigstens no di frei wahl. mich häts scho zerst rächt mögä wo mini traumlocation scho wäg gsi isch und das meh als äs jahr vorher. easy jetzt hämmer au ä schöni.

aber lustig isch dass mega viel kollegä mich immer brämset. säget, jaaa da häsch ja no ziit. aber wäni jetzt halt mal ä band für d chilä jetzt scho wet organisiärä dän machis. wasi han, das hani.
letschti hät au dä trauzüg gmotzet wo mer gseit händ mir wetet imä monet oder so scho d band ha.

aber ebä di öffentlichä ort säget mir seget z spat und kollegä findets früä. :-)

d kollegin au, sie organisiärt d hochziit vo ihrärä schwö und händ das alles innerhalb vo 4 monet anäbracht. aber erstens isches ä chlini burähochziit und zweitens nöd idä hochsaison...



MaLu  am 07.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ mona, das geit mir o so.. finde alli, mir söle mal e gang abeschalte..
dir heit ja no sooo viel zyt.. und mängisch nervts mi de fasch füehle mi de när wie sones brut-monster wo nur no das zum thema het.. und klar isch me vor allem am afang euphorisch und wett alles afah organisiere, aber i ha nid z gfüehl, das mir scho übermässig wit si mit üsne vorbereitige und dr mitteiligs und freudedrang lahni hauptsächlech hie use

euch allne es schöns tägli... i tue mi itz gloub eher hie ibinde, d 2013 brüt si mir eifach z schnell



 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 68 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.