Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 71 .. 108
Noelle  am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

füre fau dass öich mis chleid interessiert, sisch uf www lilly de unger dr nr.: 08-3169-CR würdeders finde...



MaLu  am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Arwen, i findes o völlig ok vom priis her!

noelle i gah gred mau gah luege ;)



MaLu  am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Has nid chönne aluege, muess de vo daheim ;)



arwen_1984  am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

mega schöns chleid noelle! gfaut mr



Daninici10

nicht registriert

am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Sehr schöns chleid noelle



Noelle  am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

danke öich i ha nie eis wöue wo vore "offe" isch u so tüll zügs het... aber wonis ha anne gha isches perfekt gsi. hach i ha mega fröid dranne!



butterfliege  am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

so ich bi au wieder mal drin...

han mer jetzt mal de weddingplanner bstellt vo dem alli redet, au wäni scho zmitzt drin bin... aber er isch würkli mega toll bin nur scho verliebt inen will er so schön usgsehd

bi mir gids au chli news. mir hend ändlich mal en pfarrer, obwohl ich immerno angst han devor, dass er dän sache wird verzelle wo ich a minere hochziit nöd wott ghöre
Und gester hät mer e Sängerin zuegseit, für en super Priis, für dChile.
Jetzt am Dunstig gangi mit mim Mami mal die erste Chleider go aluege... wird sicher nöd de letsti brutlade gsi si, will mini trauzügin wott ja au unbedingt mal mitcho
für dlocation am abig bini immer no chli ratlos. mir hend jetzt mal es restaurant provisorisch vorreserviert, müend dän aber mal no verbigah. swür mer eigentlich mega gfalle, aber sone location ganz für üs wär au no toll.

mal e frag a üch. mir sind beid nöd so die 7-gäng-häppli-ässer und drum hemmer zum teil au chli müeh mit dene hochziitsässe.
mir hend üs jetzt überleit öbs ächt nöd no cool wär (das wür das restaurant ebe abüte) es fleisch fondue zmache. also zerst en chline apéro, dän en salat, dän fondue à discretion mit verschiedenem fleisch und verschiedene biilage. vegi hemmer zum glück kei under üs :)
und dernah evtl. es dessertbuffet mit turte.

wie finded ihr das? isch üch da zu "eifach"? ich han eifach chli angst dass wän mer irgend es menü bestimmt nacher dhälfti öppis nöd gern hät. es sind ja meistens dän doch eher exklusiveri sache. fleisch hend so viel ich weiss all gern und dän chan mer dezue ässe was mer wott..

was halted ihr vo dere idee?



Farbmaus  am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Hey ich als gast fändi sones fondue super :)
Mir werdet au es ganzes normals eifachs esse mache.
So en 5 oder 7 gänger wür au gar nid zu eus passe.
S resti hed eus no gseit si bütet das scho au a, empfehlets aber nid wückli, je meh gäng desto länger bisch am esse Und hesch gar nid wükli zyt für anders. Da hani no ilüchtend gfunde.



butterfliege  am 14.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

hey farbmaus danke fürs feedback... ich find ebe das ganze au chli übertriebe. vor allem gseh ich dän immer min vielfrass brüeder vor mir wie er ungläbig das chline hüfeli ufem täller aluegt wo sich ersti gang nännt
ja ich find ebe bim fondue chan mer au so lang ässe und so viel wie mer wott, wän de täller leer isch isch nöd fertig
mal luege öb sich die idee duresetzt



Mona83  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

morgääääää ladys

Bin ja gestär im brutladä gsi mit zwei kolleginä und han eu natürli welä än bricht abgäh. :-)

han ziit gha zum 4 kleider aleggä und s eintä hät mi eifach fascht umghauä. sind all schön gsi und d verkäuferin hät gseit mir chömet all guät aber bi eim isch eifach dä WOW effekt cho. äs hät eifach voll passt und hät d figur adä richtigä ortä super unterstützt.

ich han mi so verliäbt i das kleid. :-)
han mer immer gseit ich wel eis im internet chaufä oder eis miätä aber jetzt muäs äs eifach grad das sie. :-) das isch dä hammer.

kännt öpert maggie sottero?

han sogar vo däm teil träumt.

PS: ich schrib jetzt dä text zweimal eimal bi bräute 2013 und eimal bi bräute juni 2013. also nur für dä fall das öpert dä glich text a zwei ort findet. hihi



 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 71 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.