Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 72 .. 108
MaLu  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ butterfliege, i finde das e tolli idee. es muess doch vor allem zu euch und eune bedürfnis passe!

@ mona, zeigsches mau...??



Mona83  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?...keywordType=All

oh ich chan a nüt anders meh dänkä. :-)



Noelle  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

butterfliege. i findes ä tolli idee! mir si am samsti go probeesse u hei ou nid äs typischs hochzytsmenue usegläsä. aber bide trouzüge u bi üs isches auso guet acho

mona. haha so isches mir imfau ou gange! u sit letscht donstig luegi jede tag d föteli ah u mueses ou immer im internet go bestuune



MaLu  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ mona, es mega schöns chleid.. hesches de gred gchouft?

@ mona und noelle, i luege mis chleid itz no meeega viel ah... fasch scho chly gstört..



Noelle  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

hihi Malu wenn hesches de du kouft? u was ischs für eis?



MaLu  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

i bi im juni dra häräglöffe, es isch eis vo cymbeline



Mona83  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

nei hans im fall nöd kauft und weiss ächt nöd was machä. han wo mer budget gmacht händ immer gseit ich wet keis chaufä und keis türs, mir seit das nüt. s isch nöd iberächnet und di ganz hochziit chostet eh scho meh als mer zerst dänkt händ. wet würkli äs günstigs kleid. aber s muäs au das sie. :-)

han jetzt ä internetsitä gseh wos chasch bstellä aber getrau mi nöd. händ ihr erfahrig mit kleider vom internet bstellä?

das isch d firma: http://www.meganbridalshop.com/maggie-so...ess-p-1631.html

wiä gseht dän dis kleid us malu?



MaLu  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

mona, das isch würklech günstig.. i kennes gar nid.. i wär itz skeptisch bi däm priis..
aber wenn i genau das wett, chönnts o si, dassis bsteue und wenns denn würklech gar nid ok isch, denn würdi mir sägä, guet, das isch itz es megatüürs wiehnachtsgschänk a mi säuber gsi und bueches unter "misserfolg" ab. oder würd de villecht luege öbis chönnt chürze/färbe/verändere und hätt denn gred es neuis chleid.. oder eis für d tz
hmm bi nid gred e grossi hilf

wenn magsch chani dir es foto schicke, wenn mir per pn dini e-mail adresse schicksch?
i bi drum nid sicher, öb mi schatz hie umestöberet. isch zwar überhaupt nid dr forum-typ aber derfür dopplet so neugierig was i fürnes chleid ha..



Mona83  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ Malu: also wäns genau dis chleid wär würsch äs riskiärä? entweder hani glück und sust hani halt wiä du seisch öpis kauft wo unter d kategorie "hat nicht sollen sein" gaht. hihi
muäs zerst no guckä öbis diräkt chönt int amerika bsorgä wils än amerikanischä hersteller isch. mini trauzüg gaht im februar id staatä und chönts mer dän mitnäh, bstellä chönt sies uf ihri ehemalig gastfamiliä. das wär natürli s sicherstä. :-)

ja eh sehr gärn. :-) mach der grad ä pn. :-)

hui häsch au mega müä gha nüt verratä am schatz? also mir wärs ja sogar glich wän ärs gseht aber mini wiiber händ mir das verbotä :-) är hät nur scho immer gseit är wet ä richtigi brut mit langä schleppä. das häter au gfröget und ich han gseit ja. und ich hanem verratä dases trägerlos isch aber das häter eh gwüsst dasi das wet. :-)



MaLu  am 15.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

ja denn würdis riskiere.. aber nur wenn mir z gäud när nid geng würd närve.. aber so zämäzellt hani gäud scho viel doofer usgäh, auso drum würdis so mache. wenn natürlich dini tz s cha mitnäh, denn isch ja perfekt!

ja du i hätts ihm am liebste o gred zeigt.. und scho chli verzeut, es sig es speziells etc. aber i dänkä er rechnet scho mit so öppisem.. bi ja o chly e "gspunni"



 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 72 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.