Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 74 .. 108
schmetterling84  am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ Jamira MIR AU!!!! Super Datum hesch gwählt und herzlich willkomme!!!

Also mir hei s Datum fürs Zivile und au scho reserviert uf em Standesamt (27.06, 17.30 Uhr) denn d Obelokalität am 29.06. dr Garte für die freii Trauuig usgsuecht aber noni agfrogt (sött kei Problem si isch en Bekannte) und d StD Charte bi ig am bastle... (fascht fertig :-)) Deko und so definiert... und dr DJ reserviert! Hmm.. Noni viel aber s nötigschte!



jamira

nicht registriert

am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

was scho so veel????
was isch den StD Charte???
also mer hend jetztmol es reschti gfunde isch aber relativ schwerig gsi:-((((
denen Kirche hemer und Standesamt wer am 11.06.2013 16.15:-))
wo düender dene? also i welem Kanton?
jetzt fehlt no de Fotograf!!schwerig wend ebe eine wo Italienisch chan!!!
und bisch guet zu Deko cho? ineme blueme lade oder wie?

Grüessliiiiii



Mona83  am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

hallo jamira herzlich wilkommä :-)

mir hüratet am 15.06.13 und mir händ:

resti, pfarrer, chilä, fotograf, tz, dj ziemli sicher, band für id chilä simmer grad am aluägä.
und save the date chärtli machi no dä monät. :-)

und du`?



jamira

nicht registriert

am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

meinsch bringe die Save the Date Kärtli öbis??
wenn schicksch diladigskärtli?
also resti kirche tz Musiker, Apero Hemer
und wie diladige usgsehnd au:-))
und mis kleiddddd
du?



schmetterling84  am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Jamira

Save the Date chärtli.... mir mache die au als Achündigung dass mir hürote.. hei ebe 130 gladeni Gäscht und denä allne s Persönlich säge... Es wohne ebe nid alli i dr Schwyz! Mir hei en Saal gmietet und eus isch scholang klar gsi welä.. vo däm her. Jo ha alles grad nach em Atrag gmacht wo wichtig isch gsi und mir unbedingt hei wellä.. Mir hürote im Baselbiet.. vo wo bisch du?

Also zu dr Deko... Mi Traum isch so ä richtigi Ami HZ wie i dä Filme.. wäg dem isch mi wunsch im Garte zhürote. Scho sit eh und je ha ig d Deko lila wellä. Und mir werde dr Saal wiss lila schmücke mit lichterkettene stoff und stuehlhusse mit Lila schlaufe.. Jo und will mir d Schmetterling so gfallt chunnt dä als symbol vor und d Fleur de Lys (mim Schatz si wunsch) d Tischdeko wird mit lila Satin läufer und schale mit wasser und schwümmkerzli und bliete.-.. Muster ha ig vo allem scho gchauft! jetzt gohts ums entscheide.
Je nachdem vo wo dä bisch cha dr sicher öbber helfe!



Mona83  am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

yeah schmätterling, das isch au genau nach mim gschmackt. :-) wetsch au violetti bridesmaid? :-)

@jamira: kleid? verzell! :-)



jamira

nicht registriert

am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Wauuuuuu das gseht den super usrichtig schön:-)))
freud mich für dich:-)))
hm ich bin us em aargau:-)also ned so wiit weg:-)
vow o isch de de Teil vo Oich vom Usland? au vo Italie???
ich stell mirs au öbe so vor aber alles in wiisrosa:-)))
mi traum au set chli:-)duesch selber dekoriere oder loh dekoriere??



jamira

nicht registriert

am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

bin richtig verliebt i mis kleid
so wie ich mir das immer vorgstellt han
schneewiis mit eme Breite reif drine obe so chli büschelet und chli tüll und obe alles mit perle und steindli und es blüemli e de mitti und mis kröndli notürli:-)))))))
aber no schwerig z um beschriebe:-))))



Seechind84  am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Mmmh, schwierig z'beschriebe schreit immer nochemene Bild..



schmetterling84  am 23.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@mona jo klar.. mini Kollegin isch nid so vo minerä Farbwahl bezüglich kleid begeischteret aber es fiegä sich alli.. Das isch scho sit eh und je mi Traum! Ig baschtle für d Deko so Bäum und wett denn ebe schmetterling druf und ebe so as es chli usgseht wie im Märliwald... ha es foti uf em Iphone wi igs mir vorstell vo dr saaldeko her... lads denn mol ufe!

@jamira Merci.. Jä nöcher bi Basel oder ZH? Also mim Schatz sini schwöschtere wohne im Östrich er isch aber ursprünglich vo Bosnie (jetzt aber schwyzer).. vo dunge lade mir aber niemer i göh denn mol abe goh es Festli mache.. Mi Götti lebt z spanie und ha no verwandti im Frankrich! Jo und halt no i dr CH chli verteilt!
Mir mache alles selber.. isch mi wunsch so.. freu mi scho soooo lang uf dä Dag das loh mr nid loh näh.. ig chauf au alles, due nüt miete usser die violette liechter...



 1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 74 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.