Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 79 .. 108
jamira

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

jo aber mer ghört jo au überall dasd es johr vorher muesch afange das dene langet zum alles regle und organisiere geht ebe sehr veel zdue!!!!
han chli angscht das mer alles ned schaffe!!!aber was bruchts eigentlino alles wenn mer veel scho het??

Chele
Apero
Pfarrer
Orgele
Resti
Sänger
Fotograf

ich han ergendwie de Durchblick nüme so:-((((



Mona83  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

ja arwen, s gah würkli mega schnäll. ich weiss no woni d chilä und s resti für am abig reserviärt han, isches genau no äs jahr gangä. jetzt sinds no nün monet. krass wiä die ziit lauft. :-)

oh jamira das hani mängisch au im fall. also ich han di glichä sachä wiä du scho organisiärt. meh nöd. also s chleid weissi weläs muäs nur no luägä wiäni günstiger a das ane chum. :-)



jamira

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

mol kleid hani!!aber ergendwie fehlt der plötzli de durchblick wollt en ordner und alles machsch das jo nüd schief chan laufe aber ergendwie weischs de glich ned und wetsch jo au nüd vergesse oder?
was machsch de ame i söttige Momente??



Mona83  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

hmm weiss au nöd. nomal di ganz checklistä durä gah. schatz frageä, trauzüg frage. :-)

irgendwiä klapped das scho. und sust gits eh immer ä notlösig. :-)



jamira

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

weli checklischte hesch den du?
weisch i träume jetzt scho vo dem tag bedi gohts no 10 Mönet!!!!
wie hcunt das de e wuche vorher use? han jetzt scho angscht das ned klappet!!



Daninici10

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Jamira häsch kein wedding planner? vielicht hilft de dir chli i so moment. döt stoht würklich alles dine wo mer brucht

http://www.weddingstyle.de/collection/th...?kategorieid=38



arwen_1984  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Mh was ig no gmerkt ha, es isch mega guet, wenn me scho chli weiss, wär de am Tag sälber alles uf- und wieder abbout. Bi mir het zum Bispiel e Kollegin, wo Dekorateurin isch abotte, si tüeg alli Deko uf- und wieder abboue, das heisst Chile, Apèro (Isch ime Schlosssaal mit Buffet vome Bäcker) und Abe-Location. Das heisst i bespriche de das öppe 2 Wuche no mau ganz genau mit ihre, winis wot ha, und de muessi mi um das sicher nümme kümmere.

Und mir hei scho agfange mit de Iladigslischtene, da gits ja ou mehreri, Apèro, Fescht, Polterabe sie/er, und d Adrässene use ds schribe.

Und mir hei es Probeshooting mit dr Fotografin gacht für d Iladigschärtli, und vorallem für ds luege, ob d Chemie und ds Resultat stimmt.

När hani öpper agfragt für Frisur und Makeup, wo zu mir hei würd cho, das fändi äbe sehr gäbig, und di Lüt si ziemlech rar, wo du nid zu ihne muesch...

Bi üs sich d Frag vom Fahrzüg scho klar, wüu e Kolleg, wo iglade isch so grossi Oldtimer het, und sicher fahrt, wenn mr ne de frage, aber zersch wette mr ne mau offiziell ilade, das isch ou öppis, wo gloub viel im Budget vergässe wird, und me ja ou nid a jedere Strasseegge findet.

Pfarrer si bi üs ou scho klar, und i kenne beidi privat, und di einti hani scho mau gseh, und usfüehrlech mit ihre chönne rede...

D Iladigschärtli wotti äbe säuber mache, und ize hani fang mau e Probedruck eifach vom Fotochärtli bsteut, für ds luege, ob da ds Resultat stimmt. Wenn auso öpper e seeeehr günstige Drucker suecht, öppe ire Wuche chani säge, ob dä öppis tougt ;-)

I när kämpfi mi im Momänt dür ds Homepage-Programm, i bi ja würklech nid blöd, und ha ou scho Homepages gmacht, aber es hets auso no in sich, vorallem, wenn mes so perfekt wot mache...

Wenni de chli witer bi, chani süsch de mau dr Link schicke ;-)



jamira

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

arwen gang mol mini goh luege die isch ganz eifach z um mache!!

hm jo so wiit beni aber han ebe eifach au angscht das ergendwie die sache schiwf gönd und ich ebe eini ben wo dsache ned so chan abgeh sondern lieber selber macht und kontroliert velech chli job bedingt

---- Daminici nei ich han ke planer ossser ich und mini Tz und tätschmeister du scho?

Danke für de Link



Daninici10

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

han s buech im link gmeint, sry. nöd so en planner. hämer au keine. de wedding planner bin i



Mona83  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

wow arwen du häsch ja scho mega viel. meinsch muäsi därä wo d frisur macht und zu eim heicho würd au mal alütä? han eini empfohlä übercho.

ja d listä hani au scho gmacht vo dä gest, han würkli überall nachäghakt wägä e-mail, telefonnummere und di gnau adrässä. isch scho no ufwändig gsi. aber jetzt isch sie komplett und ich han u freud. :-)

weles programm häsch für d homepage?



 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 79 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.