Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 79 .. 108
arwen_1984  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

chöit süsch mau ga luege, ou wenns no nid so viel Infos druffe het...

http://www.ichwuensche.ch/beniundju

Gäu d Adrässliste git mega viel ds tüe? U mini site isch eifach komplett, und bi min gg fähle no mega viel, typisch ma ;-)



arwen_1984  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Ah i ha dä GU-Hochzitsplaner becho, dä Ordner, bruche ne aber nid würklech, mache lieber mini eigete Lischtene, di si när eh kompletter...

Und wäg dr Stylistin, i ha eifach mau mit ihre gredet, si het sech dr Termin reserviert, und mir luege de im Februar/März no genauer, wi mrs wei mache, das findi super



jamira

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

jo genau gesteliste mach ich mich glaub das weekend mol isch ebe be ois chli müehsam weg dene vo italie!!!
be dir sicher au oder?

hmm be jo gspannt bis wenn dantworte chöme!!
wenn schicke dir diladige?

also weg de frisur goh ich zu ihre wel nocher gömer goh zmörgele wel schüsch bring ich de sowieso nüd abe!!und die macht hoor und schminkt de au grad alles zäme!!!!
hihi be jo gspannt!!wie das usechunt!!!!

düend ihr nämeskärtli für jede person z um aschrieb ea kleider mache oder ned?



arwen_1984  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Auso i ha dänkt mir schicki d Iladige grad Afang Januar, mit Amäldefrist 1. Februar, wüu i gloube im Wiehnachtsstress geit so ne Hochzitsiladig eifach under...

Und wäg de Namenschärtli, i finde die so agschribni lüüt chli doof, drum verzichte mr gloub eifach druf, derfür machi gloub de a jedem Tisch am Abe es Übersichtsblatt, wär da alles am Tisch hocket, und es paar Infos derzue, und es Uftragsblatt für d Einweg-Kameras, so dass d Lüüt sech chli mit däm chöi beschäftige, wenn piinlechs schwige würd herrsche ;-)



Mona83  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

hui guät seisch das wäg dä visagistin. ich duäs ihrä glaub au mal sägä, damit sie wenigstens dä termin chan vorreserviärä. wet nämli nöd inäs typisches coiffeur gschäft sondern liäbär das sie hei chunt. :-)

dini homepage gseht scho super us. :-) han de glich abüter, chan der sust au hälfe. :-)



arwen_1984  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Guet, wenni de nid witer chume, de mäudi mi de ;-)

Doof findi im Momänt eifach no chli, dassi d Homepage gar nid cha fertig mache, wüu mir wüsse ja das mit dr Reis und so gar no nid so gnau...

U wasi ou no mega unsicher bi, um weli it göt dir id Chile? i ha dänkt am 14.00 wär no guet, vorallem wüu mr ja vorhär wei fötele, aber d Frag isch chli, hei mr de gnueg Zit für ds Apèro?



arwen_1984  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

Mona, chani dini Homepage ou luege?



Mona83  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

han ders per pn gschickt arwen. :-)

hou ja han grad au no äfrag, wäg dä iladigä. machet ihr save the date? mir händ welä aber da mer s shooting hüt gha hetet und wägem wätter jetzt uf dä oktober verschobä händ bezwiefli dases dän no sinn macht. oder was meinet ihr?

ich het d iladigä ebä im februar gschickt. aber wäni kei save the date han söti vilicht vorher.
ja guät di wichtigstä wüsseds eh scho. sust machi eifach äs mail. oder irgend äs eifachs chärtli mit ämä altä foti. :-) hät öpert sust no ä idee?

häsch d chilä no nöd reserviärt? ich han ebä chönä sägä öbi am 11i, am 1 oder am 3 wet. han dän dä 3 gnah. will muäsch au dänkä was machsch nacher mit dä lüt bis zum znacht. alles wo mit so viel lüt machsch chostet schnäll äs vermögä.



jamira

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

also cih mach ke setig kertli, wel die vo de familie wüsses jo und desi wichtige lüüd au!!!
und dene 2 mol porto und alles und dene vernosches die kärtli oder so isch jo au doof!!!!
also das psar ich mich!!
schicke sie au mitti janua weg das alli de chöne luege weg em datum und simer erli es halbsjohr vorher sött jo würkli kes problem sie oder?????

hmm mer hend e de chile nur chöne welle 11 oder halb 2
3 wer mir also au no lieb gsi:-)) aber ebe:-))))



MaLu  am 30.08.2012

Re: Bräute Juni 2013

@ arwen, mir gfaut dini homepage mega! vo de farbe etc, würklich guet..
i bi de gspannt wie das bi mir usechunnt...

@ mona, mir mache save the dates.. has zersch e cooli idee gfunde, mit dene chäs-schachteli und inhalt, itz bini plötzlech nüm sicher. mir hei dänkt, se im oktober/november z schicke und denn d iladige im märz.. üsi kollege wo o im juni ghürate hei, heis so gmacht und i ha das perfekt gfunde vom timing här.. hie liest me ja o immer wieder, dass nid z viel zyt sött vergah zwüsche iladig verschicke und ameldeschluss - und ameldeschluss und hz.. drum dänki für üs isch märz guet..

i bi gred dran am storyboard schriebe, i wett mim schatz ja mis eheverspräche miteme video mache, wo mi a aui plätz begleit, wo i üsere beziehig si wichtig gsi..
hähähähä... i gloub, i "muess" drum o no e barcelona-trip ischalte..



 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 79 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.