Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 89 .. 108
arwen_1984  am 02.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

sehr kuhl! bini de gspannt, wie die usgseh... freue mi scho mega, de d Iladige ds verschicke, mir mache ja das grad afang januar, hei üs überleit, dass im Dezämber eh alli im Stress si, und im Januar chunnt ja süsch nid sooo viel Poscht u so...

finde eui farbe total schön, passe u guet zu de Föteli u auem...

Ja mir hei Pink/antrazith/wiss. i ha haut mega gärn pink, wär ganz koisch, wenn mr e anderi farb hätte gno...

grins mi gg isch no am schlafe, und ig bi am wäsche... wi wit sit dr mit de Gaschtgschänk? mir hei so verschidnigi gläser mit korke gchouf, u fülle de grappa dri, also nur je so e dl, und schribe de d fläschli no a, si mega härzigi, bi froh, hani gnueg becho...



MaLu  am 02.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

ja da hesch recht. da hei eui gäst de sicher mega freud, wenn si im januar so schöni post überchöme!!

i finde eui farbe super! das passt

hmm mir si no nid so wiit. cha mi nid recht entscheide zwüschere eigete kafiröstig (mit foto ufem pack) oder emene mini-nidlechueche imene schöne schachteli, oder so fläschli mit grappa oder sirup oder de sälber gmachti confi.. es het mi no gred ke idee so richtig packt.. zur location würd natürlech so ne mini-chäs passe oder de lavendelsalz, oder grrr.. ke ahnig

grappa im fläschli isch natürlech cool. hesch se vom fass oder im internet gfunde?



arwen_1984  am 02.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

d fläschli? hani ime en gros dekolade gfunde, mini mueter het dert es chärtli, süsch wär si mr viel ds tüür gsi, ds bastelzentrum verchouft di gliche für 5 oder 6.- und dr Grappa choschtet ja ou no rächt viel, ämu wenn me ke fusel wot ;-)



MaLu  am 05.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

ja stimmt

mir hei üs gred definitiv für lavendelsalz entschiede. hei o scho gläsli im internet gseh, itz müesse mir no abkläre, öb me die chönnt sandstrahle, damit üsi initiale oder so druf si..



Butterfly88  am 21.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

Juppi in 1.5 h wird zivilisch geheiratet. Freude herrscht



MaLu  am 30.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

hallo ihr liebe, i hoffe die heit schöni festtäg gha!
bi gred vo de ferie mit üsere bande heicho und itz freue mi so richtig druf i das neue jahr z starte.
vo wo hei eui manne d azüg? mine wett itz de mit sim tz gah luege.
und i cha im februar endlich wieder mal i mis hz-chleid stiege ;)))
was louft bi euch so?



toluwu

nicht registriert

am 30.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

GG hat seinen Anzug vor 2 Tagen im Domino gekauft. Habe ja dort auch mein Kleid schon gekauft. Sein Anzug ist einfach nur der Hammer!! Das Foto ist von der offiziellen HP.

In knapp 3 Wochen kann ich dann auch endlich meine Geburtsurkunde bestellen.

Und nächste Woche beginnen wir dann mit unseren Einladungen.

Es läuft... Nur noch 6 Monate Ladies!



Butterfly88  am 30.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

Hallo zusammen.

Hoffe ihr hattet alle schöne Festtage und wünsche euch schon jetzt einen guten Rutsch ins 2013.

Mein Mann hat noch keinen Anzug. Er wird sobald ich mein Kleid ausgesucht habe, in das gleiche Geschäft gehen. Werde am 12. Januar nach Lörrach gehen und hoffentlich dort mein Traumkleid finden.

Wir hatten letzte Woche eine sehr schöne zivilische Hochzeit und sind nun wieder voller Eifer am organisieren der Kirchlichen. Haben heute unsere provisorische Gästeliste erstellt und an den Einladungskarten weiter gebastelt.



MaLu  am 30.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

woow toluwu, der anzug ist wirklich der hammer! also das domino ist doch der laden in lörrach, oder?
muss meinem schatz mal den tipp weitergeben. er will es sowieso mit einem ausflug mit seinem tz verbinden..
juhuuu. jetzt gehts immer schneller. die einladungen kommen sind bei uns auch bald mal an die reihe. ich freue mich schon.

@butterfly, ich war auch gerade an einem zivilen meiner schwester und das hat wieder soo lust gemacht, nun auch das eigene wieder anzugehen.
ou schön, schon bald steht der brautkleidkauf bevor, das macht sooo spass !! bin dann gespannt was du uns darüber erzählst..



toluwu

nicht registriert

am 30.12.2012

Re: Bräute Juni 2013

Malu; Danke! ja genau, in Lörrach. Ich kann das Domino wirklich sehr empfehlen! Die haben auch erst vor kurzem die neue Herren Kollektion bekommen.



 1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 89 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.