Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 37 .. 71 72 73 74 75 .. 92 .. 108
schmetterling84  am 01.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

Guete Morge

@butterfliege: cool und wo gohts hi (sorry falls i das überlese ha) und wie hesch d Wunschliste gmacht, so was me eiuch drzue cha schenke? (Ateil a Flueg, ei Übernachtig??)

@oh farbmaus jetzt gohts aber zügig... ig würd das glaub nid ushalte denn no sooo lang uf d HZ zwarte. Hoff machsch denn scho es brichtli für die zivili Trauuig?

@Mona mir gohts genau glich, mini kolleginne hei au scho gseit, ig het jo mi Polterobe selber chönne plane ig ha au mieh öbis us dr hand zgäh. Guet eusi Tätschi plant jo mi Polterobe und ihre Maa mim schatz sin, vo dem her cha nüt schief goh, aber glich.. kei ahnig was die vor hei mit mir!

@me
ha gester mol 10 Schale gchauft i dr Landi für d Tischdeko.. hei leider nid meh gha, jetzt lueg i no inerä andere öbs no het, süscht wart i no bitz und chauf dr rest i dr Ikea.. die si zwar türer und chli anderscht aber egal.. denn si no d Tischkärtli cho, ha eifach schlichti lila Schmetterling für as Glas gchauft. langsam packts mi soo richtig mit dr deko und wett am liebschte alles kaufe..



butterfliege  am 01.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

Mir gönd uf tansania.. Zerst safari und dän badeferie uf zanzibar.. Dgäst chönd üs ateil ad reis schänke :-) isch alles vo globetrotter organisiert worde :-)
Schmetterling, lueg doch mal bi kissloud.ch, hät au viel dekosache mit schmätterling.. Ich liebs :-)



schmetterling84  am 01.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

Merci füre tip... gang mol chli goh gügsle.. ich chauf ebe fascht alles bi ebay oder etsy.. jetzt suech i no menu kärtli...
Oh schön wie lang göht dir?grad nach dr HZ?



butterfliege  am 01.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

ja mir gönd grad am mändig nach de hochziit (wo am samstig isch )
und sind dän für chli meh als zwei wuche wäg... also nöd ewigs, aber ich glaub es langed zum chli chönne gnüsse :)
wohi gönd ihr so?



marsai

nicht registriert

am 01.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

@Butterfliege.. wow so cool, ich würd au so gärn mal en Safari mache!! Mini Kollegin esch au scho in Tansania gsi, muess mega si! Findi cool das ihr grad noch de Hochzyt chöit goh! Bi eus wirds de no es momäntli duure, göi de erst im November.

Also mer erwarte hüt no die letschte zwei Offerte und denne sötte au mir so wit si zum dFlitterwoche zbueche. Mer wärde vorussichlich 3 Woche id Südsee goh... freue mi jetzt scho mega, aber natürlich nid so wie ufd Hochzyt! :)



schmetterling84  am 02.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

Hallo Mädels

So ha grad es gspröchli gha mit minere tätschmeisterin weg em polterobe.... Mir göh def. 2 dag, ig weiss nid wo hi und mir 13!!!! Wieber.... Läck bi mega baff gsi... Nur 4 cjönne nid cho, 2 drvo will si hochschwanger oder neu mami si!!! Anschinend hei si chli angst gha mir würdidr ort nid gfalle, aber ha jo eini asprüch... Ig vermuet, entweder amsterdam, london oder berlin.... Aber vermuetlich ischs ganz noime anders....

Wünsch allne e schöns weekend...

Liebi griessli



siroday  am 04.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

Hallo zäme

Au mer hürotet im Juni ond gönd grad aschlüssend id Flitterwoche of Tanzania/Sanzibar, Hochziit esch am 22. Juni, Abflug dänn am 24.
Butterfliege: Wänn esch euches Hochziitsdatum? Velecht träffemer eus ja ergendwo of de Safari :-)

liebi Grüessli



marsai

nicht registriert

am 04.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

Ändlich, au eusi Flitterwoche sind jz buechet! :) Leider erst im November, aber wie seit me so schön, Vorfröid esch die schönsti Fröid! :)



Farbmaus  am 04.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

@schmetterling84.. hihi chani scho mache.. obwohl viil wird nid geh zum verzelle vom zivile.. isch nur mit de trauzüge..ganz chline rahme mit nachtässe bi eus dehei.. nüt speziells..

@siroday ...mir hüratet au am 22.06, und flüget den grad am 23. ab für uf d seychelle..



butterfliege  am 05.02.2013

Re: Bräute Juni 2013

Also mir hürated am 8. Juni, flüged am 10. Juni und chömed am 25. Juni wieder zrugg.. mir verpassed üs also siroday :)
Isch ja mega cool möched ihr die gliich reis! hender scho s hotel für zanzibar? und mit wellem abüter gönd ihr?

Freu mi etz scho... hend grad de ganz Reisebeschrieb becho... Hoffe also alli Tier lönd sich blicke :)

Südsee tönt natürlich au fantastisch :)
Mir sind nur chli meh d"Macher" als d"Strandligger", drum hemmer üs für chli öppis abentürlichers entschiede obwohl.. ich chönt wahrschindli scho au paar wuche am strand ligge aber min zuekünftig wür das glaub nöd so guetheisse und so hemmer beid öppis devo

morn hemmer nomal es gspröch mitem pfarrer, mal de ganzi ablauf bespräche... hoffe er hät die gliche vorstellige wie mir



 1 .. 37 .. 71 72 73 74 75 .. 92 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.