Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 103 .. 108
marsai

nicht registriert

am 31.05.2013

Re: Bräute Juni 2013

sabrinella nei be nid d'janine! wäge kennsch öper vo olte wo au dä samstig hürotet?



sabrinella  am 31.05.2013

Re: Bräute Juni 2013

jo genau wo de Samstig und frotig duet und ebe au in olte drum häts plötzli no chöen sie und mit denen chat name weiss mer jo ned wer dehindert steckt:-))))
hihihi



MaLu  am 31.05.2013

Re: Bräute Juni 2013

hallo zämä...

also als ersts:

arwen! gratuliere! mega härzigs foto!!

und bezüglich dene brüüch:
i ha e alti brosche vo mim grosi wo ig a z band vom bruutstruss wirde astecke
und neus halt fasch alles woni anneha
blau dr klassiker: strumpfband
und usglehnt vore kollegin dr schirm und e paschmina.. zellt o wemes nid bruucht, oder?

häbet es schöns wuchenänd - gah itz gah ässe



butterfliege  am 31.05.2013

Re: Bräute Juni 2013

Also als ersts gratulier ich natürli dir au no herzlich arwen
Ich bi scho ganz gspanne uf euse gross tag inere wuche.. aber zerst mal wird morn poltered nimmt mi ja so wunder! Min schatz isch hüt scho abgholt worde.. isch de überrascht gsi
Wäg de brüch... also ich gseh min schatz scho vorher bim shooting und da bin ich au sehr froh... ich möcht de momänt wo mir üs s erst mal gsehnd so richtig chönne gnüssen8hni 100 zueschauer... ide chile wür ichs glaub gar nöd checke :-)
Ich han öpis blaus a mim chleid, öpis neus, öpis alts (de ehering vo mim grossmami woni gerbt han) aber momentan no nüt usglehnts... mini tz hät scho gseit ich cha suscht ihri underhose uslehne
Haha aber mal luege... vom coiffeur wirdi ja sicher au paar haarnadle uslehne
De bruutstruuss schmeisse hani eigentli welle aber irgendwie weissi gar nöd wänn... am abig sind sehr wenig debi wo ledig sind und bide aperogäst fänd ichs irgendwie komisch... drum phalt en glaub eifach...

Momentan weissi gar nöd uf was ich mich am meiste söll freue, gid so viel... de polterabig, s zivile nöchst fritig, s kirchliche a, samstig... und natürli dferie wo folged... und nöd zvergässe mini neu stell wäni vom flittere zruggchum... es isch alles so überwältigend dass ich mich eifach über jede tag freu wo dzuekunft ab hüt bereithalter... und versueche jede zgnüsse :-)

S lustige isch dass ich imker gmeint ha dass ich ei wuche vorher churz vorem duretreie wird s7i.. aber ich bi d rueh in person.. klar, chli ufgregt und chribbelig, aber vode panik isch nüt zgseh!
Wue ergads üch so?



Butterfly88  am 01.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Herzliche Gratulation auch von mir arwen.

Die Bräuche werde ich auch einhalten. Bin jedoch noch auf der Suche nach etwas altem.

Den Brautstrauss werde ich nicht werfen, ist mir zu Schade.

Habe nun gerade meine Namenskärtchen fertig gebastelt

Am Montag kann ich noch mein Kleid abholen

So wünsche euch allen noch ein schönes Wochenende und hoffe die ersten Juni-Bräute hatten einen wunderschönen Tag und jetzt noch einen traumhaften Abend/Nacht.

liebs Grüessji üsum Wallis



toluwu

nicht registriert

am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

So... Wir sind parat! Wir haben gestern alles fertig gemacht. So sehen unsere Namensschilder aus...



Die zum anstecken sehen genau gleich aus.

Am Freitag kann ich mein Kleid abholen! Ich bin so aufgeregt!

Bezgl den Bräuchen...

Something old: Ich habe von meiner Oma einen kleinen Kettenanhänger in Form einer roten Rose geschenkt bekommen. Sie bekam den von meinem Opa zur Verlobung damals! Ich werde den Anhänger in den Brautstrauss mitbinden lassen.

Something new: Mein Kleid, mein Ehering

Something blue: das Strumpfband

Something borrowed: Meine Mom hat ein Perlenarmband gekauft, das wird sie mir ausleihen.

Ich werde meinen GG auch beim Fotoshooting vor der Trauung das erste Mal sehen. Uns war es auch wichtig, diesen Moment für uns zu haben.

Meine Strauss werde ich abends auch werfen, wir haben 7 Frauen die nicht verheiratet sind. Das passt dann ganz gut. Den Rosenanhänger von meinen Grosseltern werde ich vorher vom Strauss abmachen, den behalte ich natürlich.

Nur noch 2.5 Wochen! Ich freu mich so!!

Wie war Euer Weekend? Mit den Polterabenden und (ich glaube auch) Hochzeiten?



Lilly4  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

sehr schöne namenschilder toluwu



arwen_1984  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Hallo Froue

So mi gross Tag isch düre... ha grad no nid so Zit viel ds schribe, aber nur söfu, es isch dr absolut oberhammer gsi!!!

Biuder hani no keni, nur eis, wo mr d Fotografin fang gschickt het, das findi mega schön, und dr DJ het fang e Videolink gschickt:

http://youtu.be/boF98WCwL1w

Ize bini mega am ufruume und chli am gniesse, verhüratet ds si



anyany  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Wow, arwen. Das Video esch dr Hammer! Ond s Föteli mega schön!

Ganz härzlechi Gratulation zo dire Hochsig! Du machsch es rechtig, gniess iez eifach die nöchschte Täg e chli aus Frösch-Bruut. :)



toluwu

nicht registriert

am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Wow, so schön! Freue mich für Euch arwen!



 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 103 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.