Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Juni 2013
Bräute Juni 2013
 1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 108
schmetterling84  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Liebi Arwen

Zu dinere Hochzyt wünsch ig euch alles alles Gueti, viel Glück und e Ehe voll Liebi..
S Video isch super, freu mi scho uf euses denn.. und au s Föteli e Traum.
Wer heit dir gha dr Benno oder dr Dubi?



arwen_1984  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Dr Benno! Si mega zfride gsi



MaLu  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

arwen, es hammer video! muess ganz ehrlich si, so nach fast zwöi jahr wo mir zämä uf de tag warte hani vor rüehrig also scho es tränli vergosse woni das gseh ha!
i freue mi sehr uf meh! bricht und fotos und und
und natürlich wünscheni euch z allerbeste uf euem no vor euch liegende gmeinsame wäg!

toluwu, mega schön..

und itz bini gar nid sicher, wär gfragt het wägem wellnesse:
also z panoramahotel in oberjoch isch es schöns 4-stern-hotel, z esse isch würklech guet gsi und d wellness-alage o schön. für mi persönlich isch di ganzi alag itz fasch chly z gross und unpersönlich gsi, aber das isch mini persönlichi meinig. vor afahrt här isches ca. 5 stund gange und wenn z wetter schön wär, überchunnt me sone pass wome gratis uf d bergbahne und so cha.. alles in allem es sehr schöns entspannends wuchenänd gsi



butterfliege  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Wow gsehd nach me wunderschöne tag uus!! S foti isch soooo schön, mega romantisch etz freu ich mich umso meh uf nöchst weekend...

Ich han am weekend chli poltered, isch super gsi, genau so stell ich mir en richtige fraueabig vor... chli klatsch und tratsch mit viel cüpli, viel glache , fein go ässe und no in usgang... nöd zviel peinlichs müesse mache (paar sache ghöred halt dezue...) und de gröscht teil hät dinne stattgfunde... zum glück i dem räge!

Aber etz chund ja de summer



TaRi13  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Zerst amol alles guati arwen zur Hochziit!

@malu: das bin i gsi wägam wellnessa.... Schön, dass ihar a guati und erholsami ziit kah händ. miar händ üs inzwüscha für s'südtirol entschieda.... dr preidlhof.

Jo sit am 31.5. am 16.00 bini au ghürota.....zivil. As isch uuhhhh schön gsi. Anders fühla tuat ma sich nit, aber im büro hanni hüt scho an kampf kah



siroday  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Au mer händ langsam alles parat und i 2 Woche gilts ernst

S'einzig wo no fehlt esch s'Lied för de Hochziitstanz ond mer finded ergendwie eifach keis lied im 3/4-takt wo eus beidne gfallt

Hät öper grad e gueti Idee för en langsame Walzer(Englischwalzer)? Wär mega froh..



Butterfly88  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Juppi, ha grad mis Kleid abgholt

@ siroday: wie wäre es mit "a moment like this"?



siroday  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Butterfly88:

siroday: wie wäre es mit "a moment like this"?
"a moment like this" esch kein 3/4 takt oder bin ich da jetzt falsch?



Butterfly88  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

Also wir haben es letztes Mal als englisch Walzer getanzt.



MaLu  am 03.06.2013

Re: Bräute Juni 2013

ah cool tari, isch sicher o schön!! und gratuliere natürlich o dir!!

mir hei no diversi sache uf dr liste, aber itz heimer de o chly meh zyt.. dr wichtigst punkt isch immer no z igangslied vor chile..
was heit dir da? üse pfarrer het gmeint, es sig komisch, wenn z erst orgele isch während d lüt inechöme und denn es lied ab cd, das het mi chly verunsicheret, da mir das eigentlich so dänkt hätte.. tja und itz simer halt wieder am afang

es lied fürne englische walzer würd üs o no fehle.. cha dir also gred nid hälfe siroday



 1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 108

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.