Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)
Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 22
sophee  am 15.02.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

hallo Cosa,

wir sind beim Apero ca. 100 Leute und dann beim Essen ca. 60 - es geht schon. wir haben grob so budgetiert:

Kleid 1000.- (hab ich schon)
Apero 3000.- (halt viel selber machen & Getränkehändler)
Essen 8000.-
Zauberer 2000.-

die Give-aways etc. hab ich nicht eingeplant, weil ich da seit ein paar Wochen immer wieder was dazukaufe.

Dann kommen noch kleinere Beräge wie Pfarrer, Feuerwerk etc.

Die Flitterwochen sind auch nicht in dem Budget. Wenn wir die dazu rechnen, kommen wir gut auf 20'000.



stella1987  am 22.02.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

hallo sünneli..
mier hüratet am 18.06.2011 und i ben scho recht wiit.. rest und menu esch usgsuecht und reserviert..dameldige send au scho alli zrugg.. dchile esch au organiesiert.dert fehled nur na dpapier vo mim gg.dring gömmer de samstig ga ussueche.. weg de floristik gangi inere wuche as erschte gspröch.. mis chleid mus na gnäht werde.. und tischdeko esfch au scho fasch fertig..fehled nur na die ver..... m&ms..dfürstei muni au na bsorge..und min gg mus na en azug ha.. glaub de hemmer de öppe alles... we wiit besch de du??



ich liebe dir weil ohne du will ich nicht bin



cosa87  am 09.03.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Hallo Zämmä

Ha mol wele froge wies usgseht... Mittlerwiele simmer glaub au scho einigi wo am 27.08. dönt hürote

Lauft alles so wie ihr eu da vorstellet??

lg cosa


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 09.03.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Hi cosa

Dann melde ich mich mal
Also bei uns läuft leider nicht alles nach Vorstellung Aber ich finde es super schön, dass alles so langsam Formen annimmt.

Standesamt, Apero-/Abendlocation, Fotografin und DJ sind organisiert, mein Kleid habe ich Samstag bestellt. Die Einladungskarten für die geladenen Gäste sind draussen. Probeessen ist am Sonntag.
Wegen Ringen habe ich schon angefragt, Bräutigam denkt langsam über Anzug nach. Blumen/Deko werden auch bald in Angriff genommen bzw haben auch schon Ideen. Hab ich jetzt was wichtiges vergessen?

Sollen wir auch ein 27. August 2011 Thema eröffnen?



cosa87  am 10.03.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Ihr sind immerhin scho viel wieter wie mir...

üs fehelt no soooo viel sache..
und vorallem bini irgendwie bi dem punkt woni es gfühel ha das mini Batterie leer isch.. :(
hoff da chunt wieder..

wo hender weg de Ring agfroget?

also ich wer debi :)

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 10.03.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Viel wieter wie ihr? Was hender denn nonid?
Ich ha immer äs Gfüähl gha mir seget mega hinnedri, will "alli" shco "viiieeell" früähner agfange hend. Villicht hemmer deswege so Gas geh

Da mit dä Batterie kenn ich guet! Woni so frustriert gsi bi, hemmer üs paar Täg Uszyt gno. Het schomol mega gholfe.
Usserdem nimmt alles so langsam Forme a und ich find, da macht denn mega Spass!



Vikunija  am 10.03.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Hallo ihr 2

Ich bin au fascht e 27. Aug Brut, mir hürated am 26. Aug, isch glaub oies Zivildatum

Also mir sind jetzt gad i dere Phase, wo mir mal e Pause mached. Oisi Iladige sind jetzt entli dusse, Apero und Esse. DIe händ sehr viel Ziit in Aspruch gna. Isch en DVD. Wenni mal Ziit han dihaime, stelli sie mal ine.

Mir sind dänki scho sehr wiit.
Zivildatum vorreserviert und planed was mer nacher mached ( Grillfeschtli im Garte vode Schwigereltere in spe)
Location für sie frei Trauig, Apero und Esse bstellt, Pfarrer, Fotograph und Dj reserviert. Mitem Pfarrer hämer scho s erschte Gspröch ka. Ah RIng sind au kauft und hergstellt. Letscht samschtig simmers go probiere und händ na oisi Gravur ageh. ( Macheds handschriftlich) Das isch jetzt na in Produktion. Mis Chlaid isch kauft und scho im Brutgschäft. Chline Änderige sind gmacht und im Mai wird na kürzt. Schmuck uns Schueh hani au. Hmm, was na..
Ah Gastgschänk/Namenschärtli isch de Prototyp fertig und de Rescht mached mer vorzue...
Deko isch sowiit eigentli au klar was mer mache werded. Bis uf paar chlini Sache aber da warti na chli, min Schatz het amix für so Details so früeh na kai Nerve

Bin na chli am Brutstruss umehirne, da bini nanig sicher. Aber bestimmt öbbis mi Rose...
De Schatz isch sich au langsam am Gedanke über de Azug mache, da bini gspannt. Aber ich gedult mich aufs Hochziit

Händ ihr oies Zivilchlaid scho? Da bini jetzt biz am umegüggsle...

Ich freu mich scho sehr ufs Torte ussueche, bin e Naschchatz. Aber das tunkt mi na biz früeh..

Liebs Grüessli

Vikunija



coco11  am 10.03.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Ich muss zugeben, wir sind schon recht weit:

Wir haben:
- Kirche und Pfarrer, erste Besprechung stattgefunden und Bibelzitate bestimmt, zweite Besprechung noch ausstehend
- Sängerin und Organist für Kirche gebucht, Lieder müssen noch bestimmt und besprochen werden
- Aperolocation und Apero/Weine ausgesucht
- Abendlocation, Essen und Weine ebenfalls schon degustiert und ausgesucht
- Torte degustiert und vorbesprochen
- Fotografin gebucht
- DJ gebucht, genaue Besprechung noch ausstehend
- Termin beim Coiffeur/Kosmetik reserviert
- Termin beim Floristen reserviert (Besprechung ist noch ausstehend)
- Einladungen verschickt
- Homepage erstellt
- erster Teil Gastgeschenke gebastelt
- Ringe plus minus ausgesucht, werden im April/Mai gekauft
- Kleid gekauft, Abstecktermin im Mai
- GG hat Anzug ebenfalls schon gekauft, das Hemd fehlt noch
- Tischordnung provisorisch mal erstellt
- Flitterwochen festgelegt, müssen aber noch gebucht werden
- Datum zivile Hochzeit reserviert

Noch zu erledigen:
- Deko muss noch organisiert resp. besprochen werden
- Nochmalige Besprechung/Treffen mit Fotografin/DJ/Musik/Pfarrer/Restaurant/Apero/Torte
- Menükarten basteln
- und natürlich sämtlche Details wie Candybuffet, Freudentränen Taschentücher (falls überhaupt), Kirchenheft (falls überhaupt), Notfallkörbli, Traukerze.....
- Kleid zivile Trauung
- Restaurant zivile Trauung
- sämtliche Dokumente bestellen (für zivil und Kirche)

Liebe Grüsse
coco

Wir freuen uns auf den 23.07.2011

Zuletzt bearbeitet am 10.03.2011



trobadora  am 10.03.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Hoi Vikunija

Mir hürotet "nur" standesamtlich, also gits nur eis Chleid

Und mit dä Iladige isch blöd gloffe, will jo üsi Aperolocation abgseit gha het. Mir hend zwor scho öppis neus, aber ebe, d "Nochproduktion" vo dä Iladige goht halt es Zitli und ich wot nid, dass die einte scho hend und die andere mönd warte...

Ah genau, üses Gastgschenkt fehlt no Da hemmer aber au scho paar Idee, mol luege uf wa dWahl fallt
Mir hend üs quasi geg Nameschärtli entschiede, wird eifach än Tisch zuegwiese. Da sött lange und git weniger Arbet Dafür fallt mir jetzt i, dass äs Wunschbuech in Arbet isch
Und Coiffeur/Visagistin fehlt jo au no Aber au doh hani scho Agebot vergliche und mich eigentlich entschiede. Weiss au nid wie die werdet luege, weni jetzt scho än Termin für dä August wot

Hey, coco, Du hesch da jo echt guet im Griff! Oder hesch Du grad ä Lischte neb Dir gha?



coco11  am 10.03.2011

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

@ trobadora: Nein, hab keine Liste, meine Liste hab ich im Kopf ...

Liebe Grüsse
coco

Wir freuen uns auf den 23.07.2011



 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 22

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.