Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)
Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 16 .. 22
Flintstones  am 17.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Hey elchalten, das freut mich für dich! Du kannst es bestimmt kaum erwarten, die Ringe abzuholen.

Bei uns gehts noch 220 Tage... wir sollten auch bald mal auf Ringsuche gehen...



Regenbogen  am 17.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Hallo Sibi

Auch wir werden am 10.9.11 heiraten. Ist noch ein schönes Datum (-: hoffe einfach auf noch warmes Wetter.... Ich bin ein Gfrörli, hätte lieber etwas früher geheiratet, doch unser bevorzugtes Resti war nicht mehr frei

LG, Regenbogen



tumi8  am 17.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

@ elchalten:


Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*



Blumenfee  am 18.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Uiuiui ou bi üs nimmt alles langsam aber sicher forme a :-) Mir hei ja letscht Monet üsi ''Verlobig'' bekant gä ganz viili fröiie sech mit üs u si scho ganz gspannt

Mir hei üs ou enliche fürne Caterer entschide u mir wärde üs afang Januar mit ihne träffe üse Troum imene Zält z'fiire geit also i erfüllig
d'Fotografe hei mr ou definitiv buechet
d'Sängere für ihr Chilche isch fangs provisorisch reserviert da mir d'Chilche ersch im Dezember definitiv chöi reserviere
uf Chleidersuechi gömmer mitti Dezember bi scho mega gspannt u fröiie mi druf (juhuuu tumi8)
Tische, Stühel, d'Husse, Gschirr etc etc. isch ou alles fangs provisorisch reserviert (da lige halt d'Nachteile weme nid imene Resti fiiret , alles mues sälber organisert wärde)
ä Pfarrer heimr ou scho

Afang nächscht Jahr gömer när uf Ring suechi

z'einige grössere Problem womer no hei isch d'Music füre aabe, da heimr no absolut ke ahnig wasmr überhoubt wei


@ elchalten so schön fröiie mi grad mit dir!!!

Grüessli Bluemefee



coco11  am 18.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

@ Blumenfee: Da habt ihr ja schon viel!

@ all: Wir sind auch auf gutem Weg! Haben eigentlich das meiste schon reserviert. DJ fehlt noch, aber da hab ich auch schon einige Offerten, die vielversprechend sind. Somit sollte das kein problem sein.

Layout für die Karten steht. Da bin ich noch auf der Suche nach einer bezahlbaren Druckerei, was leider anscheinend nicht so einfach ist. Möchte nicht CHF 800 nur für Karten ausgeben, die die Leute ohnehin nachher wegschmeissen. Kommen ja auch noch die Menu- und Dankeskarten dazu. Wenn also jemand einen Tipp hat, dann nur zu
Und das Basteln von den Schleifen an den Karten macht mir auch noch etwas Sorgen....

Ansonsten sind wir schon sehhhhr weit und haben noch genügend Zeit. Im neuen Jahr können wir und dann um die Details kümmern....

Ah ja, zur Zeit informiere ich mich wegen Flitterwochen. Auf die freue ich mich schon jetzt ganz besonders....

Weiterhin allen viel Spass beim organisieren.

Liebe Grüsse
coco

Wir freuen uns auf den 23.07.2011



Bonsei  am 18.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Hallo Zusammen


Also unsere Einladungskarten sind gestern eingetroffen jupiiiii jetzt kann es dann mit dem verschicken losgehen. Auch haben wir scho die Offerte vm Catering erhalten und sieht also Preislich super aus.

Im neuen Jahr werden dann noch die einzelnen Unterhaltungsdarbietungen gebucht. Reserviert sind sie scho . Die Musik hat uns auch zugesagt supi es läuft wie am Schnürchen


Schönen Tag an Euch Bonsei



Vikunija  am 18.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

Au bi eus nimmt das ganze schomal gueti Forme a.

Mir händ scho oisi Location, de frei Redner mal reserviert. Am nögschte Wucheend hämmer denn mal es erschts Treffe mit ihm zum ois mal kennelerne und au luege ob d chemie stimmt.
Ich kenn ich scho vo 2 andere Trauuige und han vo dem her scho es guets Gfühl.

Die Wuche hämmer au mitem Catering greded und warted na uf d Offerte. Das isch den gad für de Apero und fürs Esse. Mir nähmed aber de Caterer uf jedefall, wenns zu tüür wird sitzed mer halt namal zäme und lueged wo mer na chli chönd ispaare. Bi aber zueversichtlich!

De DJ isch au schomal provisoorisch reserviert.

Bim Fotograf simmer na am schwanke züsched 2.

Ev. händer eus ja da en Tip:

De einti Fotograf will eifach 150 fr ide Stund und will min. 8h buecht werde, da er 3 h Weg het hi und retour. aber de isch im Pros scho dine. s Problem isch eifach, er bearbeitet nur 1 Foti ide Stund. Dadrüber lös sich na rede... Ich wet ihn jetzt mal afröge was er den na wot wenn mir säged mir hetted scho gern so 30-50 bearbeitet...

Die anderi Fotografin will für 8-9 Stund 2000 fr inkl Afahrt und allem und bearbeitet all Bilder ( klar viellicht scho nöd gad 1000 aber glich)

Allerdings isch ois 2000 fr chli zu viel so 1500 wäred guet.

Ich wird jetzt glaub d Fotografin mal fröge ob sie eus chent entgege cho wenn mir nöd alles bearbeitet wänd. Schliesslich sött ja en Fotografin scho au paar gueti Fotene anebringe ohni bearbeitig oder?

Ich han au scho mis Chlaid und d Schueh, muss aber na weg Assecoirs luege.
Min Schatz laht sich da na biz Ziit

Entli hämmer au d Husse gfunde. Sind supertolli womer chön vomene andere Bruutpaar abchaufe. Sind uh praktisch, will sie strech sind und drum uf jede Stuhel passed. und sie händ uh schöni silberigi Schlaufe. Freu mi sehr!

D Deko hämmer au so ungefähr im Chopf, werded sie zum gröschte Teil selber mache, mit Hilf vom Schwiegermami in spe und 2 Fründinne. Gönd den im Dez mal ufd suechi ob mer da au öbbis guets und zahlbars finded!


Ich find das ganze vorbereite uh schön und han immer total Freud wenn wieder öbbis klapped!!! Aber ich frög mi scho chli öb das durende dra umestudiere erscht nachem Hochziit ( im Aug!!) es Endi nimmt?!!


@ Blumenfee: Vo wo häsch du dis Gschirr her? Mir bruched au na alles, vo Gläser über Bsteck bis zu de Teller, Häsch ois da en guete Tip?
LG

Vikunija



Bonsei  am 18.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

@ Vikunija

Nimmt s Gschirr und Gläser bi eu nid dä Catering Mänsch mit? Also bi eus isch alles im Priis inne?

Lg Bonsei



elchalten  am 18.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

@ alle: danke für die glückwünsche! die ringe werden wir erst im mai wieder zu gesicht bekommen... heisst also geduld, geduld... ;-)
ein update über unseren stand der dinge, kann ich euch in zwei wochen geben - dann wissen wir schon sehr viel mehr ;-)

@ blumenfee: wow, bei dir ist ja auch einiges gegangen. mit schrecken haben ich festgestellt, dass ich dir die offerte fürs catering gar nie geschickt habe. dann brauchst du die in dem falle nun nicht mehr? für wen habt ihr euch denn nun entschieden? *gwundrigbin*

@alle, die bereits einen DJ haben: darf ich fragen wieviel ihr für euren dj bezahlt und wie lange er bei euch musik macht? gerne auch per pn. danke!

liebs grüessli
elchalten

Zuletzt bearbeitet am 18.11.2010



coco11  am 18.11.2010

Re: Bräute Sommer 2011 (Juni/Juli/August/September)

@elchalten: Wir haben noch keinen gebucht, aber ich habe schon einige Offerten erhalten. Habe v.a. DJs angefragt, die viel auch Hochzeiten oder privaten Events auflegen, somit ein breites Spektrum haben und auch die ganze Anlage inkl. etwas Licht oder Discokugel mitbringen.

Während dem Essen dezente Jazz Hintergrundmusik und anschliessend Party. Im Hotel dürfen wir bis 2.00h voll Musik machen, danach so lange wir wollen wieder mit Hintergrundmusik.

Wie ich jetzt gesehen habe, sind die Offerten so zwischen CHF 1'200-CHF1'500 ab 19.00h (aufgestellt wird alles aber schon vorher, damit die Musik schon läuft, wenn die Gäste eintreffen) bis 2/3h oder sogar open end. Somit so ca. 7h. Habe das auch in etwas so budgetiert.

Liebe Grüsse
coco

Wir freuen uns auf den 23.07.2011



 1 .. 6 7 8 9 10 .. 16 .. 22

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.