Registrieren | Suche | Anmelden |
Brutschleier.....???? | ||
1 2 | ||
Fragolina85 am 02.02.2010
Brutschleier.....???? Wenn me in dr kirche ine goht, muess dr schleier vorem gsicht si?? oder chame au eine kaufe/ussueche wo eifacht hinte blibt?? | ||
| ||
Carmile am 02.02.2010
Re: Brutschleier.....???? hi fragolina | ||
Re: Brutschleier.....???? Alles klar! Danke!!! | ||
Schani81 am 02.02.2010
Re: Brutschleier.....???? ech han mech erscht chörzlech entschede das ech en schleier werde ha. | ||
Re: Brutschleier.....???? E fründin vo mir hets au separat kauft! | ||
Schani81 am 02.02.2010
Re: Brutschleier.....???? ech ben äbe völlig onschlössig gseh, öb ech eine wett oder ned. ond jetzt han ech mech entschede, au well ech gmerkt han, das min schatz das no schön fänd! "so onscholdig" | ||
Re: Brutschleier.....???? genau...ha no schön zyt | ||
taiga nicht registriert am 02.02.2010Re: Brutschleier.....???? Ich bin au nanig sicher ob ich en Schleier wet oder nöd...het gern biz offeni Haar mit locke und ob denn dä Schleier alles verdeckt...aber han ja au na biz Zit | ||
Krispy am 02.02.2010
Re: Brutschleier.....???? Ha letschthe en Coiffeuse gfrogt öb mer de Schleier guet weder cha usenä. Si het gmeint si wörds denn eifach minere Trouzügin zeige wie ond de chamer das ou weder abnä. Ech wörd zerscht Foti oni Schleier mache ond denn met ond ne denn alo för Trouig ond Apero ond förs Fäscht weder abnä! Hane öbrigens ou noni. Ond das stresst mi ou no ned. Ech wett blueme id Hoor ond de Schleier verdeckt die jo de ou chli. Drom wet ne chönne abnä! | ||
Carmile am 02.02.2010
Re: Brutschleier.....???? hey zeme | ||
1 2 |