Registrieren | Suche | ![]() |
Einmarsch in die Kirche | ||
1 | ||
maju ![]() Einmarsch in die Kirche Hallo zusammen | ||
| ||
madmadi ![]() Re: Einmarsch in die Kirche Sali Maju, hmmm, das könnte man vermutlich schon, aber denkst du nicht, fragen könntet ihr mal? Die haben ja jetzt auch noch genügend Zeit, etwas einzustudieren (vielleicht möchten Sie euch mit der Stückwahl auch überraschen). Wenn die nicht wollen, sollen sie's sagen, aber i könnte mir vorstellen, dass die das gerne machen für euch... und es wäre sicherlich schöner, als etwas ab CD, nicht? | ||
maju ![]() Re: Einmarsch in die Kirche ja schöner wärs scho.... aber äbe, i dänke so ä schöne Song izstudiere isch nid ganz ohne. was heit dir fürnes Lied gwählt? | ||
madmadi ![]() Re: Einmarsch in die Kirche feather theme usem film "forest gump" - isch instrumental gsi. | ||
maju ![]() Re: Einmarsch in die Kirche ja wüu beidi si rächt anggaschiert u hei geng chli viu um d Ohre, u für d singe ir Kirche düe mir aues Lieder wähle wo si scho chöi! aber viellicht hesch rächt, viellicht düe sie würklich gärn öpis mache für üses Hochzyt! mir söte eifach frage, sie chöi ja geng nei säge | ||
madmadi ![]() Re: Einmarsch in die Kirche Oh ja, es esch seeehr fiirlech und fiin gsi (mini Schwoscht het's ufem Klavier gspielt). Total schön gsi! Hammer!!! Und es git höt no Hüenerhut... | ||
chickpea ![]() Re: Einmarsch in die Kirche Hallo maju | ||
1 |
HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.