Registrieren | Suche | Anmelden |
Gast einladen aber ohne Begleitung? | ||
1 2 3 | ||
elea am 15.11.2012
Gast einladen aber ohne Begleitung? Hallo zusammen! | ||
| ||
toluwu nicht registriert am 15.11.2012Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? Wenn mich jemanden ohne meinen Partner einladen würde, würde ich nicht gehen. Mein Partner gehört zu mir und das hat jeder zu akzeptieren meiner Meinung nach. | ||
elea am 15.11.2012
Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? nein, da ich sowiso in den Ferien war an seinem geburtstag konnte ich nicht gehen. | ||
himbeer am 15.11.2012
Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? hmm. ich finde, jemanden mit partner expizit ohne diesen einzuladen auch nicht sehr glücklich. wir haben jemanden am fest auch ohne partner eingeladen, aber das haben wir direkt besprochen und war auch überhaupt kein problem. | ||
elea am 15.11.2012
Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? ja ich will ja auch nicht dass auf der einladung steh (ohne begleitung). reicht dass wenn man nur einen name schreibt und dazu "wir laden dich ein..." ist das dann klar oder auch wieder ein bischen fies... neine so möcht ichs eigentlich auch nicht handhaben... | ||
elea am 15.11.2012
Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? himbeer was war denn bei euch der grund weshalb ihr jemanden ohne begleitung eingeladen habt? und wie hast du das thema angesprochen? | ||
Lula am 15.11.2012
Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? Das Problem hei mir ou, aber da mir im 14ni hürote, hani no dHoffnig dass sech di Beziehig vo säuber erledigt. Ja i weiss, isch ziemli bös, aber di Beziehig isch aus andere aus Gsund. U ihre Fründ isch e Katastrophe... Aber wie das apräche wüssti auerdings ou nit... | ||
elea am 15.11.2012
Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? hihi lula i maches glaub wi du und hoffe au druf, dass si bes nöchst september nöm zeme send (so bös..) | ||
Lula am 15.11.2012
Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? Isch de bi Dim Päärli dBeziehig ou nüme so rosig, elea? Oder hoffisch eifach? Wüu i weiss vo ihre, dass Beziehig so gar nit ok isch... | ||
himbeer am 15.11.2012
Re: Gast einladen aber ohne Begleitung? elea: mir ladet d mitbewohnerin vo minere cousine ih will mer sie au uh gern händ und au no viel zäme erlebt händ. sie hät en fründ wo mer zwar au känned (zwei, drümal gseh) aber mit eus eigentlich nüt ztue hät. mir händ zwar recht viel gäst, aber wenn denn ebe würkli no jede öper mitnimmt wirds chli knapp mitem platz und so... mir händ sie drum gfrögt öbs für sie es problem wär wenn mer nur sie iladed. sie hät gseit nei gar nöd, es hett sie jetz eher überrascht wenn er au iglade gsi wär. aber sie sind jetz halt au nöd scho jahrelang zäme und no recht jung, das macht vilicht au nochli öpis us. | ||
1 2 3 |