Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Liste 2011er
Liste 2011er
 1 2 3 4 5 .. 11 .. 16
Blumenfee  am 21.04.2010

Re: Liste 2011er

Mir gäbe üs am 27.08.11 z'Ja wort





cosa87  am 21.04.2010

Re: Liste 2011er

Ohh cool und wie wiet sind ihr mit plane und organisiere?



Blumenfee  am 21.04.2010

Re: Liste 2011er

Hey doch no öper wo am gliche Tag hüratet

Also mir hei no nid so vil hei ja ouno chli zyt, bi grad am Offertene inehole füre Caterer (Fiire imene Zält vorem Huus) d'Budget hani grad zämegstellt u d'Geschtelischte heimr ou scho i agriff gno.

Dr Pfarrer isch reserviert, d'Chilche simr no nid ganz sicher womr wei/oder äbe doch dusse??

Offertene für die Sache woni mues Miete (Zält, Tische, Stüehl, Gschirr etc.) möchti nächscht wuche afa inehole.

Hmmm schüsch tröimi chli ar Tischdeko nache us o

U ihr wi wit siter?? Und wohär chunsch du?





KarolineS

nicht registriert

am 21.04.2010

Re: Liste 2011er

Hallo zämmä
Ha mi grad erst vor e paar Minute registriert und hami über die Liste gfreut.
Mir wärda am 28. Mai 2011 im Schloss Hallwyl zivil hürote



taenscha86  am 22.04.2010

Re: Liste 2011er

@ KarolineS: Ah cool, du hürotisch au im Schloss Hallwyl! Hüroted ehr au "nor" zivil? :-) Wo gönder denn nacher ane go ässe? Mer händ jetzt grad am Wochenänd im Seehotel Delphin reserviert

Grüessli
taenscha



in love since: 4th November 2006

engaged since: 16th June 2009

getting married: 23th July 2011!!!



KarolineS

nicht registriert

am 22.04.2010

Re: Liste 2011er

Hallo. Mir hürote nur zivil. und da mir "nur" zivil hürote hani ä spezielle Ort wellä. Leider hei mir no gar kei Ahnig, wo mir wei ässä. mir si nid us dr Region Lenzburg und daher miesse mir ä chli umeleuegä, was es für Möglichkeite git. Wo isch denn das Seehotel?

Griessli
Karoline



taenscha86  am 23.04.2010

Re: Liste 2011er

Hoi Karoline

S'Seehotel Delphin isch in Meisterschwanden am Hallwilersee: Hett e schöni Uussecht, ond aständigi Priise..
http://www.hotel-delphin.ch


S'Rest. Seerose isch au in Meisterschwanden direkt am See, isch minere Meinig nach bitzli schöner als Delphin, aber au vell tüürer, das liit ned i eusem Budget Det fendet im Sommer sehr vell Hochziite statt.
http://www.seerose.ch

Im Restaurant Eichberg in Seenge ufem "Berg" obe esst mer sensationell guet (weiss ich us eigener Erfahrig ), super Ussecht ufe See abe, en schöne Garte ond s'Restaurant isch früsch renoviert worde.
Aber au do: rächt tüürs Ässe :-S Aber chont halt uf euches Budget ah, för eus wärs nüt
http://www.eichberg.com/Startseiten/startrestaurant.htm

Da wär au no eis, das känni aber ned...
http://www.seeblickhallwilersee.ch/www/?content=festanlass

So, das send so die womer in Sinn chömed wo am See sind

Grüessli
taenscha



in love since: 4th November 2006

engaged since: 16th June 2009

getting married: 23rd July 2011!!!



KarolineS

nicht registriert

am 23.04.2010

Re: Liste 2011er

Sali taenscha

Danke viel mol für die tolle Restaurants. Mir hei eus übers Budget noni so viel Gedanke gmacht, wägedäm chani nid sägä, was für eus tüür isch.
I find aber Hotel Delphin sehr schön und so öbis chönnti mir au für eusers Ässa guet vorstellä.

Wo wärdet ihr zivil hürote?
lg
Karoline



taenscha86  am 24.04.2010

Re: Liste 2011er

Salü Karoline

Bitte isch gern gscheh
Mer werdet au im Schloss Hallwyl zivil hürote...da mer met de Chile nüd chönd afo (bin jetzt au us de Chile usträtte...), hämmer gseit mer wänd deför amene schöne Ort zivil hürote...ond da mir oft am Hallwilersee send onds eus döt so guet gfallt, hani scho vor 2 Johre gseit ich wott den mol döt hürote

Es schöns Weekend (bi dem tolle Wätter jo keis Problem )

Grüessli
taenscha

in love since: 4th November 2006

engaged since: 16th June 2009

getting married: 23rd July 2011!!!



Saffira  am 25.04.2010

Re: Liste 2011er

Eusi Kirchlich Trauuig isch am 6.8.2011



 1 2 3 4 5 .. 11 .. 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.